God Morgen Junitupper!

Bruker662dan

Elsker forumet
    Ville bare ønske dere en strålende dag!
Sjefen(dvs sambo) ga meg en jobbe hjemme dag og det var utrolig godt å høre! Utrolig greit med så snille sjefer a gitt[:D]
Så i dag blir det litt kontorjobbing og litt husarbeid. Skal bare kose meg jeg[:D]

Så dere får ha en strålende dag!

store klemmer fra meg

God morgen til deg å [:)]
Lurer på om ikke jeg skal få vaska litt klær i dag egentlig jeg...Så deiligvær til å henge ut klær.

Ha en fin fin dag alle sammen.

jeg skal gjøre noen ærender i dag jeg. er så fint vær at jeg vil ta meg en liten handle runde. dere får ha en flott dag alle juni snuppene.

Jeg har tatt av alle sengene og hengt ut til lufting samtidlig som jeg vasker sengetøy. Skal bli deilig å legge seg i kveld ja[;)]

Ellers så skal jeg på helsestasjonen og vaksinere min 7 år gamle gutt, jeg har sprøyteskrekk men det har heldigvis ikke han. Gjelder bare å ta seg sammen så han ikke merker hva jeg synes om dette[&:]

Ha en strålende dag alle sammen

God formiddag!! [:)]

Jasså, Bruble, har du ett forhold til sjefen din du da?? [>:][:D][:D] hihi..

Åhh det er jo så nydelig vær i dag...

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!!

Jupp jeg har et forhold til sjefen... men bare til den ene av de. Den andre har vi bare et "økonomisk" forhold til... han er vår private bank[:D][:D]

Velig greit med en sjef som er lett og overtale( eller i dag var det han som foreslo) til å få være hjemme... Orker bare ikke sitte på kontoret 5 dager i uka.. spesielt ikke når jeg har gått hjemme i 2 år og attpåtil er gravid og har en villball i magen[8D]
Så i dag blir det pittelitt jobb, litt husarbeid, om mye daffig og nyting av finværet[:D]
Snart skal tørkestativene ut på verandaen for å koooose seg i sola( tøyet altså)[:D]   

deilig å vaske klær idag ja! jeg har akkurat hengt ut en hel skokk med nyvaska klær. er jo DET været! men relativt kaldt faktisk.
har fått så himla vondt i halsen, så sitter i ullundertøy og skal snart lage meg noe te eller kakao eller noe. og så skal jeg på Vakre hjem og bytte noen puter jeg kjøpte igår. veeeldig mye planer for dagen med andre ord. hehe[:)] good dag til dere!!![:)][:)][:)]

god ettermiddag blir det vel nå [8D] så snill sambo du har da bruble  [:)] hihi! har vært hos jordmor idag jeg! alt så og hørtes greit ut [:D] alltid så gøy å høre hjertelyden til mini [:)][:)] så har jeg å en vennine vært ute i det fine været [:D] 
fortsatt god dag junisnupper!! [:)]

Back
Topp