God morgen jenter

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Det er bare meg her inne så nå skal jeg gå og bake boller[:D][:D][:D]NAm! HAr hatt lyst på det leeeeenge nå. Faktisk i 4 år he he. ( Fikk glutenallergi da jeg var 18, har ikke spist boller siden). Så nå skal jeg lage egne boller[:)] Ønsker dere alle en fin morgen.  

god morgen!
Om du har ventet på boller i 4 år så er det jammen på tide at du får spise noen[:D][:D]

ORIGINAL: bondekone

God morgen
Ja må si detda at hvis du har ventet 4 år på boller så er du vel unt det[:)]
Jeg var her i går kveld men da var det helt stille[&o]
Derre får ha en finn dag, jeg har alerede hatt en del hormoner som har gjort at jeg har gråtti så idag blir nok en dag jeg skal gråte av alt og ingen ting[:(]

Huff. det er jo leit.... [&:] Sender trøsteklem

Da er bollene min ferdig, de er rett og slett vonde[:@] Alt av glutenmat blir tørt!!!!!![:@][:@][:@] Sorry.. mye frusdtrasjon. Synes ikke det smaker boller engang, kanskje et lite hint bollesmak. argh... [:D][:@][:D]

Go morn.
Det var leeeeenge å vente på boller det ja.
Jeg er så heldig å få nybakte boller selv i dag og det er sambo som er så flink til å bake dem. Det gjør meg glad!

Nam, no fekk eg lyst på bollar med vaniljekrem og melis..Skulle berre ønske at min bedre halvdel kunne komme seg ned fra fjellet og oppvarte meg på senga[:)] Men men, får vel kanskje stå opp og lage dei sjølv[:@][:D]

Mmmmmm, bullar - gott.. kanelbullar... mums.

Har sovit superdåligt i natt [:'(], dagen började ikke så bra då jag pratade med samboern, som håller på med vårt hus sammen med svigerfar (Svigerfar kan vare litt dominant)
Jag og samboern hade blivit enig om hur vi ville ha listeverk runt fönstren, men det sättet vi var enig om tyckte svigerfar ikke var så lurt, så DE hade endret det... hæææ... Jag då, min åsikt??
Gravida jag blev helt gal... Grrrrr.... De fick vackert endre tilbake, jag kan vara dominant jag og!!!!!!! 

Man trenger som regel litt mer av alt enn det som står i oppskriften.. Jeg måtte bruker mye mer mel enn det stod fordi deigen var som tyggis!
På bakeriene må man som regel bestille varer på forhånd. Det er ikke så ofte de får solgt... Og frossenvarene man får kjøpt er knusktørre.
Syte*syte*[;)]
Men jeg gir ikke opp. SKal få tak i en annen oppskrift og eksperimentere litt med dette her! [:)]

huff, gleder meg ikke veldig nå! jeg testa tviklsomt positivt på glutenallergi. Men jeg skal vente til svangerskapet er over med å begynne på diett...

Hørtes ikke veldig fristende ut!! [&:]

Jammen du,..bruker du noke som heiter..ååå fakerten ka heiter det igjen da...melfiks eller eitkvart slik..det gjer glutendeig luftigere!!

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Da er bollene min ferdig, de er rett og slett vonde[:@] Alt av glutenmat blir tørt!!!!!![:@][:@][:@] Sorry.. mye frusdtrasjon. Synes ikke det smaker boller engang, kanskje et lite hint bollesmak. argh... [:D][:@][:D]

fakerten og..nå fikk eg og lyst på[:'(]...EG ORKAR IKKJE LAGE!!!!!!!!!

meeeeeeeeeeen.... EG FANT I FRYSEN SOM EG VARMA I MICROEN[:D][:)][;)]

ORIGINAL: Wibe^

huff, gleder meg ikke veldig nå! jeg testa tviklsomt positivt på glutenallergi. Men jeg skal vente til svangerskapet er over med å begynne på diett...

Hørtes ikke veldig fristende ut!! [&:]

Unskyld.... nå har jeg kanskje skremt deg helt[&:] Det er ikke så ille.. Men noen ting er som regel litt tørrere enn vanlig. Men man får en rutine på det etterhvert. Er man flin¨k å prøve seg fram får man til alt! [;)]Være litt krativ.

ORIGINAL: teba

Jammen du,..bruker du noke som heiter..ååå fakerten ka heiter det igjen da...melfiks eller eitkvart slik..det gjer glutendeig luftigere!!

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Hva da? HAr jeg ikke hørt om. Kan du finne det ut?

Back
Topp