GOD MORGEN MAMMAER!!!!!!!!

Venter.på.nr 2

Forelsket i forumet
HAR ALLE DET BRA ELLER?????[:D] ER DET IKKE DEILIG NÅR HØSTEN KOMMER Å ALLE DE FINE KLÆRENE KOMMER , MAN KAN PAKKE SEG INNI?? HM DET SYNTES JEG.... HM TENK VI SKAL BLI MAMMAER!!!!,,,,,,, BARE ETT GLADROP PÅ MORGENEN....[:D][:D] NOEN SOM HAR DAGENS TIPS FOR KOMMENDE MØDRE???
 - ALLE KOMMENDE MØDRE BURDE, KAN, MÅ GJØRE, KJØPE ??????[:D][:)]

vil bare rope et GLADROP sammen med deg!! [:D][:D]  hihi  om det er fint vær der du bor,anbefaler jeg å ta en tur ut i skogen og kjenne på de herlige luktene som er der!! [:D]  lukten av bær,skog og frisk luft syns jeg er sinnsykt god!! [:D]  tror det er en litt sånn gravid-greie for meg,men god lukt er det iallefall!! [;)][:D]  ha en flott dag!!! [:D]

mm hørtes deilig ut momy[:D][:D]skal ta en tur med hunden i kveld jeg!!!!
mitt tips kjøp masse velværeprodukter send mannen ut sett på klassisk musikk og mediter med grønn maske i fjeset!!!! spis frukt....
kjøp en fin kjole[:D][:D]

eh eh eh en ung gutt ble knivdrept utenfor huset vårt i stad, gata vår ble sperret med politi ambulanse og helikopter...me = in sjokk...
vi bor i ett trygt boligfelt.... jeg droppet den lufte turen gjenom skogen jeg...hm hm hm hm,,, rart....[8|]

Back
Topp