God morgen, lørdag!

FlaksiMummy

Elsker forumet
Hei alle sammen! Tenkte det var på tide jeg skrev et innlegg her også. Tida strekker ikke til med full jobb og full rulle hele uka :p
Gratulerer med alle de flotte ett-åringene våre! De er helskjønne alle sammen :) :)
Vi teller ned til tirsdag, da blir Elise en liten ettåring også ;)

Lykke til fremover, anita87 tenker på deg! Og jeg kan jo legge til at vi har søskenvogn, syns det er veldig kjekkt! Krever mye vogner med to tette barn altså.. Nå har jo begge hver sin sovevogn i barnehagen, så har vi en trille i bilen og en søskenvogn til helgeturer :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hei alle sammen! Tenkte det var på tide jeg skrev et innlegg her også. Tida strekker ikke til med full jobb og full rulle hele uka :p
Gratulerer med alle de flotte ett-åringene våre! De er helskjønne alle sammen :) :)

Lykke til fremover, anita87 tenker på deg! Og jeg kan jo legge til at vi har søskenvogn, syns det er veldig kjekkt! Krever mye vogner med to tette barn altså.. Nå har jo begge hver sin sovevogn i barnehagen, så har vi en trille i bilen og en søskenvogn til helgeturer :)

God morgen :)
Skjønner godt at tida ikke strekker til! Får ofte ikke tid til mer enn ett eller to innlegg selv, og av og til ingen :)

Så gøy det blir på tirsdag med ettårsfeiring da! :) Er alle blitt ett år da skal tro? Synst dette første året har gått veldig fort!

Tror nok søskenvogn blir veldig kjekt å ha ja! Tenker litt på utflukter og slikt også. En dag i dyreparken krever nok vogn til snuppa også f.eks. Og ikke minst er det kjekt å kunne ta med begge to på tur eller butikken uten mye stress :) hvilken har dere? Og er du fornøyd? Har du sterke meninger om man bør kunne snu sittedelene? Tenker mye på at det kanskje er lurt siden Simone har vært så redd av seg. Visst neste baby er like redd så er det kanskje greit å kunne skjerme h*n litt?

Hehe det kan fort bli for få timer i døgnet med jobb og barn :P
Ellers har dere det bra?

Takk!:) spennende tid nå;):)

Søskenvogn er nok veldig kjekt ja! Jeg har lyst på, men har veldig begrenset plass her..så måtte ha sånn som ikke er ved siden av hverandre lissom..samboer sier det er så dyrt:confused::p men hadde vært lettere for meg siden jeg ikke har førerkort ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!

Vi sto opp i 8 tiden idag:)
Liana var endelig litt bedre på rumpa si!:) hjelper med en god del zinksalve og potetmel:p:D
Jeg har fått dusjet uten unger på badet, og det er jammen meg luksus:P hahah..

Idag vet jeg ikke hva vi skal finne på..regner ute og er lissom begrenset for hvor mye jeg kan gå;) såå vi får se!

Hva er de store planene deres idag da?
Han en fin og god helg!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!

Liana var endelig litt bedre på rumpa si!:) hjelper med en god del zinksalve og potetmel:p:D
Jeg har fått dusjet uten unger på badet, og det er jammen meg luksus:P hahah..

Idag vet jeg ikke hva vi skal finne på..regner ute og er lissom begrenset for hvor mye jeg kan gå;) såå vi får se!

Han en fin og god helg!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Potetmel og zinksalve er bra! Trodde det hadde rabla for mamma da hun sa jeg skulle ha på potetmel..haha! Men det var bra :)

Jeg er på jobb og koser meg :) Veldig stille her, så vi får tid å skravle litt innimellom :) Etter jobb skal jeg treffe ei veninne på kafe, og i kveld skal jeg på bli kjent fest med jentene i nabolaget. Gleder meg til begge deler, men kjenner at jeg skulle ha sovet litt mer i natt ;)

Simone sov dubben sin fra halv to til kvart over fire i går. Det resulterte i en lysvåken og smørblid unge fra 00-05.30. Da sto sambo opp med hun. Jeg prøvde å si til sambo at han ikke skulle legge hun klokka 19.00 som vi bruker men vente litt siden hun sov så sent. Han misforsto, og la hun kl 19.00 så det ikke skulle bli for sent ;-p så det var ikke Simone sin feil at hun ikke fikk sove i natt. Haha! Sambo i dag tidlig før jeg dro: "forstår igenting jeg. Hun virker helt frisk og rask og ingenting virker å plage hun, men hun har vært våken i hele natt." Måtte jo le litt da ;-p

God lørdag:)
Jeg skal snart bake boller med småtrollene, men de 2 minste sover en liten lur;) Neline pleier ikke og sove lenger, meeen hu insisterte på at hu var trøtt og ville sove lur, så da fikk hu lov til det:) Jeg og Mathea sitter og ser på en film på tvn;) Handler om en babyenhjørning, så midt i blinken for Mathea;) Hu sitter ennå i pysjen og koser seg<3 Er det helg, så er det helg;):p Det pøser ned her, så blir en liten tur ut etterpå, men nok ikke så mye mer enn ei times tid:)

Ønsker alle en koselig lørdag:):):)

God morgen!

Jeg har fått dusjet uten unger på badet, og det er jammen meg luksus:p hahah..

Han en fin og god helg!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff, da:( Har hu slitt mye med sår rumpestump? Pga tennene det da? Er så vondt og være sår nedentil! *AUA* Hvis du har aloe vera gel eller aloe vera plante, så smør på litt sånn før de smører på zink salve og potetmel:) Det heler huden og renser:) Regner her også! Så blir ikke så lenge ute idag vi heller;) Hahah, greit og ha en bad og dusje på;):p

Her er planene ikke så mange, bake boller og eller kose oss sammen:) En liten tur ut, muligens gå en tur i skogen her:) Ellers perle litt og leke med playdooh:)

God morgen :)
Skjønner godt at tida ikke strekker til! Får ofte ikke tid til mer enn ett eller to innlegg selv, og av og til ingen :)

Så gøy det blir på tirsdag med ettårsfeiring da! :) Er alle blitt ett år da skal tro? Synst dette første året har gått veldig fort!

Tror nok søskenvogn blir veldig kjekt å ha ja! Tenker litt på utflukter og slikt også. En dag i dyreparken krever nok vogn til snuppa også f.eks. Og ikke minst er det kjekt å kunne ta med begge to på tur eller butikken uten mye stress :) hvilken har dere? Og er du fornøyd? Har du sterke meninger om man bør kunne snu sittedelene? Tenker mye på at det kanskje er lurt siden Simone har vært så redd av seg. Visst neste baby er like redd så er det kanskje greit å kunne skjerme h*n litt?

Vi har Emmaljunga sin tvillingvogn;)
Og med den kan du selv velge hvilken vei du ønsker og ha barna:) Utover eller mot deg:) Veldig god vogn:)

Jeg skal snart bake boller med småtrollene, men de 2 minste sover en liten lur;) Neline pleier ikke og sove lenger, meeen hu insisterte på at hu var trøtt og ville sove lur, så da fikk hu lov til det:) Jeg og Mathea sitter og ser på en film på tvn;) Handler om en babyenhjørning, så midt i blinken for Mathea;) Hu sitter ennå i pysjen og koser seg<3 Er det helg, så er det helg;):p Det pøser ned her, så blir en liten tur ut etterpå, men nok ikke så mye mer enn ei times tid:)

Dere har så deilige morgener :) bollebaking blir kos! Fikk veldig lyst på boller nå ;) Søte Neline som ville sove ;) Det er deilig med en liten tir ut selv om det regner. Vi er dårlige på det.

God formiddag!
Skal slutte å klage om nettene våre nå, men vi har ikke sovet stort i natt heller for å si det sånn :eek: :p ;) Paracet, nesedråper og samsoving hjalp til slutt slik at vi fikk noen timer søvn alle tre! :)
Lillemor er feberfri idag, men fryktelig snørrete og hoster fælt. I tillegg er ikke øynene hennes bra ennå :eek: :( Er redd det er noe galt, siden øyedråpene ikke virker? Hun er kjempehoven rundt det ene øyet, og det pusser enda, er nesten fri for øyedråper også :(
Nå sover snuppelupp i vogna, jeg har laga meg ei presskanne med kaffe og mannen er på dugnad i barnehagen :P Når snupp våkner skal vi på apoteket og kjøpe mer paracet, og så tror jeg vi skal ta en tur på kafè, lillemor trenger å luftes litt men tørr ikke leke ute med henne når hun hoster så fælt! :)

Potetmel og zinksalve er bra! Trodde det hadde rabla for mamma da hun sa jeg skulle ha på potetmel..haha! Men det var bra :)

Jeg er på jobb og koser meg :) Veldig stille her, så vi får tid å skravle litt innimellom :) Etter jobb skal jeg treffe ei veninne på kafe, og i kveld skal jeg på bli kjent fest med jentene i nabolaget. Gleder meg til begge deler, men kjenner at jeg skulle ha sovet litt mer i natt ;)

Simone sov dubben sin fra halv to til kvart over fire i går. Det resulterte i en lysvåken og smørblid unge fra 00-05.30. Da sto sambo opp med hun. Jeg prøvde å si til sambo at han ikke skulle legge hun klokka 19.00 som vi bruker men vente litt siden hun sov så sent. Han misforsto, og la hun kl 19.00 så det ikke skulle bli for sent ;-p så det var ikke Simone sin feil at hun ikke fikk sove i natt. Haha! Sambo i dag tidlig før jeg dro: "forstår igenting jeg. Hun virker helt frisk og rask og ingenting virker å plage hun, men hun har vært våken i hele natt." Måtte jo le litt da ;-p
haha, huff, er ikke lett for disse fedrene å følge instrukser altså! :p Hermine sov også til kl 16 igår, men kl 19 slokna hun med melkeflaska igjen...tror det var fordi hun var syk da ;) Vanligvis tar det iallfall 4-5 timer fra en lur til kvelden ;)

Gratulerer på forskudd til Elise :D Er bare Arian igjen som ikke er blitt ett år enda da ;)
Skjønner godt tiden ikke strekker til! Hvordan går det med Elise i barnehagen? :)
Vi hadde en slitsom første måned, Hermine var mye redd og skreik store deler av dagen :( Men plutselig snudde det helt, og nå vinker hun bare hadet når jeg går og storkoser seg der :D

mmm, boller! :D Hadde jeg hatt hvetemel i hus skulle jeg også satt en deig nå! :P Men det har jeg ikke o_O Får heller steke vaffler på rismelk tenker jeg! :)

Den virker veldig grei altså! Tror den står høyt på lista mi! :)

Jeg er veldig fornøyd med vogna:)
Teutonia har også en, den heter S4 mener jeg:)

Dere har så deilige morgener :) bollebaking blir kos! Fikk veldig lyst på boller nå ;) Søte Neline som ville sove ;) Det er deilig med en liten tir ut selv om det regner. Vi er dårlige på det.

Takk, ikke alltid de er like gode de, altså;) hehe.. Noen ganger er det bare fullt KAOS;) hahah..
Alle mann koser seg med bollebaking, tilogmed Emmeth;) Han får lov til og leke med slikkepotten som er klint til meg deig, så er han strålende fornøyd:D Det er da så gøy, si:D Ut må vi, ellers går ungene i taket;) Blir ikke så lenge ute når det regner, men en times tid gjør seg:) Herlig med frisk luft:) Ja, helt rart Neline ville sove, men hu var tydeligvis trøtt, for hu sover ennå:O

mmm, boller! :D Hadde jeg hatt hvetemel i hus skulle jeg også satt en deig nå! :p Men det har jeg ikke o_O Får heller steke vaffler på rismelk tenker jeg! :)

Kjempedigg med vafler og, da:D Boller er nammis og spise og gøyale og lage;):D:p

Nå har jeg vært på en liten bytur med farmoren min :) koselig det, så har jeg plukket ut bursdagsgave til Elise! Det ble ullkjole, ullbody og uølstrømpis fra name it :)

Vi har mountain buggy søskenvogn med bag :) bagen var vendt mot meg, men sittedelene har vært fremover.. For oss har det funka fint :)

Nå ble det så mye vognsnakk her at jeg fikk også lyst på ny vogn :P :eek:
Denne!!! http://www.mimmis.no/produkt/5737-bassonbaby-barnevogn-street-duo-2013.aspx

Trilla vi har er så pinglete, så er ikke plass til voksipose i den, altså kan den kun brukes om sommeren og innendørs på vinteren o_O Sportsvogna fra Babyactive er kjempegod, men den er stor og tar myyye plass i den trange gangen vår OG i bilen...hadde jo vært kjekt med EI vogn som kunne brukes til alt, og solgt den trilla og bare satt babyactiven på loftet til den skal brukes som bagvogn igjen ;) :p

Nå har jeg vært på en liten bytur med farmoren min :) koselig det, så har jeg plukket ut bursdagsgave til Elise! Det ble ullkjole, ullbody og uølstrømpis fra name it :)

Vi har mountain buggy søskenvogn med bag :) bagen var vendt mot meg, men sittedelene har vært fremover.. For oss har det funka fint :)

Så flott bursdagsgave :) Har Nameit ullkjoler??? :D hmmm, må sjekkes ut ;)

Back
Topp