Hva står på dagsplanen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
04.30!?! Hjelpes. Når må du legge deg da?God morgen! Eller god dag, siden lillegutt absolutt måtte stå opp kl 04.30, så har jeg egentlig fått gjort unna mye alle rede. Så nå tror jeg at litt te og avslapping står på timeplanen, før litt mer klesvask.
Hørte dem i går, deilig følelse går det kjekt å jobbe? Heldige deg.Her blir det legetime (svangerskapskontroll) hos fastlegen kl 10:20, deretter jobb og det vanlige
Gleder meg til å høre hjerteslagene til babyen i dag
God natt heheBlir vell å sov mens onga e borte. Så må man vell bak kake til i mårra sia eldstejenta har fotball turnering i helga og foreldran på hennes lag må bak kake som dugnad
Hehe takk Blir slik enkelte ganga når bekkenløsninga og lillemor absolutt skal være i full vigør når man skal sove på nattaGod natt hehe
Kjenner til det det er natta her også igjenHehe takk Blir slik enkelte ganga når bekkenløsninga og lillemor absolutt skal være i full vigør når man skal sove på natta
Denne var ment til sparklingÅh så heldig du er
Jeg har gledet meg så masse til i dag, og har nesten ikke sovet i natt... Haha.
Det går greit å jobbe , men kjenner at det begynner å "tynge" på nå.
Er liksom noe som er litt i "veien"
Jeg pleier å være ganske sliten på kveldene nå for tiden.
Hvordan er formen din?
Hehe, små gleder trenger viÅh så heldig du er
Jeg har gledet meg så masse til i dag, og har nesten ikke sovet i natt... Haha.
Det går greit å jobbe , men kjenner at det begynner å "tynge" på nå.
Er liksom noe som er litt i "veien"
Jeg pleier å være ganske sliten på kveldene nå for tiden.
Hvordan er formen din?
Huff så trist at du skal ha det sånnHehe, små gleder trenger vi
Ja, merker magen er greit i veien til tider. Jeg sliter fortsatt veldig med kvalmen og oppkast. Men har innfunnet meg med at det varer til fødsel denne gangen også gleder meg til ungen er ute og jeg kan bli meg selv igjen og begynne å få lyst på mat
Jahh, det blir vel at jeg sovner når jeg legger han kl 1900 da.....04.30!?! Hjelpes. Når må du legge deg da?
Takk for det han lever godt på cola Det gjorde vesla også den gangen. Rart hun ikke ble født med colaabstinenser hehe.Huff så trist at du skal ha det sånn
Håper siste innspurt blir litt mer behagelig for deg
Jeg så den fine magen din inne på magebildene, det ser ut som om babyen vokser og har det bra hvertfall til tross for lite mat inntak
God bedring, og ta godt vare på deg selv