Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg sitter enda i pysjamas og lurer på hva jeg skal finne på idagLurer på å dra på besøk til ei venninne med barn, men det er så vanskelig mht pumpingen
Enten må jeg hive meg rundt og pumpe nå selv om jeg pumpa for en time siden, eller så må jeg vente til jeg kommer hjem, men da er jeg melkesprengt
Pumper som regel kl 09-ish, 12-ish, 15-ihs, 18-ish og 21-ish. Så vil jeg utav huset midt på dagen blir det fort litt problematisk
![]()
som oftest gjør jeg det, men når jeg drar til andre som har småbarn er det ikke like enkelt å bare hive opp pumpa, i tilfelle Hermine trenger noe og er våken. Her hjemme timer jeg pumping og soving nemligJa, da kræsjer det jo litt :-/
Du kan ikke ta med pumpe og det du trenger da?
og DER trilla hun seg rundt fra mage til rygg igjenSååå fornøyd med seg selv da hun kom seg tilbake til rygg! Flinke snupsi mi
![]()
og DER trilla hun seg rundt fra mage til rygg igjenSååå fornøyd med seg selv da hun kom seg tilbake til rygg! Flinke snupsi mi
![]()

vi har bare vært hjemme de siste to dagene så begynner å bli selskapssykFlinke pia di
Snuske her vipper bare på siden, for så ende på ryggen igjen, virker ikke helt som hun tørr enda
Håper du finner noen du kan besøke, vi blir bare inne i dag, vært på løyp både i går og i forigårs.
Blir vel litt rengjøring snart, orker lissom ikke helt enda hehe![]()
![]()
![]()
vi har bare vært hjemme de siste to dagene så begynner å bli selskapssykHar allerede kokt flasker og satt på vaskemaskinen så er samvittigheta god iallfall
...men venter ei gigantbæsjebleie med tanke på snuppa sitt humør for øyeblikket så tørr ikke dra noen steder riktig enda
![]()
![]()
![]()
Morsomt at de lærer så mye nytt hele tiden!Så god hun erDet har kun skjedd et par ganger her,men tror det var pga overbalanse,hehe
I dag kavet hun seg ei runde rundt sin egen akse mens hun lå på magen.Det har hun ikke gjort før,så det var litt stas![]()
jøss, du rakk mer før kl 12 enn hva jeg har gjort på hele dagenGod middag, jenterVi har vært og levert jentene i bhgen også har vi vært og handlet litt frukt, grønt og bleier
skal på møte i bhgen kl 14.00 ang Neline og PPT, veldig spent på det må jeg si
Emmeth har vært litt urolig i natt, han har vært tett, så vanskelig og puppe da. Sitter nå og pumper meg litt
Ellers har jeg akkurat rydda og støvsugd, satt på klesvask. Tatt ut av oppvaskmaskina og Sambo la ut Emmeth for en lur i vogna
![]()