God morgen juli snupper..

Hønemor24.07

Forelsket i forumet
Jeg blir lei meg hvis ikke jeg kommer inn hit nå altså! Litt dum som "henger" her inne så mye før positiv test for da blir jeg såå skuffet om det ikke skal ha klaffet :/  Men jeg bare må innom hver dag jeg :P Dere er jo så søte alle sammen :) Noen som skal teste idag da?

ååå søta :D *krysser fingrene for dere * =)

Takk :) Jeg har ikm rundt 4.nov(kan være mellom 1 - 4) så vet ikke helt når jeg skal teste ennå.. :)

Å GRATULERER positiv ER positiv ;)

Krysser fingre for deg! Lykke til!!! :)

hei :) Jeg testet meg på mandag og fikk "ikke gravid" på CB sin test. Tror IKM var igår, idag eller imorgen så jeg er veldig spent nå.. Skal se om jeg klarer å vente en dag til før jeg tester, men kanskje jeg gjør det litt senere. Håper håper håper på nr 2 nå :) Har følt meg gravid i ove en uke, med murringer, fryser, trett, lettrørt og veksling mellom hard og løs mage... Men det kan jo hende det bare er ønsketenkning...  Uansett, lykke til til deg også. Jeg og henger her inne i håp om å bli en del av dere :)

lillepetit skrev:
hei :) Jeg testet meg på mandag og fikk "ikke gravid" på CB sin test. Tror IKM var igår, idag eller imorgen så jeg er veldig spent nå.. Skal se om jeg klarer å vente en dag til før jeg tester, men kanskje jeg gjør det litt senere. Håper håper håper på nr 2 nå :) Har følt meg gravid i ove en uke, med murringer, fryser, trett, lettrørt og veksling mellom hard og løs mage... Men det kan jo hende det bare er ønsketenkning...  Uansett, lykke til til deg også. Jeg og henger her inne i håp om å bli en del av dere :)

akkurat det samme her.. så har jeg såå vondt i puppene om dagen..verker skikkelig til tider altså.. det var sånn jeg merket det forje gang og blitt veldig blå/mørkebrun rundt knoppene :D haha så håper det er et tegn på at det gror en spire! er kvalm,murringer og vond rygg også! Meen brått er det innbilt svangerskapHeh..Veeldig klar for nr 2 jeg også! Lykke til med testing, skal krysse alt jeg har for deg og hold oss oppdatert ;)

klarte selvfølgelig ikke å vente til imorgen så testet i sted.. Negativ :( Har så lyst så lyst.. men mensen er ikke kommet ennå så har jo fremdeles et bitte lite håp i hengende snøre.. spent på høre hvordan det går med deg da :)

å nei huff men ja så lenge TR ikke har kommet så ER det håp!! :D Huff håper med deg,veldig! :) Jeg har bestil nye tester som jeg håper jeg får i dag hvis ikke får jeg de vel ikke etter helgen!? Vil teste jeg også!! :D 

Men på en annen siden tenker jeg (kanskje rar men) hvis jeg tester senest mulig så er jeg lenger på vei når jeg får vite det.Kjedelig å være 3-4 uker påvei for da er det såå lenge til 12 uker, haha hvis noen skjønner hva jeg mener!? ;) Meen samtidig såå utålmodig med å teste og få det svaret "endelig GRAVID" 

Men jeg lurer på en ting, når jeg hadde EL (positiv test) 17.okt, skal man da regne med den dagen,dagen etter eller dagen etter der igjen? Blir aldri klok på dette når jeg tenker på det 24/7 altså :) Er gravid testen negativ denne mnd så SKAL jeg roe meg litt ned merker jeg! Hehe dette ble jo veldig langt men jeg er jo tidlig oppe og har mye på hjertet ;) 

Back
Topp