God morgen jenter:)

En tråd i 'Desember 2013' startet av lulan, 13 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lulan Forelsket i forumet

Morn morn:) hvordan går det med dere jenter??:) sitter omegleren meg til neste uke , så jeg er en uke lengre ;) spent om det kommer noen flere symptomer når jeg passere uke6? Noen??

2. Frk.Friken Flørter med forumet

Jupp, hatt noen kvalmetopper. Så prøver å finne ut hvordan jeg kan stabilisere det, vurderer ingefær...

3. kattungen Glad i forumet

Jeg ble litt småkvalm av ulike ting forrige uke, men det gikk over. Kom tilbake i går kveld, og jeg håper nesten at det kommer ganske stabilt fremover nå :p

4. Little Jo Flørter med forumet

Jeg har laget meg isvann med sitron og ingefær. ( og litt sukker) Ordentlig friskt og godt, jeg synes det hjelper.

5. KristinLouise Gift med forumet

Hver dag fra ca kl 1230 og til kvelden er jeg skikkelig uggen. Satt i bilen i går på vei til hytta og bare håpet at veien skulle rette seg ut - at svingene skulle på magisk vis forsvinne. Det var 2 lange timer... Er visst ganske humørsyk også, for mannen min smiler litt for seg selv noen ganger :)

6. mamma_til_3 <3 Desemberhemlighet <3 VIP

Jeg har skikkelig vondt i hodet i dag.. men skal prøve å drøye det med å ta paracet litt til.. drikke masse og gå ut i frisk luft en liten stund nå tenkte jeg, se om det hjelper.

7. Little Jo Flørter med forumet

Her i huset er det mannen som er kvalm. Jeg fleipet om at han nok hadde sympatisymptomer, eller innbilt svangerskap. Da ble han grinete. Snakk om hårsår, liksom. kanskje det er hormonene hans...;)

Del denne siden