God morgen jenter:)

lulan

Forelsket i forumet
God morn jenter:) ikke feil og stå opp seks på en søndag:)
lisje Piå ligg p gulvet og leiker seg, mens jekoser meg med sjokolade til frokost og leser her inne:):)

så her er det ikke mange symptomer på at jeg er gravid enda:):/
 
Heldig du er :) Her våkna jeg kl 6 med en kvalme som jeg håper snart forsvinner :p
 
Kl 6 er jo en fin tid det:) Her var jr våken 05.30, men jeg tok han med inn i senga og koste en halvtime før vi sto opp:)
Nå sitter vi i hvert vår ende av sofaen, han med ipad og jeg med tlf:D
 
Ja lisje mor begynte i hal 6 tiden hun også:) kår greit stå opp når det er lyst verre med så tidlig på vinteren:)
gammal er gutten din??
 
Her var vi oppe 6.45. Hun sov nesten ikke på dagen i går, så da sov hun litt lenger i dag enn hun pleier :p Så vi sitter her å ser på disney junior..
 
Åja Disney junior her også:) sumbie e tingen, men er jo bare reprise jo:):) superlilje; mange symptomer du ?:)
 
Åja Disney junior her også:) sumbie e tingen, men er jo bare reprise jo:):) superlilje; mange symptomer du ?:)

Jeg er kvalm innimellom, svimmel, og føler meg til tider helt tappet for energi. I tillegg har jeg vondt i korsryggen og kjempeømme pupper!
 
Ønsker meg kvalme:) hehe får se når jeg passerer uke 6, i fjor kom de nøyaktig da jeg bikka 6 uker:)
Når min kvalme tuller sånn som dette så kan du få den :p
 
Ja lisje mor begynte i hal 6 tiden hun også:) kår greit stå opp når det er lyst verre med så tidlig på vinteren:)
gammal er gutten din??

Han er 2:)
Fordelen med å være så tidlig oppe, er jo at huset er rent og pent til kl 8.30, så resten av dagen kan vi bare kose oss:)
 
Ja det er deilig da:) eneste jeg merker er at jeg må på do hele tia, og sliten på kveldene. Liker ikke:/
 
Back
Topp