God morgen jenter :)

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Var så stille her så tror de fleste sover eller er opptatt :p
Hva er planene for idag da? Her skal jeg kjøre mannen på fysikalsk behandling og mens han er der inne så tror jeg at jeg må gå til innkjøp av t-skjorter, har lagt merke til at nederste del av magen vises uansett hvordan skjorte jeg har på (bortsett fra mannen sine skjorter)
Så skal vi pakke og kjøre til svigermor idag og bli til mandag før vi kjører til Tromsø :)

Godmåren:) jeg venter på ferja, skal hjem til mamma og de:) jeg har legetime i morgen tidelig så må reise i dag, tar tre timer så er greit å begynne:) litt rart å reise uten ungene kjenner jeg... Savner de allerede:p

Våkna kl 6 og har egentlig ikke gjort noe som helst i dag. Hadde time hos legen kl 10, men den ble utsatt til 12.30. ventetid. men sola skinner og det er vindstille :)

I dag var vi tirlig oppe, så hadde kjempe god tid:) levert snuppa i bhg og sitter nå hos min søster å ser fødeavd å koser med baby:) ellers så tror jeg ikke at jeg skal gjøre så mye i dag:) gå en tur og bare slappe av:) deilig:)

Go mårn :)
Her er det skiiit kalt ut i dag, -25. Så bare flaks at bilen startet. Har kjørt gutten i bhg, og nå sitter jeg og ser på fødeavdelingen, tenk og føde tvillinger da, tøft <3 :) Ellers blir det nok kanskje en dupp på sofan, trøtt i dag ;)

Morgen :)
Her er det hjemmekontor og masse aktivitet fra morgenen av. Noe rydding er ferdig, begge maskinene går, litt jobb er unnagjort (en del igjen da), har akkurat bestilt hele 28 fargeprøver på Flugger - til å velge fire farger, hehe. Tenker leiligheten kommer til å se spennende ut om ei uke når alle 28 er malt på veggene :)
I ettermiddag skal vi i en barnebursdag - gaven må pakkes inn, og jeg må pakke ting til overnatting.
Så tenker jeg å hente gratispakkene hvis jeg rekker innimellom. Spent!
Sol ute - gjør meg alltid i godt humør :)

Morgen :)
Her er det hjemmekontor og masse aktivitet fra morgenen av. Noe rydding er ferdig, begge maskinene går, litt jobb er unnagjort (en del igjen da), har akkurat bestilt hele 28 fargeprøver på Flugger - til å velge fire farger, hehe. Tenker leiligheten kommer til å se spennende ut om ei uke når alle 28 er malt på veggene :)
I ettermiddag skal vi i en barnebursdag - gaven må pakkes inn, og jeg må pakke ting til overnatting.
Så tenker jeg å hente gratispakkene hvis jeg rekker innimellom. Spent!
Sol ute - gjør meg alltid i godt humør :)

Ha ha. Kanskje dere ender opp med striper i alle farger om du ikke får bestemt deg ;)

• Liker
Reactions: VeL
Jeg skulle gjerne... er kjempeglad i farger :)
Vi skal ha to farger på veggene i stua, en til barnerom og en hvit til taket og dørene, så det er bare noen nyanser av hver vi ikke får til å bestemme oss om uten større fargeprøver... Flugger er jo helt fantastiske med 10,-/tre malingsprøver! Veldig spent å se hva som kommer :)
Klarer ikke å konsentrere meg om jobben... Hjeeelp!

Back
Topp