GOD MORGEN JENTER!!!

Frk.Chicka

Forumet er livet
Nå har jeg vært litt fraværende noen dager!
Har hatt mye som har måttes gjøre her, og helt ærlig, jeg er UTSLITT etter de to trollene her! Hehe!
Men alikevel gleder jeg meg til å få to selv...haha!!!

Igår var vi på shopping og fikk gjort unna alle julegavene på en dag, utenom to stk!
Fikk ikke vært med frisøren som plnlagt da, men det tar jeg igjen! Hehe!

Idag hadde vi familierpd i sengen, og jeg klarte og overtalle mannen i huset til å ta en IKEAdag idag...
Så nå reiser vi snart! Glede seg! Er jo ett stykke og kjøre så.... Men det blir gøy ....

Hva skal dere da? Klem

Mornings.
Nå har akk Ane Madelen sovna, så jeg tenkte å få minska stabelen av klærne på vaskerommet.
Ellers skal jeg ned til byen å handle bursdagsgave til svigerfar, og hjem til mamma og pappa på middag.
Dette er siste lesedag til sambo, og jeg gleder meg sååå til han har juleferie i morgen!

Ha en flott dager dere!

God Morgen jenter!

Idag var vi opp 7.15 idag....Trøtt som bare rakkern. Så når Celine la seg i gjen kl 9, la jeg meg å. Gud det var deilig å sove litt.

Skal av gårde å treffe ei idag. Skal ta en kakao og skravle litt, så det blir koslig!

God morgen snupper (eller snart ettermiddag[:D])

Her skal vi ikke gjøre noe i dag, bare en tur bort til mamma for å hjelpe henne med julevasken...

Ha en flott dag allesamen, klem fra oss[:)]

God formiddag alle sammen
Sitter og ser på Nemo sammens med Lillemann. Idag skal vi slappe av endel og prøve å få litt orden i huset her. Kanskje jeg får prøve å bake noe også? Har ikke gjort noe juleforberedelse i det hele tatt jeg, har ingen julefølelse heller. Har ikke kjøpt en eneste gave engang...
Jaja nok om det, det er nydelig ute. Kaldt og trærne er fulle av rim, det er vakkert. Tror vi må ut en tur idag også...

Jeg gikk nettopp ut for å sette på motorvarmeren på bilen så den fikk gjort sitt før vi skal ut å kjøre om noen timer, men da oppdaga jeg at jeg hadde glemt å ta ut ledningen da jeg kjørte igår. Så da hadde jeg røska ut den delen i grillen hvor motorvarmerstøpselet sitter, skjøteledningen lå langt uti veien og motorvarmerledningen var søkk borte...hadde sikkert kjørt avgårde med den på slep igår. Ligger nok en eller annen plass... Jaja, jeg er fremdeles hardt angrepet av ammetåka tydeligvis...

ORIGINAL: delfie

Jeg gikk nettopp ut for å sette på motorvarmeren på bilen så den fikk gjort sitt før vi skal ut å kjøre om noen timer, men da oppdaga jeg at jeg hadde glemt å ta ut ledningen da jeg kjørte igår. Så da hadde jeg røska ut den delen i grillen hvor motorvarmerstøpselet sitter, skjøteledningen lå langt uti veien og motorvarmerledningen var søkk borte...hadde sikkert kjørt avgårde med den på slep igår. Ligger nok en eller annen plass... Jaja, jeg er fremdeles hardt angrepet av ammetåka tydeligvis...

Hehe!
Hørtes ut som noe jeg kunne gjort!

Ja det er iallefall typisk meg, jeg er så sosete og glemsk at...

Back
Topp