God morgen, jenter!

Ei go natt, ammet 0.00 til 1.00 og så kl 5.30, hun har sovet til nå:p:)
Det har jg og ser det ut til:D
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hehe, herlig når de små har begynt og sove godt på natten;) Det gir blide og uthvilte mammaer:p

Hehe, herlig når de små har begynt og sove godt på natten;) Det gir blide og uthvilte mammaer:p

Ja det gjør godt:-)
Det rare med snuppa her at hun alltid våknet mellom 00.00 og 01.00 nå, og det hele tar en time før hun sovner igjen, før kunne hun våkne litt senere på natten. Synes det var bedre for jeg omtrent akkurat sovnet godt inn når hun våkner nå hehe, da føles det verre enn det det er:-)

God formiddag:) Her har natta vært så som så.Vurderer å begynne å tenke på å flytte henne på eget rom...Det føles litt tidlig enda,men jeg tror hun blir veldig forstyrret av oss om natta.Hun sover som regel veldig godt fra hun legges og til vi legger oss.Etter det styrer hun mye-våkner halvveis,sutrer og kaver. Hvis ikke smokken hjelper umiddelbart får hun pupp,men det er ikke alltid hun er sulten heller.
Aner ikke hva hun styrer med.Kan jo være tennene som fortsatt plager henne..Blir slitsomt for alle når det er sånn!

Men,hun er jo blid som ei sol når vi våkner,og da er det meste glemt:)
Må bare legge ved et bilde av hennes nye "oppdagelse":føtter:)

Ha en fin dag,alle!!

For ett utrolig flott bilde av lille frøkna di<3<3<3 Så gøy hu har funnet føttene sine:D Emmeth enser dem ikke engang han:O Så han er ikke helt der ennå, men kommer vel;) Ja, kan jo hende hu sover bedre på eget rom der hu ikke blir forstyrret av noen lyder og sover bedre da? Er jo verdt ett forsøk om det bedrer alles søvn, ellers kan dere jo bare flytte hu inn til dere igjen om det ikke blir bedre av at hu ligger på eget rom:)

Min største skatt var 5 måneder i går :rolleyes: Herlige jenta mi er så vidunderlig blid som dagen er lang! :) Jeg elsker den alderen her, så mye kommunikasjon og pludring men hun kommer seg ikke så mye rundt ;)

CIMG2726JPG2_zps46137f0d.jpg

CIMG2720JPG2_zpsd45cb058.jpg

Nommin, har du sett for ei lita skjønn solstråle<3<3<3 Rett og slett bare helt herlig hu Hermine:) Når Emmeth smiler og jeg skal ta bilde prøver han bare og ta tlf og smilet blir bort:p he he. Gratulerer så mye med 5 mnder:D Tia flyyyyyr av gårde. Mhm, er en helt herlig alder nå:)

Ja det gjør godt:)
Det rare med snuppa her at hun alltid våknet mellom 00.00 og 01.00 nå, og det hele tar en time før hun sovner igjen, før kunne hun våkne litt senere på natten. Synes det var bedre for jeg omtrent akkurat sovnet godt inn når hun våkner nå hehe, da føles det verre enn det det er:)

Ja, det kan jeg godt forstå!:( Emmeth sovner med en gang han får puppen, han, så er heldig sånn! Han våkner bare om han har tissa seg ut eller bæsja. Hvorfor tror du hu våkner?

Må legge ut formiddagsbilde av snuppa mi også:D:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så herlig som hu spreller med de beina sine:D Nydelig lita tulle du har:):)

Uff da, er storebror ikke frisk ennå? Godt du har fått deg litt søvn og lagt deg tidlig, det er har jeg vært dårlig på i det siste, men sambo har tatt ungene på morran, så har vært heldig der:) Er Daniel også blitt syk? Stakkars liten:( Ikke noe gøy med syke barn eller generelt kjedelig med sykdom:(
Vet ikke hva som plaget Alexander i natt. Først måtte han tisse, så var han tørst og etter det kom han ikke på hva han ville. Og så var det amming innimellom, hehe.

Arian har begynt å sove veldig godt om nettene. I natt sovnet han kl. 20:15 og sov til kl.3:30. Da fikk han mat og sov videre til huset våknet til liv kl.6 omtrent.

Arian har begynt å sove veldig godt om nettene. I natt sovnet han kl. 20:15 og sov til kl.3:30. Da fikk han mat og sov videre til huset våknet til liv kl.6 omtrent.

Ganske likt her :-) flotte netter det!

Eskil har en kjapp dupp i vognen nå. Vi er statister i dag og har en pause. Foregår i basseng, så nå var det godt å slappe av litt!!! :-)

Ja, det kan jeg godt forstå!:( Emmeth sovner med en gang han får puppen, han, så er heldig sånn! Han våkner bare om han har tissa seg ut eller bæsja. Hvorfor tror du hu våkner?

Takk:-)

Jeg aner ikke, kanskje har det noe med tennene å gjøre, eller så er det noe med maten? Jeg trodde jo hun kanskje ikke fikk nok mat, at hun er sulten, men vet ikke for sikkert, får se det an litt i forhold til den tanna:-)

Kan også være tanna som plager hu, og det kan slå ut på magen også:( Får hu MME eller ammer du? Og tar hu evt flaske? Hvis hu er sulten kan du jo lage noe velling til henne på flaske? Jeg kjøpte velling i sverige og skal prøve og gi Emmeth det også:) Han får grøt 2 ganger på dagen. En rundt kl 13.00 og neste gang før han skal legge seg for kvelden:)

Det er jo kjempebra:):) Rutiner gjør seg. Merker det veldig godt på klumpen her i huset at han er så god og trygg når vi har fått han inn i rutiner igjen etter de økeukene:) Håper det fortsetter sånn:)

Kan også være tanna som plager hu, og det kan slå ut på magen også:( Får hu MME eller ammer du? Og tar hu evt flaske? Hvis hu er sulten kan du jo lage noe velling til henne på flaske? Jeg kjøpte velling i sverige og skal prøve og gi Emmeth det også:) Han får grøt 2 ganger på dagen. En rundt kl 13.00 og neste gang før han skal legge seg for kvelden:)

Kan være den tanna ja, jeg fullammer henne, prøvde å gi henne litt mme blanda med morsmelk i går, må gi henne av sprøyte for hun tar ikke flaske, men hun våkna likevel. Fikk ikke mye da, var litt nervøs for magen hennes, hadde bare nan med kumelk. Kan hende hun trengte mer hvis hun var sulten?

Kan være den tanna ja, jeg fullammer henne, prøvde å gi henne litt mme blanda med morsmelk i går, må gi henne av sprøyte for hun tar ikke flaske, men hun våkna likevel. Fikk ikke mye da, var litt nervøs for magen hennes, hadde bare nan med kumelk. Kan hende hun trengte mer hvis hun var sulten?
Hvis du ikke mistenker at hun kan reagere på kumelk av en eller anna grunn er det ikke noe problem å gi større mengder mme ;) Det er jo ganske sjeldent at barn reagerer på kumelk, er nok mest tilfeldig at vi har 3 babyer her på september som har kumelksallergi! :confused: Og OM hun reagerer spiller det ingen rolle hvor mye eller lite hun får, da vil hun få mageknip, gulpe og bæsje noe hinsides mye uansett mengde!!! o_O

Nommin, har du sett for ei lita skjønn solstråle<3<3<3 Rett og slett bare helt herlig hu Hermine:) Når Emmeth smiler og jeg skal ta bilde prøver han bare og ta tlf og smilet blir bort:p he he. Gratulerer så mye med 5 mnder:D Tia flyyyyyr av gårde. Mhm, er en helt herlig alder nå:)
takk :rolleyes: Er lettere å ta bilde med ordentlig kamera, så holder jeg det litt ut mot siden så det ikke blokkerer ansiktet mitt og duller med henne til hun smiler og så *knips* :D

så fiiin :rolleyes: så flink hun er til å løfte beina sine, da ser hun sikkert snart føttene sine ;) Hermine hiver seg over på magen med en gang hun blir lagt ned, så tror ikke hun ser at hun har føtter med det første :p

Takk, hun har ikke helt oppdaget dem enda:-) Berta her har ikke turt å ta spranget med å rulle seg på magen:-)

Her er den lille badenymfen min i dag! Vi hadde to ganger 40 minutter i basseng i dag , med to timers pause i mellom - da var det godt å hvile litt!!

ImageUploadedByBV Forum1359393576.804571.jpg
ImageUploadedByBV Forum1359393589.874775.jpg

Og det er utrolig hva man får i en bil, bare man pakker godt! To bag-vogner, to store bager og stellebag!
ImageUploadedByBV Forum1359393631.725328.jpg

Ellers i bilen var tre voksne og to babyer i hvert sitt sete! Fullt med andre ord!!

:-)

Så søt badenymfe:-)
Det var godt pakket ja :cool14

Back
Topp