god morgen mandag !

cattababe

Gift med forumet
Goood morgen jenter !
Denne helga har jeg jobbet , og i går var det bare stress på jobben.. Veldig sliten når jeg kom hjem kan jeg si ..
I dag skal jeg bare rydde , på butikken en tur og slappe av hjemme : )
Er ganske så sliten , + er jo så kaldt...
Nesten så man må fyre i ovnen føler jg...

Ha en super dag jenter :D [:D]

Good morgen catta'n min[:D]
Her skal vi på 1 års kontroll i dag, så skal vi besøke noen i barsalgruppa vår[:D]
Skal male litt snart, når snuppa tar sin 1ste dupp[;)]

Ha en nydelig dag alle sammen[;)]

God morgen jenter
Jeg er hjemme fra skolen i dag.. Fikk akkurat levert mini i barnehagen og det var det jeg klarte =(
Hater denne ryggen min... så blir nok å prøve å gå tur i dag ellers slappe av og leve på paralginforte..hehe

Ha en fin fin dag jenter..

God morgen jenter!

Jeg sitter her å oppdaterer meg litt, skal snart ha meg frokost før jeg skal til legen!
Fytti som jeg gruer meg [&:]

Snuppa er i barnehagen og koser seg og pappaen sover frempå i dag, for ett slarafenliv *hehe*

Håper å få lagd noen kort i dag, skal møte to stykker i morgen som har fått små, så hadde jo vært koselig om de slapp å vente på hilsner til barna var ett år [8D]

ha en flott dag jenter [:D]

God morgen jenter.

Her har eg nettopp kjørt Nicolay i barnehagen og har satt meg ned med en kopp med kakao. I dag blir det bare å slappe av for min del etter en hard helg med to turer til legevakten for både infeksjon i nyrene og halabetennelse :-/ (Alt måtte liksom komme samtidig).
Heldigvis var min samboer hjemme så han kunne ta seg av Nicolay mens eg lå med feber fra torsdag til søndag.

Nicolay er jo i barnehagen til rundt 4, etter det skal vi bare kose oss hjemme frem til leggetid. Også skal vi spise god middag i dag.

Ha en fin dag jenter....

Back
Topp