God morgen, lørdag!

Tessa

Forumet er livet
Og hun sa: la der bli kaffe! Og der ble kaffe og hun drakk den med velbehag, og hun så at det var godt....

GOOOOD MORGEN!
da satt man med hjertet i halsen da man först ble nektet adgang tl BV! Men det gikk jo bra! Her begynte dagen kl halv 8, frokosten er fortaert og lillegutt siddet aa ser paa Go Diego Go, noe som l?kner veeeld?g paa henne Dora? skal snart ta en dupp han lille mannen, mens mamma skal drikke kaffe og henge opp dagens förste mask?n. Huset ble skrubbet i gaar saa skal bare f?nte over med damsugaren saa skal v? ut, spise lunch hos far i huset og bare kose oss der!
ha en fortreffelig dag alle og haaper det blir kos i Oslo, jenter!

God morgen!

Her starta dagen kl 6.50 noe somer sent hos oss[:D] Sola skinner og det er helt nydelig temperatur.[:D]

I dag skal vi i parken å huske og grille pølser sammen med gode venner! Ellers så må dere kose dere på treff i Oslo i dag[:D]

Ha en fin dag!

[:D][:D]God morgen jenter, god morgen skjønne bebisser og god morgen VÅREN [:D][:D][:D]

I natt har vært en alldeles nydelig natt (må vel være første gang jeg sier det her, hihi). Jeg la meg på gjesterommet i natt for å få sovet en hel natt, mens sambo skulle ta avvenningskampen. Jeg våkner kl halv seks av at gutta er oppe i gangen og Anders gråter. Når jeg står opp sier sambo at det har vært en grusom natt og de har våknet hver time (!!!!!) og så bare tulla han og Anders hadde ikke våknet før halv seks og sov for første gang en natt igjennom [:D][:D][:D][:D]
Jeg står gjerne opp før 6 hver morgen jeg, så lenge han sover hele natten frem til da! [:D]

I dag skal jeg ENDELIG få møte Chinchilla, Mamma til Theo og Mamma til Adrian. Gleeeeeeder meg så utrolig til å møte disse go'jentene og gleder meg også selvsagt til å møte de andre Oslojintene! Siden det er sol og blå himmel tar nok Anders og jeg en spasertur ned til byen også, tar oss 45 min en vei så det er en fin trilletur i samme slengen [:D]

I kveld skal sambo ut med jobben etter Holmenkollstafetten, så jeg og Anders blir home alone. Rolig kveld med andre ord!

Ha en fin dag alle sammen og beklager mitt lange 'god morgen innlegg' [:D][:D][:D]

god morgen!

Her var det morgen 7.30,så skal ikke klage.[:)]Har gitt frokost til ungene og jeg sitter her å nyter en kopp kaffe....
Det er nyyyyyyyydelig vær ute,så i dag blir det grilling[;)]Sitter og lurer på om jeg skal ta meg en tur på trening,eller om vi heller skal gå en tur?Har trent hver dag i denne uken,så kanskje jeg skal ta en dag fri[;)]
I morgen skal vi i konfirmasjon,bare meg og samboer,så ungene skal være hos mamma[:)]
Kjøpte meg noen nye klær i går og er sååååå fornøyd med kjøpet!kom rett inn i størrelsen min igjen og da var det faktisk litt for stort!skal bli artig å pynte seg litt til en forandring,vel nok om det....Dere jenter får ha en fin dag!
[:D]

God morgen jenter

Dagen i dag blir en flott dag. Solen er ikke å se men håper den dukker opp.
I dag skal jeg og Are møte søskenbarnet mitt og hennes datter. Vi skal på tivoli så det blir morsomt. Are sitter i sportsdelen nå så det blir morsomt til han tror jeg å få sett på alt.

Ellers i kveld skal jeg på min første fest/bytur etter at jeg fikk gullklompen[:D]. Gleder meg som en unge!!
Skal ute med jobben så det blir morsomt,HÅPER jeg[:)].

Så dere får ha en herlig dag!!

God morgen lørdag :)
I dag skal vi ut i skogen igjen , å jeg gleder meg masse : )
Gå tur å sånn ..
Elias liker seg masse ute i naturen , godt er det =D

elias har sovet hele natten , og deilig er det.
Han er i storform i dag leker og snakker .

Ha en fin dag alle sammen :D

Back
Topp