God morgen, lørdag!

Deilig med en luftetur når man har vært mye inne med syke barn!! :)

Vi har spist stange kyllinglår med ris og salat, det slo ann hos både store og små :D Elise liker best å spise selv, så nå er det riiiiiimelig mye ris overalt :s hihi! Godt man har støvsuger.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Hehe, Hermine insisterer også på å spise selv og hun er veldig glad i ris men det blir jammen meg ris overalt da :p selv under sokkene :eek: hun begynner å få dreisen på skjea også, men blir likevel mye søl :p

"Pappa" er ute med snuppene sine en liten tur, og jeg ble hjemme;) rydda litt leker å sånt, og har nå satt med ned med en kopp te:) dem kommer nok snart inn igjen tenker jeg ;)

Vi koste oss med pizza istad, men følte for å bruke bunnen fra peppes;):P men ble da kjempe godt forde:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Deilig med litt alenetid ja! Hermine sovna kl 18.30! Er spent på hvor lenge da, for oppdaga nå at jeg har gitt henne 60mg paracet (0-4mnd), kjøpte feil på apoteket :p får gi to i natt om hun trenger ;)

Deilig med litt alenetid ja! Hermine sovna kl 18.30! Er spent på hvor lenge da, for oppdaga nå at jeg har gitt henne 60mg paracet (0-4mnd), kjøpte feil på apoteket :p får gi to i natt om hun trenger ;)

Hehe ja, for meg er det jo mye mer å gjøre i helgene enn i uka:p
Tidlig kveld på snuppa di ja! Får håpe hun får sove godt, så hun blir frisk;) kjedelig å kjøpe feil..hehe.. men jaja, er jo bare til å gi 2 om hun trenger påfyll;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja, for meg er det jo mye mer å gjøre i helgene enn i uka:p
Tidlig kveld på snuppa di ja! Får håpe hun får sove godt, så hun blir frisk;) kjedelig å kjøpe feil..hehe.. men jaja, er jo bare til å gi 2 om hun trenger påfyll;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Nå er det smågodt og broen! Serien som alle snakker om, må "cath up" for har ikke sett sesong en, og den er kun tilgjengelig på nrk nett-tv til mandag, så må se hele sesongen nå i helga :p ;)

Wææ
Jeg hadde litt tid nå mens marengsbunnen min steker, men det er jammen meg for mye å lese gjennom i dag :o
Håper alle har hatt en fin dag...!
Ungene sover søtt etter en kjempefin dag med lek og shopping =)
Lillebror spiste en veldig stor porsjon med grøt med banan før han sovnet, håper han sover godt :D

Nå er det smågodt og broen! Serien som alle snakker om, må "cath up" for har ikke sett sesong en, og den er kun tilgjengelig på nrk nett-tv til mandag, så må se hele sesongen nå i helga :p ;)

Smågodt her også..eller sånn sur supermix og cookies :D hahah Lykke til med serien og kos deg masse!;) jeg har heller ikke sett den.. hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Wææ
Jeg hadde litt tid nå mens marengsbunnen min steker, men det er jammen meg for mye å lese gjennom i dag :o
Lillebror spiste en veldig stor porsjon med grøt med banan før han sovnet, håper han sover godt :D

Hehe ja da er det jo greit at marengsbunn har lang steketid:P høres ut som at dere har hatt en fin dag da:) håper han sover som en stein inatt :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Wææ
Så sløvt av deg å ikke lese alle innleggene :p
Så godt han har spist god kvelds :) satser på at det gir en god natt ;)
Her ble det kun mme til kvelds, håper hun sover greit likevel :p

hmmm.. satt å så litt på søskenvogn osv på nettet.. og kom over denne lille tingen her!:) kansje det hadde vært en idè, med tanke på når jeg er alene med ungene, og evt levering/henting i barnehagen! (selvom samboer måtte si noe imot dette å):P haha..

http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...inks&utm_content=sQ6fuyJVV_pcrid#product_info
Vi hadde sånt først, men vogna tippa og storebror falt av! :o (ikke helt av, men han hang mellom vogna og håndtaket). Så jeg anbefaler absolutt ikke sånn!en du kan jo kjøpe søskenbrett til å stå på? Finnes brett man kan sitte på også..

Jeg digger broen! Gleder meg til ny episode på mandag! :)

Vi hadde sånt først, men vogna tippa og storebror falt av! :o (ikke helt av, men han hang mellom vogna og håndtaket). Så jeg anbefaler absolutt ikke sånn!en du kan jo kjøpe søskenbrett til å stå på? Finnes brett man kan sitte på også..

Oj da:eek: så skummelt! Søskembrett til å stå på blir nok bare stress med Liana :P hun på bindes fast:P haha

★Sender fra pipe-gjøken★

hmmm.. satt å så litt på søskenvogn osv på nettet.. og kom over denne lille tingen her!:) kansje det hadde vært en idè, med tanke på når jeg er alene med ungene, og evt levering/henting i barnehagen! (selvom samboer måtte si noe imot dette å):P haha..

http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...inks&utm_content=sQ6fuyJVV_pcrid#product_info
De der er kjempefine! Tor det går fint å bruke sånn om bagvogna har fire hjul, så den er stødig, og du ikke går fra vogna med Liana oppå ;)
Hva i alle dager hadde han imot den??? :eek: Liana kan da ikke gå selv til barnehagen fra nå av :p ;)

De der er kjempefine! Tor det går fint å bruke sånn om bagvogna har fire hjul, så den er stødig, og du ikke går fra vogna med Liana oppå ;)
Hva i alle dager hadde han imot den??? :eek: Liana kan da ikke gå selv til barnehagen fra nå av :p ;)

Haha han sa "den så ikke trygg ut" :P men jeg tenkte på den bare sånn ved levering og når jeg er alene med alle tre.. for er han hjemme i helger å sånt, så bruker vi to vogner:) hehe nei, hun kan ikke akkurat gå/krabbe til barnehagen:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha han sa "den så ikke trygg ut" :P men jeg tenkte på den bare sånn ved levering og når jeg er alene med alle tre.. for er han hjemme i helger å sånt, så bruker vi to vogner:) hehe nei, hun kan ikke akkurat gå/krabbe til barnehagen:P

★Sender fra pipe-gjøken★
Sålenge man passer på hele tiden så kan det nok gå bra! ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg er litt enig med han jeg da :-p
De fleste vogner har en max vektgrense ved bruk av bagdelen og den vil nok overlastes ved bruk av et slit sete, tror du ikke?
Har du ikke prøvd å "binde" henne fast i sele på rygg da?? ;)

Sålenge man passer på hele tiden så kan det nok gå bra! ;)

Var det jeg tenkte på også ;) går jo aldri fra vogna uansett ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg er litt enig med han jeg da :-p
De fleste vogner har en max vektgrense ved bruk av bagdelen og den vil nok overlastes ved bruk av et slit sete, tror du ikke?
Har du ikke prøvd å "binde" henne fast i sele på rygg da?? ;)

Jo, om man ikke følger med så er det klart det ikke er like trygt.. men nå tenker jeg mest på ved levering og henting i barnehagen (som ligger 3-5 min unna).. jeg satte Emira oppå baggen når Liana var liiiten :P men kun om hun var sliten av å gå.. nytter ikke å feste Liana på kroppen, hun klikker totalt:eek::confused: har prøvd foran og på rygg, men nei..hun hater det..

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp