[:D][:D]God morgen jenter, god morgen skjønne bebisser og god morgen VÅREN [:D][:D][:D]
I natt har vært en alldeles nydelig natt (må vel være første gang jeg sier det her, hihi). Jeg la meg på gjesterommet i natt for å få sovet en hel natt, mens sambo skulle ta avvenningskampen. Jeg våkner kl halv seks av at gutta er oppe i gangen og Anders gråter. Når jeg står opp sier sambo at det har vært en grusom natt og de har våknet hver time (!!!!!) og så bare tulla han og Anders hadde ikke våknet før halv seks og sov for første gang en natt igjennom [:D][:D][:D][:D]
Jeg står gjerne opp før 6 hver morgen jeg, så lenge han sover hele natten frem til da! [:D]
I dag skal jeg ENDELIG få møte Chinchilla, Mamma til Theo og Mamma til Adrian. Gleeeeeeder meg så utrolig til å møte disse go'jentene og gleder meg også selvsagt til å møte de andre Oslojintene! Siden det er sol og blå himmel tar nok Anders og jeg en spasertur ned til byen også, tar oss 45 min en vei så det er en fin trilletur i samme slengen [:D]
I kveld skal sambo ut med jobben etter Holmenkollstafetten, så jeg og Anders blir home alone. Rolig kveld med andre ord!
Ha en fin dag alle sammen og beklager mitt lange 'god morgen innlegg' [:D][:D][:D]