God morgen jenter

Shauri

Forumet er livet
VIP
Føler meg som den sutrekoppen når jeg legger inn innlegg om natta :P Hehe, og så er jeg den gla'jenta når det er morning og vi har stått opp. Daniel har allerede dagens første blund. Håper han vil være opplagt til vi skal på babysang 10.30. Hva er deres planer?
mom_toughest_job_tshirt-p235072739761442717bhfcf_325.jpg

Jeg og T har vært på forsinket 4-årskontroll, levert bok på biblioteket og kjøpt bole og wienerbrød til kaffen!
Mormor passet Lillebror og er her fortsatt og leker med T! :D
Vi skal bare vært hjemme og slappe av nå. Lillebror er fortsatt veldig tett..

jeg sitter enda i pysjamas og lurer på hva jeg skal finne på idag :p Lurer på å dra på besøk til ei venninne med barn, men det er så vanskelig mht pumpingen :oops: Enten må jeg hive meg rundt og pumpe nå selv om jeg pumpa for en time siden, eller så må jeg vente til jeg kommer hjem, men da er jeg melkesprengt :eek: Pumper som regel kl 09-ish, 12-ish, 15-ihs, 18-ish og 21-ish. Så vil jeg utav huset midt på dagen blir det fort litt problematisk :confused:

jeg sitter enda i pysjamas og lurer på hva jeg skal finne på idag :p Lurer på å dra på besøk til ei venninne med barn, men det er så vanskelig mht pumpingen :oops: Enten må jeg hive meg rundt og pumpe nå selv om jeg pumpa for en time siden, eller så må jeg vente til jeg kommer hjem, men da er jeg melkesprengt :eek: Pumper som regel kl 09-ish, 12-ish, 15-ihs, 18-ish og 21-ish. Så vil jeg utav huset midt på dagen blir det fort litt problematisk :confused:

Ja, da kræsjer det jo litt :-/
Du kan ikke ta med pumpe og det du trenger da?

Ja, da kræsjer det jo litt :-/
Du kan ikke ta med pumpe og det du trenger da?
som oftest gjør jeg det, men når jeg drar til andre som har småbarn er det ikke like enkelt å bare hive opp pumpa, i tilfelle Hermine trenger noe og er våken. Her hjemme timer jeg pumping og soving nemlig ;) Men jeg pumper bare før jeg drar, hvis jeg får tak i noen å dra til :p Vurderer å eventuelt bare trille en tur bort til universitetet å hilse på de på kontoret mitt :) Er bare 30 minutters spasertur!

og DER trilla hun seg rundt fra mage til rygg igjen :D Sååå fornøyd med seg selv da hun kom seg tilbake til rygg! Flinke snupsi mi :rolleyes:

og DER trilla hun seg rundt fra mage til rygg igjen :D Sååå fornøyd med seg selv da hun kom seg tilbake til rygg! Flinke snupsi mi :rolleyes:

Hihi så moro!
Lillebror tipper fortsatt bare den veien. Selvom det ser ut som han tar i noen ganger, så virker det som han bare spreller så fælt at han til slutt tipper rundt :o

Flinke pia di:-)
Snuske her vipper bare på siden, for så ende på ryggen igjen, virker ikke helt som hun tørr enda:-)
Håper du finner noen du kan besøke, vi blir bare inne i dag, vært på løyp både i går og i forigårs.
Blir vel litt rengjøring snart, orker lissom ikke helt enda hehe :smiley-chores004 :smiley-chores011 :smiley-chores020

Flinke pia di:)
Snuske her vipper bare på siden, for så ende på ryggen igjen, virker ikke helt som hun tørr enda:)
Håper du finner noen du kan besøke, vi blir bare inne i dag, vært på løyp både i går og i forigårs.
Blir vel litt rengjøring snart, orker lissom ikke helt enda hehe :smiley-chores004 :smiley-chores011 :smiley-chores020
vi har bare vært hjemme de siste to dagene så begynner å bli selskapssyk ;) Har allerede kokt flasker og satt på vaskemaskinen så er samvittigheta god iallfall :rolleyes: ...men venter ei gigantbæsjebleie med tanke på snuppa sitt humør for øyeblikket så tørr ikke dra noen steder riktig enda :eek:

vi har bare vært hjemme de siste to dagene så begynner å bli selskapssyk ;) Har allerede kokt flasker og satt på vaskemaskinen så er samvittigheta god iallfall :rolleyes: ...men venter ei gigantbæsjebleie med tanke på snuppa sitt humør for øyeblikket så tørr ikke dra noen steder riktig enda :eek:

Skjønner det ja, man blir litt rastløs av å være alene for lenge:-) Håper du ikke får sånn gigableie jeg fikk servert sist hehe:eek:
Skulle egentlig til ei venninne selv, men hun måtte ta seg av syk mann i dag:-)

God middag, jenter:) Vi har vært og levert jentene i bhgen også har vi vært og handlet litt frukt, grønt og bleier;) skal på møte i bhgen kl 14.00 ang Neline og PPT, veldig spent på det må jeg si:) Emmeth har vært litt urolig i natt, han har vært tett, så vanskelig og puppe da. Sitter nå og pumper meg litt;) Ellers har jeg akkurat rydda og støvsugd, satt på klesvask. Tatt ut av oppvaskmaskina og Sambo la ut Emmeth for en lur i vogna:)

Så flink hu er:D:D:D Emmeth kan ikke det ennå. Kan bare gå fra rygg til mage, men ikke tilbake igjen:p

Så god hun er:-) Det har kun skjedd et par ganger her,men tror det var pga overbalanse,hehe:-)

I dag kavet hun seg ei runde rundt sin egen akse mens hun lå på magen.Det har hun ikke gjort før,så det var litt stas:-)

Så god hun er:) Det har kun skjedd et par ganger her,men tror det var pga overbalanse,hehe:)

I dag kavet hun seg ei runde rundt sin egen akse mens hun lå på magen.Det har hun ikke gjort før,så det var litt stas:)
Morsomt at de lærer så mye nytt hele tiden! :) Hermine har også funnet ut at hun kan kave med armer og bein og komme seg rundt i sirkel for å nå leker :D

God middag, jenter:) Vi har vært og levert jentene i bhgen også har vi vært og handlet litt frukt, grønt og bleier;) skal på møte i bhgen kl 14.00 ang Neline og PPT, veldig spent på det må jeg si:) Emmeth har vært litt urolig i natt, han har vært tett, så vanskelig og puppe da. Sitter nå og pumper meg litt;) Ellers har jeg akkurat rydda og støvsugd, satt på klesvask. Tatt ut av oppvaskmaskina og Sambo la ut Emmeth for en lur i vogna:)
jøss, du rakk mer før kl 12 enn hva jeg har gjort på hele dagen :p Satt i pysjamas og sosa til kl 11.30 idag jeg :p :D
Hva sa de fra PPT da?

Back
Topp