God Morgen jenter :)

*Bestevennen*

Elsker forumet
Mornings alle sammen! [:D]

Hvordan er formen rundt om kring i dag da? Jeg er skikkelig kvalm i dag[&o] håper det gir seg snart, glovarm når jeg våknet i dag så går her og svimer litt[&:]

Nå skal jeg snart levere frøkna i bhg før jeg må vaske og rydde litt. Den forrige barselgruppen min treffes enda så vi skal ha treff hos meg i dag. Blir koselig[:D]

Hva er deres planer for dagen da?

Håper alle får en strålende torsdag! [:D]

god morgen [;)]
her er formen helt fin , foreløpig ikke noe kvalme , og håper den ikke kommer heller [:D]

i dag skal vi på 9 mnd kontroll med lillegutt og til fysioterapauten med han etterpå

God morgen!
Formen er fortsatt normal, kanskje en smule kvalm.
Har akkurat levert mini i bhg, og nå er det husarbeidstid før jobb... det er derfor jeg heller sitter her[:D]

God morgen ja!

Jeg sitter på jobb og her er det veldig lite å gjøre i dag, så jeg vurderer å ta halv dag fri[:)] Skal ut med den nye jobben i kveld, så tenkte det var greit å få sovet litt først[:D] Ellers er formen litt opp og ned, i natt har jeg vært mye våken og kvalm, nå er jeg bare trøtt...

Formen er blæ.[:'(] Er helt imponert av meg selv, jeg klarte faktisk å levere datteren i bhg i dag.

Har på morran hatt en desperat ringe runde til akupunktører for å få hjelp og håper det hjelper. Jeg fikk tilslutt time i dag, jippi.
Er skikkeig spent på dit jeg skal. Sjekket selvfølgelig ikke prisene først og skal si jeg fikk bakoversveis når jeg så hva det kostet, så håper det er virkelig vært pengene.[&:]

Ellers skal jeg til legen en tur tror hun er bekymret for meg så hun ville ha meg inn denne uka også. Passer greit for jeg trenger mer sykemelding.

nå spiser jeg min dose med frukt på morningen..bare MÅ ha det...i dag regner det, blir ikke mye trilletur i dag..kanskje jeg skal overtale sambo om kjøp av nye dyner siden han er hjemme i dag[:D]

Hei alle sammen[:)]

Sitter på jobb jeg, sniker til meg fem minutter på PC'n mellom to samtaler[;)]

Har det fint, men har denne underlige følelsen av å være litt kvalm, men ikke sånn kaste oppkvalm. Vet ikke om det er innbilning, eller hva det er[8|]

Er ellers i sprudlende humør, er så sinnsykt happy over å være gravid altså!!! Ikke en gang tanken på at jeg skal jobbe ti timer i dag kan ødelegge det[:D]

Morsomt under frokost i dag på jobb da (kollegaene mine vet ikke at jeg er knocked up). En av oss meldte seg syk i dag, da hun var så svimmel. Hun har også vært trøtt og sliten de siste dagene. Så begynte de andre å prate om at hun sikkert var gravid osv. Jeg hadde såååå vanskelig for å holde meg[:D] 

I dag er DEN dagen... [:@] Intens hodeverk ( som begynner å avta bittelitt nå heldigvis), spyr, slapp i formen og suuuuper kranglete!!!!!

Jeg klarte å starte en krangel med min kjære på MSN nettopp. Han spurte om jeg kunne ta opp en kylling fra frysen dersom jeg orket å reise meg uten å spy. Så spurte jeg om han kunne handle i morgen til en middag jeg og snuppa kunne tenkt oss. Hvor han da svarer " Jada, det går fint det, men ikke i dag." Og så ble jeg altså så ufattelig sinna!!!! Kjeftet og kjeftet på han. Han skjønte ikke først at det var hormonene som kranglet, så han slang jo noe tilbake til meg. Og da ble jeg jo ENDA mer sint!! Herregud for ett styr sier jeg bare.... [8|][8|][8|]

Til slutt så holdt jeg bare kjeft. Så sier han " Eh.. Litt hormonbombe?" Og jeg sa bare ett kort ord jeg, unnskyld, hehehe!!! Fytti!! Er det virkelig mulig!?!?!? Jeg var superhormonell når jeg gikk med snuppa, men det var mye senere ut i svangerskapet!!! Hehe!

Back
Topp