God Morgen Jenter

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Her er det kaldt og guffent idag...Brrrrr......
Så idag blir det nok bare å være inne å slappe av frem til vi skal på babysvømming ikveld [:)][:D]
Sambo skal jobbe til tolv i natt [:'(] så lillebroren min skal være med å dykke henne under vann..hehe!
Han var litt småskeptisk til der....'Men, tenk om hun åpner munnen og svelger vann da????

Ellers stille og rolig her idag.

Hos dere da?? Noe Action?

Heisann og Godmorgen!

Her er det kaaaaldt.Jeg hater kulda.Det var 12 kalde her,men 100 meter lenger ned i bakken var det 17,der lilegutt skulle gå på bussen.Stakkar liten.Får vondt av at han som er så liten skal stå der og fryse...Var mye likere da bussen gikk forbi her vi bor.

begge gutta skulle gå Luciatog i dag,så det blir spennende,dumt at jeg ikke finn vært der og sett på,men ettersom det er så kaldt har Linnea det helt klart best inne.Samboeren kjørte Sebastian i bhg i dag også,så det er veldig godt...

Ønsker dere en flotters dag store og små!!

Go morgen go morgen!
Her er det også iskaldt i dag. Vi måtte tidlig opp for vi skal snart på 6 mnd kontroll.
Helsestasjon er omtr 50 meter unna her så det er ikke lange veien å gå heldigvis.
Ellers tenkte jeg å shoppe litt julegaver idag.
Ha en fin dag.
Klem

Vi skal til den ene oldemoren til Philip i dag! Philip er blitt så forkjølet stakkar, så vi får løpe til bilen og løpe inn til gamla! Mor kommer til å bli sliten [:D]

Back
Topp