God morgen, Mandag!

H i l l a

Forumet er livet
God morgen!!
Er trøtt som ett dovendyr[&:] Anbefaler ikke å glemme av at man skal på nattevakt, eller se feil på turnus![8D][8D] Men nå er natta snart over. Thank lord.....
I dag skal jeg sove(shocking) liiiitt, og så skal jeg dra inn til byen for å høre om barebutikken vår og har baby breeze-vogna på tilbud likens som Barnas Hus[:)] For i såfall vil jeg HA den. Ville vært perfekt reisevogn.[:)]

I går da jeg pusset de 2 tennene nede i munnen til småen, fant jeg ut at jeg skulle sjekke tannkjøttet hans. Han har vært SÅ grinete de siste dagene. Bare villet sitte i fanget og ikke takla å sitte "alene" i tripp trappen på stua mens jeg lager mat til han på kjøkkenet. Han kan se inn på kjøkkenet til og med[8D] Bare jeg snur ryggen til han begynner han å grine[X(][&o] Anywho... i øvermunnen på venstre side kjente jeg noe skarpt[:D] Wiiii, en ny tann! Håper den bryter helt igjennom FORT slik at jeg kan få den gamle, gode gutten min tilbake!

Da håper jeg alle får en strålende fin dag!! Nuh, skal jeg vaske gulv[:'(][:D]

God morgen, Hilla[:)] Får håpe du snart får sove søtt!
Her startet dagen 04.45[&:] da mini var lyyyyys våken og ikke engang ble trøtt av en flaske mme.
Note to self: kjøpe blendings-rullegardin!!
I dag skal jeg forhåpentligvis sove litt til, og så på trilletur med barselgruppa.
Men aller først: skifte den baisebleia som mini når står og produserer.
Ha en fin dag alle sammen![:)]

mornngs mine duftende svaner!!!

permijson er offisielt OVER. Fra idag av skal sambo få krangle med ungene om morningen og eg sleppe under morning stellet. im back to work baby! syns jo selvfølgelig at det er vemodig og allerede så savne eg å stå opp med mine  skjønne skjønnaser. de og sambo ligger oppe og purksover. en epoke er over *tørker en tåre* han skal være hjemme i 14 uker. han kommer til å begynne trippe etter tre dager.

God morgen jenter-...

Her starta dagen ti på 6... Helt greit,siden han pleier å våkne 5...
I dag skal vi til kiropraktoren. Veldig spent på hvordan det går med lille mann... Han er jo normalt veldig flink hos leger ogsånt.
Ellers skal vi bare være hjemme og slappe av og nyte dagen[:D]

Ha en fin mandag jenter[:)]

GOOOOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOOOOOORNING!!
Her startet dagen halv 8, med pupp og etterpaa ba?s og kos. L?llemann har slukt gröt og en skive og l?gger nu aa dupper. Tenkte v? skulle dra ned t?l pappa paa jobben ? dag, levere de hersens menyene og kanskje da en l?ten dupp ? bassenget? Maa bare borom M?gros aa kjöpe en basseng leke först. Sommerens förste bad, DET kan bl? ?nteressant..
UFF!Da maa jeg ta paa b?k?n? da jo..........*SNUFFS!*

Are har blitt litt forkjølet for første gang i sitt liv og ei tann som bryter igjennom,så han våknet flere gang i natt å gråt. Sikkert fælt begge deler for han,men etter midtnatt så var det stilt og jeg ble ikke vekt før 7[:)].
i dag skal vi trille en tur vis været holder seg ellers så har vi ikke noe planer.
Skal ta sol i dag ettersom jeg skal i bryllup den 22 mai og ser ut som et lik[;)].

God morgen! =)
Her begynte dagen kvart over seks.
Lå å slappet av litt i senga , også sto vi opp =) =)

I dag skal vi trille tur  og ut å handle  :  )

elias tok seg ett morgenbad til morran , hele badet ble vått. Spruter jo ut alt vannet omtrent ; P

God morgen [:D]

I dag er jeg STUPTRØTT etter nattens strabaser.... 3 natt på nattavvenning gikk ikke like bra som de 2 første... Anders var våken i 23-tiden og da gikk det greit, kranglet litt før han sovnet etter en halvtime. Så våknet han igjen ca halv to og holdt nok liv i hele blokka i 2 timer. *GJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESP* Vi holdt ut og han fikk ikke mat før neste gang han våknet kl 0515.

I dag skal vi hente barnehagestartpakken på posten, handle, i ettermiddag er det dugnad så da skal vi ut å luke blomsterbed og rydde på utsiden og så i kveld skal jeg på trening.

Ha en fin dag alle sammen, her tar jeg meg mange kopper kaffe nå!

H i l l a: håper du får sovet ut i dag
LadyDa: god trilletur
Xena87: lykke til på jobb, spent på å høre hvordan det gikk første dagen!
Hjertejenta: Lykke til hos kiropraktoren
MalinDalin: Kooooooos deg i bassenget (misunnelig ja!)
Rico82: god bedring til Are og god trilletur
Cattababe: god trilletur

god morgen[:)]
Her var det morgen halv åtte[:)]sitter no her med kaffien min...
Da jeg ga grøt til lillmor i morges,oppdaget jeg endelig noe som skrapte ani skjeen!tenner!det forklarer sutringen hennes i de siste dagene[:)]
Skal snart kjøre guttungen på skolen,så er det rett på trening.Har ikke fått trent i helgen,så no skal eg ta igjen det tapte[;)]
Og en ting til....Det er kanon fint vær ute!!!jippi!det blir nok en tur ut også.
Ha en fin dag dere aug.berter[;)]

Mårnings bejbs å beibisser!!!!![:D]
Her har snuppa sovet godt, våkna 1.gang 04:15 og sov til 7:):) Men å legge henne er et herk! hun er tilbake på grine/sutre-i-en-til-2-timer-stadiet!!!!!!!!
Blææææh...
I dag skal jeg på biltilsynet, hente omreg.papirer og så skal jeg på b-young[:D] Se etter kjole til meg...
me like[:D] ha en god dag evrybådy[:D]

Back
Topp