God morgen!
Vi kom hjem kl 21.30 i går kveld, Hermine tok natta i bilen på tur fra flyplassen så kledde av henne uteklær og sparkebukse og la henne over i senga i ullbody og ullstrømpebukse, putta henne inn i soveposen sin og pakka dyna rundt henne og hun snorka videre

Er litt morsomt at nå når hun har begynt å ta kveld så slokner hun kl 21 hver kveld uansett hvor hun er og hva vi gjør

Ga henne ei flaske kl 23 og så var det amming 4 ganger fra da og til vi sto opp kl 08.00, men aner ikke klokkeslettene for jeg var så trett at jeg orka ikke å se på klokka, lempa bare ut puppen og sov mens hun spiste

Synes egentlig at natta har vært god tross mange amminger for hun har sovet så godt mellom ammingene!
Utrolig godt å være hjemme i sitt eget hus og med sine egne ting. Kan legge fra meg ting og tang her og der og la Hermine rote uten å bry meg om at noen synes det er til plage!

Idag skal vi pakke ut og vaske litt klær, så skal jeg ukeshandle og hente pakken fra Vidunderbarn med sovesekken til Hermine

Mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld så vi blir sikkert å dra på besøk i ettermiddag for å få tida til å gå