God Morgen Jenter :)

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
God Morgen :)

Hva skal dere idag da?

Her sitter snuppa godt planta i sacosekken sin, og ser barneTv, og æ sitt og kose meg med en kopp med bringebær te :)
Her er det nemlig snøstorm (Så vill ikke ut å kjøre), så blir ingen bhg på shnuppa idag, så lure på om dt bli bollebaking og innpakking av julegaver :) Sambo sover, vært på nattjobb..
 
her blir det å gjøre litt husarbeid og så ut å handle mat når mannen kommer hjem, skal til min søster på thanksgiving middag i morgen så skal lage dessert i dag og en salat i morgen til å ha med vi er vel ca 20 stk som skal dit i år så dette kan bli spennende :) er en tradisjon å dra til de på thanksgiving middag i fjor var det min søster som var gravid i år er det vist min tur til å være gravid :p hehe vi er vist flere som er det denne gangen men er vist ikkje helt offentlig for alle med de andre da de ikkje er kommet så lang ennå :p
 
2 åringen hadde feber i går, så han er hjemme med meg i dag.
Vi har laget kakemenn og nå er det kaffetid for mor, og tv/pusling for jr:)

♡ appen ♡
 
her blir det å gjøre litt husarbeid og så ut å handle mat når mannen kommer hjem, skal til min søster på thanksgiving middag i morgen så skal lage dessert i dag og en salat i morgen til å ha med vi er vel ca 20 stk som skal dit i år så dette kan bli spennende :) er en tradisjon å dra til de på thanksgiving middag i fjor var det min søster som var gravid i år er det vist min tur til å være gravid :p hehe vi er vist flere som er det denne gangen men er vist ikkje helt offentlig for alle med de andre da de ikkje er kommet så lang ennå :p

Så moro og ha sånn samling :)
Her pleie vi og samles familien på 1 søndag i advent og da pynte vi, høre julemusikk og sånne forberedelser :)
Æ hva tidlig ut i år :p så her har julegardinan hengt oppe ei uke allerede, og stjernene kom opp i går :)
 
2 åringen hadde feber i går, så han er hjemme med meg i dag.
Vi har laget kakemenn og nå er det kaffetid for mor, og tv/pusling for jr:)

♡ appen ♡

ELSKE netflix, shnuppa trøkke og ordne selv på PS3 ;)
Har også en termos med gløgg på no, så kose mæ i gostolen med pc og gløgg :)
 
her har jeg hatt end ag med planer, å jammen gikk den fort.. har spist lunsj med ei venininne, var på kontroll på sykehuset og fått akupunktur, for så å haste hjem å lage middag. nå er det latte og pc-tid.. ruskevær her også, xtra kjekt å kose seg inne da :love022
 
Det hørtes ut som en trivelig dag :) Her har æ itj verre ut med bil engang, er så utrivelig vær ute (Pyse når det kjæm te og kjøre bil i snøstorm) ..
akupunktur for modning? :)
 
ja fikk akupunktur for modning og mot smerter i bekken og mot at jeg sover dårlig tror jeg :confused::)
fikk på tirsdag også, tror det var samme opplegget men fikk nåler andre steder..
 
Spennende :)
Håpe det skjer nå snart da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Føles ikke ut som om noe virker akkurat :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde rettlie tak i går, pluss vond mage, så trodde ting starta, mn hær dabbet dt av :(
Så sitt og lure på om dt e nå æ kanj gjør, for æ kjenne så smått murringa i bekkenet.. Ikke sikker på om æ helt moden eller?!! Er jo så mye som sies om ting, så blir litt usikker :p
 
men kanskje du skal la ting bare gå sin gang naturlig, tenker at hun er ikke heeelt til termin enda, så en uke eller to til inni der er absolutt best for babyen.
 
men kanskje du skal la ting bare gå sin gang naturlig, tenker at hun er ikke heeelt til termin enda, så en uke eller to til inni der er absolutt best for babyen.

Er moden med 1cm, så stresser ikke :)
Regne me att det skjer når baby vill møte verden :)
 
Back
Topp