God morgen, lørdag!

God formiddag!
Skal slutte å klage om nettene våre nå, men vi har ikke sovet stort i natt heller for å si det sånn :eek: :p ;) Paracet, nesedråper og samsoving hjalp til slutt slik at vi fikk noen timer søvn alle tre! :)
Lillemor er feberfri idag, men fryktelig snørrete og hoster fælt. I tillegg er ikke øynene hennes bra ennå :eek: :( Er redd det er noe galt, siden øyedråpene ikke virker? Hun er kjempehoven rundt det ene øyet, og det pusser enda, er nesten fri for øyedråper også :(
Nå sover snuppelupp i vogna, jeg har laga meg ei presskanne med kaffe og mannen er på dugnad i barnehagen :p Når snupp våkner skal vi på apoteket og kjøpe mer paracet, og så tror jeg vi skal ta en tur på kafè, lillemor trenger å luftes litt men tørr ikke leke ute med henne når hun hoster så fælt! :)

Rens øynene med lunken kamille-te, det renser og heler på en og samme gang;) Perfekt \, akkurat som Aloe vera til sår, barnnsår, kløe, innsektstikk og sår stump.

Om øyeverket ikke gir seg hadde jeg tatt turen til legen igjen! Så godt hu får seg en lur i vogna:)

Usj, sånne netter er virkelig ikke moro for noen:( Ikke rart hu våkner når hu hoster sånn og i tillegg er tett!:(
Kaffe gjør seg da:D:D

God bedring til Hermine:)

Ja, noen kjempesøte! Mange forskjellige forsåvidt også, Elise fikk en lilla med prikker :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Det tror jeg vi skal ønske oss til jul! :) Er jo både fint og praktisk, kan jo ha den under uteklærne i bhg også :)

Rens øynene med lunken kamille-te, det renser og heler på en og samme gang;) Perfekt \, akkurat som Aloe vera til sår, barnnsår, kløe, innsektstikk og sår stump.

Om øyeverket ikke gir seg hadde jeg tatt turen til legen igjen! Så godt hu får seg en lur i vogna:)

Usj, sånne netter er virkelig ikke moro for noen:( Ikke rart hu våkner når hu hoster sånn og i tillegg er tett!:(
Kaffe gjør seg da:D:D

God bedring til Hermine:)
Takk! :)
Hun har sovet i snart to timer, så tar nok igjen litt tapt nattesøvn nå ;) Når hun våkner skal vi dra på besøk til oldemor :)

Potetmel og zinksalve er bra! Trodde det hadde rabla for mamma da hun sa jeg skulle ha på potetmel..haha! Men det var bra :)

Jeg er på jobb og koser meg :) Veldig stille her, så vi får tid å skravle litt innimellom :) Etter jobb skal jeg treffe ei veninne på kafe, og i kveld skal jeg på bli kjent fest med jentene i nabolaget. Gleder meg til begge deler, men kjenner at jeg skulle ha sovet litt mer i natt ;)

Simone sov dubben sin fra halv to til kvart over fire i går. Det resulterte i en lysvåken og smørblid unge fra 00-05.30. Da sto sambo opp med hun. Jeg prøvde å si til sambo at han ikke skulle legge hun klokka 19.00 som vi bruker men vente litt siden hun sov så sent. Han misforsto, og la hun kl 19.00 så det ikke skulle bli for sent ;-p så det var ikke Simone sin feil at hun ikke fikk sove i natt. Haha! Sambo i dag tidlig før jeg dro: "forstår igenting jeg. Hun virker helt frisk og rask og ingenting virker å plage hun, men hun har vært våken i hele natt." Måtte jo le litt da ;-p

Hehe jeg hadde ikke hørt om dette med potetmel før jeg leste det innpå her;) men barnehagen bruker det visst også;):) og det funker! Det meste av rødheten er borte, men hun har jo blitt så sår at det kom litt blod på papiret når vi vasket hun:( så er de sårene som er igjen enda, men ikke åpne sår lenger:D

Skjønner godt du gleder deg til begge deler:D høres jo kjempe koselig ut:D;) når er du ferdig på jobb idag?

Høres ut som en slitsom natt hos dere:confused: blir nok bedre denne natten;) hehe ja disse mannfolka er ikke alltid like flinke på dette med barn, søvn og sykdom:P ikke rart du måtte le litt:P haha:rolleyes: her har vi også gjort den feilen ved å legge Liana etter hun kom fra barnehagen, hun hadde nesten ikke sovet der den ene dagen, og lot hun sove i rundt 1 time hjemme..og la hun da på kvelden igjen..det førte til en våken unge fra kl 23 til 4-5:P aldri mer!:P

★Sender fra pipe-gjøken★

God lørdag:)
Jeg skal snart bake boller med småtrollene, men de 2 minste sover en liten lur;) Neline pleier ikke og sove lenger, meeen hu insisterte på at hu var trøtt og ville sove lur, så da fikk hu lov til det:) Jeg og Mathea sitter og ser på en film på tvn;) Handler om en babyenhjørning, så midt i blinken for Mathea;) Hu sitter ennå i pysjen og koser seg<3 Er det helg, så er det helg;):p Det pøser ned her, så blir en liten tur ut etterpå, men nok ikke så mye mer enn ei times tid:)

Ønsker alle en koselig lørdag:):):)

Så kos med bollebaking på en regnværsdag:D
Hehe så det er ikke bare her enhjørninger å sånt er populært?:P Emira har blitt hekta på en serie som heter Mia & me (eller no).. feer og enhjørninger! Midt i blinken:P heheh..
Ha en god lørdag du også!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff, da:( Har hu slitt mye med sår rumpestump? Pga tennene det da? Er så vondt og være sår nedentil! *AUA* Hvis du har aloe vera gel eller aloe vera plante, så smør på litt sånn før de smører på zink salve og potetmel:) Det heler huden og renser:) Regner her også! Så blir ikke så lenge ute idag vi heller;) Hahah, greit og ha en bad og dusje på;):p

Her er planene ikke så mange, bake boller og eller kose oss sammen:) En liten tur ut, muligens gå en tur i skogen her:) Ellers perle litt og leke med playdooh:)

Har faktisk hatt veldig lite av sår stump på Liana.. men nå har hu hatt flere bæsjebleier om dagen, i noen dager.. sånn midt i mellom vanlig og diaré:confused: så har blitt så sår at det har kommet åpne sår:eek::( jeg tror nok det er tenner..men vet ikke, får lissom ikke sett ordentlig i munnen hennes heller.. takk for tipset med aloe vera;) skal spørre mamma om hun har noe:) alle plantene mine er uekte, så tror ikke jeg får noe ut fra de:P hahah..

Er jo koselig med en innedag å, hvertfall med bollebaking og rolige aktiviteter:D blir for det meste inne her idag å..er så begrenset for hvor mye jeg kan gå og stå nå..

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe jeg hadde ikke hørt om dette med potetmel før jeg leste det innpå her;) men barnehagen bruker det visst også;):) og det funker! Det meste av rødheten er borte, men hun har jo blitt så sår at det kom litt blod på papiret når vi vasket hun:( så er de sårene som er igjen enda, men ikke åpne sår lenger:D

Skjønner godt du gleder deg til begge deler:D høres jo kjempe koselig ut:D;) når er du ferdig på jobb idag?

Høres ut som en slitsom natt hos dere:confused: blir nok bedre denne natten;) hehe ja disse mannfolka er ikke alltid like flinke på dette med barn, søvn og sykdom:P ikke rart du måtte le litt:P haha:rolleyes: her har vi også gjort den feilen ved å legge Liana etter hun kom fra barnehagen, hun hadde nesten ikke sovet der den ene dagen, og lot hun sove i rundt 1 time hjemme..og la hun da på kvelden igjen..det førte til en våken unge fra kl 23 til 4-5:P aldri mer!:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hihi ;) lurer på om det var jeg som skreiv om det ;) las det på nettet først og så sa mamma at det funka da jeg spurte hun om det. Og det var veldig greit å bruke det selv om det ble litt søl. Kjempebra at hun er bedre! Det er så vondt å se at de er såre!

Jeg er ferdig på jobb halv tre :) har sett to gjester i hele dag, så det er litt stusselig, men slik er hotellbransjen mellom sommer og julebordsesong ;-) vi pusser opp hotellet, så her er litt aktivitet rundt meg :)

Haha! ;) ja aldri mer sier jeg også! Selv om det var sambo som var våken med hun så trenger vi ikke å gjøre den tabben igjen ;)

God formiddag!
Skal slutte å klage om nettene våre nå, men vi har ikke sovet stort i natt heller for å si det sånn :eek: :p ;) Paracet, nesedråper og samsoving hjalp til slutt slik at vi fikk noen timer søvn alle tre! :)
Lillemor er feberfri idag, men fryktelig snørrete og hoster fælt. I tillegg er ikke øynene hennes bra ennå :eek: :( Er redd det er noe galt, siden øyedråpene ikke virker? Hun er kjempehoven rundt det ene øyet, og det pusser enda, er nesten fri for øyedråper også :(
Nå sover snuppelupp i vogna, jeg har laga meg ei presskanne med kaffe og mannen er på dugnad i barnehagen :P Når snupp våkner skal vi på apoteket og kjøpe mer paracet, og så tror jeg vi skal ta en tur på kafè, lillemor trenger å luftes litt men tørr ikke leke ute med henne når hun hoster så fælt! :)

Stakkars dere alle:( ikke noe godt for snuppa å være så syk, og heller ikke godt for dere! Håper hun snart blir frisk og holder seg frisk en stund;)
Jeg fikk beskjed om at de øyedråpene ikke bestandig virker (fikk samme som deg), og hvis de ikke skulle virke så måtte jeg opp igjen til legen for å få noen andre.. hvor lenge har dere brukt de nå? Tok Liana 4 dager før det forsvant;)

Ha en fin tur ut, er nok godt for dere begge å komme litt ut av huset;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hihi ;) lurer på om det var jeg som skreiv om det ;) las det på nettet først og så sa mamma at det funka da jeg spurte hun om det. Og det var veldig greit å bruke det selv om det ble litt søl. Kjempebra at hun er bedre! Det er så vondt å se at de er såre!

Jeg er ferdig på jobb halv tre :) har sett to gjester i hele dag, så det er litt stusselig, men slik er hotellbransjen mellom sommer og julebordsesong ;-) vi pusser opp hotellet, så her er litt aktivitet rundt meg :)

Haha! ;) ja aldri mer sier jeg også! Selv om det var sambo som var våken med hun så trenger vi ikke å gjøre den tabben igjen ;)

Ja er ikke noe godt å se når de er så såre, og man hører jo på gråten at det gjør veldig vondt å bli vasket:(

Ahaa ikke så lenge igjen på jobb da;):) deilig det når det er helg:)

Haha man lærer av sine feil, eller hva?:P hihi..

★Sender fra pipe-gjøken★

Stakkars dere alle:( ikke noe godt for snuppa å være så syk, og heller ikke godt for dere! Håper hun snart blir frisk og holder seg frisk en stund;)
Jeg fikk beskjed om at de øyedråpene ikke bestandig virker (fikk samme som deg), og hvis de ikke skulle virke så måtte jeg opp igjen til legen for å få noen andre.. hvor lenge har dere brukt de nå? Tok Liana 4 dager før det forsvant;)

Ha en fin tur ut, er nok godt for dere begge å komme litt ut av huset;):)

★Sender fra pipe-gjøken★
ja, hvis hun bare våkne nå så vi får dratt ut så :p Hun har sovet i 2,5 timer, ikke likt henne :eek: ;)

Har dryppa siden mandag...så skulle jo vært bra til nå i grunn o_O

ja, hvis hun bare våkne nå så vi får dratt ut så :p Hun har sovet i 2,5 timer, ikke likt henne :eek: ;)

Har dryppa siden mandag...så skulle jo vært bra til nå i grunn o_O

Da er hun ikke i form nei:( men godt søvn er en god medisin;):)

Da kan det jo hende at de dråpene ikke hjelper på hun:( må dere også ta de 2 ganger om dagen eller? For var derfor jeg fikk de først, for den andre typen måtte man dryppe 5-6 ganger om dagen:confused: men den hjalp garantert...

★Sender fra pipe-gjøken★

Da er hun ikke i form nei:( men godt søvn er en god medisin;):)

Da kan det jo hende at de dråpene ikke hjelper på hun:( må dere også ta de 2 ganger om dagen eller? For var derfor jeg fikk de først, for den andre typen måtte man dryppe 5-6 ganger om dagen:confused: men den hjalp garantert...

★Sender fra pipe-gjøken★
Hun sov 3 timer og var glooodvarm da hun våkna, 39.2 :( så blir ingen tur ut på oss idag nei! Nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem så jeg kan slippe unna Drømmehagen ei stund og dra ut på handling alene :p ;)

Jepp, to ganger om dagen! Er fri for dråper nå, så skal prøve saltvann et par dager og se om det forsvinner av seg selv! Har hørt at dråpene ikke alltid hjelper nemlig ;)

God bedring til Hermine :o
Jeg har ikke tid til skravling i dag. Har hatt 4 tunge timer mer gruppearbeid og er hjemme igjen nå.
Må planlegge og handle inn til bursdagsfeiring i morgen, og bake i kveld!
Men det var godt å komme hjem - selvom rydding og klesvask henger over oss!
Ha en fin helg :D

Lille pjuski vil ikke spise, men får lurt i henne potetskruer og solbærsaft såeh...jeppers :p
1380977326472.jpg

*Surfer mobilt*

Hun sov 3 timer og var glooodvarm da hun våkna, 39.2 :( så blir ingen tur ut på oss idag nei! Nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem så jeg kan slippe unna Drømmehagen ei stund og dra ut på handling alene :p ;)

Jepp, to ganger om dagen! Er fri for dråper nå, så skal prøve saltvann et par dager og se om det forsvinner av seg selv! Har hørt at dråpene ikke alltid hjelper nemlig ;)

Hehe ja det skal nok bli godt for deg å handle alene:) man blir ganske lei disse i drømmehagen ja :P

Ja se det litt ann du, for jeg trudde ikke Liana var frisk i øya..for samme dag som jeg tok siste dråpe, så hadde hun hatt mye gult i øya..men dagen etter var alt bra:eek::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg fikk meg en luftetur på apoteket og Rema, og innom Toys R Us og kjøpt noen Little People figurer til Hermine, hun synes de er så morsomme men hadde bare en figur :P
Kjøpte Napoleonskake og dro innom bestemoren min på tur hjem, så drakk vi kaffe sammen og skravla en times tid :) Koselig det! Kom hjem til lille slappfisken som lå på fanget til pappan, helt sløv, og så på tv o_O Men hun kvikkna til da hun fikk de nye figurene og kjører nå rundt med en mann i en bil :P Regner med hun sover innen 18.30 og da skal vi ha stekt kylling, pommes frites og salat til middag :D
Hva spiser dere idag???

Jeg fikk meg en luftetur på apoteket og Rema, og innom Toys R Us og kjøpt noen Little People figurer til Hermine, hun synes de er så morsomme men hadde bare en figur :P
Kjøpte Napoleonskake og dro innom bestemoren min på tur hjem, så drakk vi kaffe sammen og skravla en times tid :) Koselig det! Kom hjem til lille slappfisken som lå på fanget til pappan, helt sløv, og så på tv o_O Men hun kvikkna til da hun fikk de nye figurene og kjører nå rundt med en mann i en bil :P Regner med hun sover innen 18.30 og da skal vi ha stekt kylling, pommes frites og salat til middag :D
Hva spiser dere idag???

Deilig for deg å komme deg litt ut, og kose deg med bestemor:)
Syns så synd på lille Hermine! Ikke noe godt å se sine livlige barn være så slappe:( god beding til hun!♡
Middagen deres høres nydelig ut!

Her ble det pizza :D

★Sender fra pipe-gjøken★

"Pappa" er ute med snuppene sine en liten tur, og jeg ble hjemme;) rydda litt leker å sånt, og har nå satt med ned med en kopp te:) dem kommer nok snart inn igjen tenker jeg ;)

Vi koste oss med pizza istad, men følte for å bruke bunnen fra peppes;):P men ble da kjempe godt forde:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Deilig med en luftetur når man har vært mye inne med syke barn!! :)

Vi har spist stange kyllinglår med ris og salat, det slo ann hos både store og små :D Elise liker best å spise selv, så nå er det riiiiiimelig mye ris overalt :s hihi! Godt man har støvsuger.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Back
Topp