God morgen jenter!

mille.

Gift med forumet
God morgen.

Så var det tirsdag og Grey's igjen... [:D]

Hva er deres planer for dagen da??
Jeg skal treffe helenen i byn og vi skal kjøpr litt julegaver.
Jeg har fått kortet til mannen min så jeg kan kjøpe meg en klokke jeg ønsker meg. [;)]

Og i morgen skal jeg på #2 INTERVJU!!!
Det står mellom meg og en annen nå..... FORTSETT   FOR MEG JENTER!!

HA EN FIN DAG!! -litt nermere julen

godmorgen allesammen! i natt har vi hatt en tålelig natt[:)]r som vanlig trøtt men jeg er tilstede!hehehehe... planene for i dag er å bare være hjemme, skal bake men ellers skal jeg ikke noe annet spennende!!

dere får ha en super dag alle sammen!

Så flott at du skal på andregangs intervju! Masse lykke til, mille! Shopping med mannens bankkort hørtes heller ikke dumt ut, kos deg!

I dag skal jeg besøke min mor, og senere broren min og hans samboer. Har ingen aning hva bror min skal få i julegave, derfor tenkte jeg å spionere litt i leiligheten dems, se om jeg får noen innfall [:D].

God morgen jenter... sovet veldig godt i natt. helt stille fra Haakon det var bare Aksel som datt ut av senga i natt, og det var bare å legge han igjen å stille ble det..[:)]

jammen begynner jeg å bli bedre av forkjølelsen også.. deilig..

skal treffe ei venninne i dag vi da.

grisekaldt ute så i dag sover Haakon inne på rommet sitt i vogna med vinduet oppe bare...

Gode morgen alle sammen!

I dag skal jeg ut å handle siste rest av julegavene..bare noe småtteri jeg kom på jeg har glemt!
Så skal jeg rydde å styrre litt hjemme[:)]

LYKKE TIL MED JOBB INTERVJU MILLE!
KRYSSER ALLE FINGRE Å TÆR FOR DEG![:D]

Goooood mornings[:D]...
akuratt nå sitter jeg her og titter litt,mens Thea leker, før jeg skal gji grøt til Thea[:D]...
vet ikke om planenne i dag[:)]..
kansje en tur til banken, og få tak i visakort og minibank[:)]...
litt enklere å betale regninger då[8D]...

off, ja her mangler det og noen julegaver[8D]...

Back
Topp