God morgen jenter : )

tipp

Forumet er livet
Mornings[:)] Kan no begynner med at her i Bergen er det nå overskyet og rundt 16 grader. Vil ha sommeren tilbake.

Senere idag skal vi å skrive under på masse papirer ang leligheten vi solgte. Godt å få det unnagjort[:)] Og imorgen kl 15.00 overtar vi huset[:D][:D]

Siden vi bor i sånn terasse lelighet nå så har vi ikke kunne grillt her. Men jeg tror jeg må rett å kjøpe en grill imorgen og fyre den opp. Gleder meg. Om det er no bare pølser vi får grillt, så får jeg iallefall den grill lukten[:)].

Og siden loftet i huset var uinnredet, så fikk vi gulvet oppe i innflytnings presang av mine foreldre. Det var veldig gøy. Og siden vi fikk det av de,så hadde vi da råd til å kjøpe oss vedovn. Så nå gleder jeg eg til høsten og, da skal vi fyre i ovnen.

Hvordan ser deres dag ut da?

God morgen alle sammen!!![:)][:)]

Idag skal jeg pakke flere bag'er, vi drar nemlig til Danmark i morgen. Gleder meg til å dra bort, få litt ferie.

Ikke mye annet å finne på, her regner det fortsatt..... Men ingen fare for flom her jeg bor. Heldigvis

Skal snart kjøre Oliver i barnehagen, nå sitter jeg gir Sofie mat.

Ha en fin dag alle sammen!!!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Go morgen alle sammen.
I dag har vi ingen spesielle planer, mulig en tar til Røros på tivoli. Må gjøre noe sammen med eldstemann oxo[;)]. Her er det overskyelt (men blir snart sol ser jeg) og 22 grader.
Ha en fin dag alle sammen[:D]

Hei og hopp jenter[:D]

Ja...her nord skinner sola som bare det...har temperaturer på 28-30 grader i skyggen på dagtid...og det er altfor VARMT for meg og Oliver[8D] Men vi overlever på ett vis...faktisk 2. natten på rad at vi har hatt tropenatt nå[:-] og dette er NORDLAND vi prater om[8D]

Men idag...så skal jeg jage gubben ut for å klippe plenen...og sånt utendørs...og for min egen del så blir det rett og slett husarbeid i denne varmen...ser for jævlig ut for å være ærlig[8D]

Ønsker dere en fiiiiin dag jenter[;)]

Tittei... [:)]

I dag kommer pappaen til Helge Andrè på besøk, så da skal vi ut å shoppe litt.. hehe.. [:)] gøy!!... Eller så blir det til at jeg går opp til mamma og pappa å spiser middag.. (skikkelig snylter..hihi)

Ønsker alle en kjempe kjekke dag..

Back
Topp