God morgen jenter!

I dag har jeg og den kommende storebroren sovet lenge, 08:30 er helt greit :) kosedag med fri fra barnehagen blir det. dusjet og spist frokost har vi gjort. Nå ligger jeg i godstolen og slapper av, mens han leker litt på rommet sitt. Skal gå ut å kose oss litt i sola, før vi skal til byen å spise pizza med mannen og svigermor når de er ferdig på jobb :)

I dag er det jobb frem til 16. :) fått masse varer som må pakkes ut, men tar det i et roooolig tempo. :) eller så blir det å grunne kommoden en gang til. (maler en kommode til lille gutt) og tar resten som det kommer.

Tok litt lang tid før vi fant hjertelyden i dag.... Da hun lå veldig vanskelig til.
Kjente jeg ble skikkelig stresset, men kort tid etterpå fant vi den.
Beste lyden i verden:)
144 slag:):)
Symfyse målene lå på gjennomsnittet men hadde en blodprosent på 9,1- så må starte på kosttilskudd i form av jern nå:(
Det var visst ikke uvanlig på dette stadiet.

Er det noen som har noen anbefalinger til jerntilskudd ?
Gode råd og tips tas imot med stor takknemlighet :)

Tok litt lang tid før vi fant hjertelyden i dag.... Da hun lå veldig vanskelig til.
Symfyse målene lå på gjennomsnittet men hadde en blodprosent på 9,1- så må starte på kosttilskudd i form av jern nå:(

Jeg tar Lifeline for gravide og ammende, kjøpt på Apotek 1 med -30%, den skal ha alt en skal trenge ;)

Har nettopp våknet i morges, trøtt og kvalm som vanlig, ligger å slapper av i sofaen til det verste gir seg. Så blir det vel en lur og litt mat, og forhåpentligvis så har jeg litt krefter etterpå til å sette på en maskinvask, oppvaskmaskinen og strikke ferdig en kjole ;)

God morgon, eller føremiddag :p Er nett komt hjem fra jobb, å skal bare daffe på sofaen til jeg skal hente ungene fra skolen og bhg :) I morgen skal vi på 3 timers kjøretur til Bergen på 3D ultralyd :D

Her blir det legetime for å fornye sykemelding. Deretter skal jeg forbrede meg på kjærestens bursdag og valentines day i morgen med litt kakebaking osv:) Ellers går det i OL titting

Jeg har kjøpt flytende jern fra butikken og tatt det nesten hele svangerskapet for kroppen trenger plutselig ekstra jern og ikke og da slipper man å bli så daff! Den syntes jeg er veldig god hvertfall ;)

God morgon, eller føremiddag :p Er nett komt hjem fra jobb, å skal bare daffe på sofaen til jeg skal hente ungene fra skolen og bhg :) I morgen skal vi på 3 timers kjøretur til Bergen på 3D ultralyd :D
Åh så spennende med 3D i morgen:)

Stod opp kl 5 i dagtidlig for å rekke undervisninga. Og er på skolebenken til 18.30 i kveld. Skal sove godt i natt ivertfall;)

Back
Topp