God morgen jenter!

Jeg måtte vekke vesla så hun måtre spise frokost i barnehagen (. ikke lett å være liten og b-menneske), for her kommer det en rørlegger som tar vannet vårt. Han skulle vel strengt talt vært her kl åtte.
Så jeg håper jeg klarer å spy meg ferdig, åpne opp for han, og så er det natta på ny for meg :)

Nå gjør jeg ferdig invitasjonene til babyfesten, deretter blir det litt husvask før jeg skal på strikkekafè i ettermiddag :)

God morgen! Eller god dag, siden lillegutt absolutt måtte stå opp kl 04.30, så har jeg egentlig fått gjort unna mye alle rede. Så nå tror jeg at litt te og avslapping står på timeplanen, før litt mer klesvask.

Her blir det legetime (svangerskapskontroll) hos fastlegen kl 10:20, deretter jobb og det vanlige :)

Gleder meg til å høre hjerteslagene til babyen i dag❤️

Blir vell å sov mens onga e borte. Så må man vell bak kake til i mårra sia eldstejenta har fotball turnering i helga og foreldran på hennes lag må bak kake som dugnad :P

God morgen! Eller god dag, siden lillegutt absolutt måtte stå opp kl 04.30, så har jeg egentlig fått gjort unna mye alle rede. Så nå tror jeg at litt te og avslapping står på timeplanen, før litt mer klesvask.
04.30!?! Hjelpes. Når må du legge deg da?

God morgen! :)

Jeg er på jobb til kl. 14. Så henter jeg barna og vi skal lage torskemiddag i dag. Så er det lek med togbane med gutten min og jenta skal ha på seg neglelakk. (planene var klare i går kveld allerede ;) )

Så kommer vel mannen hjem og barna skal i seng. Deretter... Vel. Da vi hive ut en gammel gjesteseng fra gjesterommet. Prosjekt barnerom skal påbegynnes. :)

Åh så heldig du er :)
Jeg har gledet meg så masse til i dag, og har nesten ikke sovet i natt... Haha.

Det går greit å jobbe , men kjenner at det begynner å "tynge" på nå.
Er liksom noe som er litt i "veien":)
Jeg pleier å være ganske sliten på kveldene nå for tiden.

Hvordan er formen din?

Hvordan er formen din?
Denne var ment til sparkling:)

Hvordan er formen din?
Hehe, små gleder trenger vi:)
Ja, merker magen er greit i veien til tider. Jeg sliter fortsatt veldig med kvalmen og oppkast. Men har innfunnet meg med at det varer til fødsel denne gangen også :( gleder meg til ungen er ute og jeg kan bli meg selv igjen og begynne å få lyst på mat :)

Hehe, små gleder trenger vi:)
Ja, merker magen er greit i veien til tider. Jeg sliter fortsatt veldig med kvalmen og oppkast. Men har innfunnet meg med at det varer til fødsel denne gangen også :( gleder meg til ungen er ute og jeg kan bli meg selv igjen og begynne å få lyst på mat :)
Huff så trist at du skal ha det sånn:(
Håper siste innspurt blir litt mer behagelig for deg:)

Jeg så den fine magen din inne på magebildene, det ser ut som om babyen vokser og har det bra hvertfall til tross for lite mat inntak:)

God bedring, og ta godt vare på deg selv❤️

Huff så trist at du skal ha det sånn:(
Håper siste innspurt blir litt mer behagelig for deg:)

Jeg så den fine magen din inne på magebildene, det ser ut som om babyen vokser og har det bra hvertfall til tross for lite mat inntak:)

God bedring, og ta godt vare på deg selv❤️
Takk for det:) han lever godt på cola:) Det gjorde vesla også den gangen. Rart hun ikke ble født med colaabstinenser:p hehe.
De tar det dem vil ha, og så hadde jeg litt å ta av selv;)

Her er det snø og vind så da blir det innekos med strikketøy og OL på tv, og håpe dagen går fort frem til 3D ultralyd i ettermiddag

Her er det husvask og så pakking som står på planen..vi skal reise 45 mil i dag og besøke familien min for mannen min skal jobbe der så da blir jeg og småen med:)
Ha en fin dag alle sammen:)

Back
Topp