God morgen, jenter!

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Har natten vært grei?:) Emmeth la seg 20.00, sov til 00.00. Fikk pupp og sov til 5 idag tidlig. Fikk pupp og sov til 8:) veldig fornøyd m natten;) hva er planene for idag? Her skal jeg vaske litt tøy og ellers bare slappe av:)

Høres ut som en fin natt... Her har hun fortsatt vært vanskelig med puppen. Blir så sliten.
Lurer på om det snart blit slutten på amming for min del... Er mer jobb enn kos blitt :(
Idag skal jeg sette inn spiral. Kl.11...

Gruer meg litt...Men,blir godt å få det overstått også...Ha en fin dag :)

God morgen!
Vi kom hjem kl 21.30 i går kveld, Hermine tok natta i bilen på tur fra flyplassen så kledde av henne uteklær og sparkebukse og la henne over i senga i ullbody og ullstrømpebukse, putta henne inn i soveposen sin og pakka dyna rundt henne og hun snorka videre :rolleyes: Er litt morsomt at nå når hun har begynt å ta kveld så slokner hun kl 21 hver kveld uansett hvor hun er og hva vi gjør :) :p Ga henne ei flaske kl 23 og så var det amming 4 ganger fra da og til vi sto opp kl 08.00, men aner ikke klokkeslettene for jeg var så trett at jeg orka ikke å se på klokka, lempa bare ut puppen og sov mens hun spiste :p Synes egentlig at natta har vært god tross mange amminger for hun har sovet så godt mellom ammingene!

Utrolig godt å være hjemme i sitt eget hus og med sine egne ting. Kan legge fra meg ting og tang her og der og la Hermine rote uten å bry meg om at noen synes det er til plage! ;) Idag skal vi pakke ut og vaske litt klær, så skal jeg ukeshandle og hente pakken fra Vidunderbarn med sovesekken til Hermine :D Mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld så vi blir sikkert å dra på besøk i ettermiddag for å få tida til å gå ;)

Høres ut som en fin natt... Her har hun fortsatt vært vanskelig med puppen. Blir så sliten.
Lurer på om det snart blit slutten på amming for min del... Er mer jobb enn kos blitt :(

åh, så synd da! Jeg har hatt det akkurat på samme viset og skjønner deg så utrolig godt! Hermine holdt på sånn på dagtid fra 2-3 måneder, og så ga jeg opp! Det blei bare slit og til irritasjon for min del, men utrolig trist også når det tok slutt. Jeg ammer henne enda på natta da hun ikke vrir seg vekk da! Men innimellom våkner hun for mye og da vil hun ikke amme, så da må jeg bysse henne i søvn igjen, vippe ut smokken og stappe inn puppen :p
Gjør det du føler er best!

Lykke til hos legen, var ikke så vondt syntes jeg! Men ta et par ibux et par timer før du drar ;)

åh, så synd da! Jeg har hatt det akkurat på samme viset og skjønner deg så utrolig godt! Hermine holdt på sånn på dagtid fra 2-3 måneder, og så ga jeg opp! Det blei bare slit og til irritasjon for min del, men utrolig trist også når det tok slutt. Jeg ammer henne enda på natta da hun ikke vrir seg vekk da! Men innimellom våkner hun for mye og da vil hun ikke amme, så da må jeg bysse henne i søvn igjen, vippe ut smokken og stappe inn puppen :p
Gjør det du føler er best!

Lykke til hos legen, var ikke så vondt syntes jeg! Men ta et par ibux et par timer før du drar ;)

Tusen takk Marian :)
Vi har jo overlevd fødsler,så det går nok bra hehe.
Hadde bare paracet,så tok 2 akkurat :)

Ja,utrolig kjedelig at det skal bli slik.Syntes nattamming er så praktisk også.....Skal se ann noen dager :)
ha en fin dag:)

Tusen takk Marian :)
Vi har jo overlevd fødsler,så det går nok bra hehe.
Hadde bare paracet,så tok 2 akkurat :)

Ja,utrolig kjedelig at det skal bli slik.Syntes nattamming er så praktisk også.....Skal se ann noen dager :)
ha en fin dag:)
Ja, jeg synes også nattamminga er så utrolig praktisk! Derfor jeg vedlikeholder melkeproduksjonen med fullpumping på dagtid ;) Men vil ikke babyen er det jo ikke fult så praktisk likevel o_O :p :confused: Lykke til! Får håpe det blir bedre igjen ;)

Har vært mye oppe med begge ungene i natt jeg, men la meg såpass tidlig både i går, lørdag og fredag så det gikk helt fint. Daniel hoster masse og er snufsete så da krever han ekstra mammakos.

Ei go natt, ammet 0.00 til 1.00 og så kl 5.30, hun har sovet til nå:p:)
Det har jg og ser det ut til:D
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

God formiddag:-) Her har natta vært så som så.Vurderer å begynne å tenke på å flytte henne på eget rom...Det føles litt tidlig enda,men jeg tror hun blir veldig forstyrret av oss om natta.Hun sover som regel veldig godt fra hun legges og til vi legger oss.Etter det styrer hun mye-våkner halvveis,sutrer og kaver. Hvis ikke smokken hjelper umiddelbart får hun pupp,men det er ikke alltid hun er sulten heller.
Aner ikke hva hun styrer med.Kan jo være tennene som fortsatt plager henne..Blir slitsomt for alle når det er sånn!

Men,hun er jo blid som ei sol når vi våkner,og da er det meste glemt:-)
Må bare legge ved et bilde av hennes nye "oppdagelse":føtter:-)

Ha en fin dag,alle!!ImageUploadedByBV Forum1359365072.158222.jpg

God formiddag:-) Her har natta vært så som så.Vurderer å begynne å tenke på å flytte henne på eget rom...Det føles litt tidlig enda,men jeg tror hun blir veldig forstyrret av oss om natta.Hun sover som regel veldig godt fra hun legges og til vi legger oss.Etter det styrer hun mye-våkner halvveis,sutrer og kaver. Hvis ikke smokken hjelper umiddelbart får hun pupp,men det er ikke alltid hun er sulten heller.
Aner ikke hva hun styrer med.Kan jo være tennene som fortsatt plager henne..Blir slitsomt for alle når det er sånn!

Men,hun er jo blid som ei sol når vi våkner,og da er det meste glemt:-)
Må bare legge ved et bilde av hennes nye "oppdagelse":føtter:-)

Ha en fin dag,alle!!Vis vedlegget 3279
Nei se på henne så flink hun er:D:):p Jeg har hatt Anette på eget rom i ei uke og to dager, går kjempefint:)

Reagerte hun noe på å bytte rom?Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem ved eventuelt rombytte,for det innebærer å gå over til stor sprinkelseng også...

God formiddag:) Her har natta vært så som så.Vurderer å begynne å tenke på å flytte henne på eget rom...Det føles litt tidlig enda,men jeg tror hun blir veldig forstyrret av oss om natta.Hun sover som regel veldig godt fra hun legges og til vi legger oss.Etter det styrer hun mye-våkner halvveis,sutrer og kaver. Hvis ikke smokken hjelper umiddelbart får hun pupp,men det er ikke alltid hun er sulten heller.

Men,hun er jo blid som ei sol når vi våkner,og da er det meste glemt:)
Må bare legge ved et bilde av hennes nye "oppdagelse":føtter:)

Ha en fin dag,alle!!Vis vedlegget 3279
åååå, så nydelig hun er! :rolleyes: Så morsomt at hun har funnet føttene sine! Det har ikke Hermine enda :p

Min største skatt var 5 måneder i går :rolleyes: Herlige jenta mi er så vidunderlig blid som dagen er lang! :) Jeg elsker den alderen her, så mye kommunikasjon og pludring men hun kommer seg ikke så mye rundt ;)

CIMG2726JPG2_zps46137f0d.jpg

CIMG2720JPG2_zpsd45cb058.jpg

Jeg har full forståelse for hvis det blir for slitsomt og delamme, spesielt siden hu ikke er så veldig glad i puppen lenger. Du har vært flink og holdt ut helt til nå. Om du føler det er mer strev en kos, så hadde valget vært lett for min del. Gå over til MME:)

Ja, han har begynt og stort sett bare våkne 2 ganger for nattmat etter han er lagt for kvelden:) Veldig fornøyd med det. La han ut til sin første lur nå kl halv 11;)
Blir godt og bli ferdig med det og få gjort det, masse lykke til:):)

åååå, så nydelig hun er! :rolleyes: Så morsomt at hun har funnet føttene sine! Det har ikke Hermine enda :p

Tusen takk,og i like måte må jeg jo si!Hermine ser ut som en skikkelig solstråle!
Det er utrolig gøy å se fremskrittene nå.Skjer jo noe nytt hver dag omtrent:-)

Reagerte hun noe på å bytte rom?Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem ved eventuelt rombytte,for det innebærer å gå over til stor sprinkelseng også...

Nei hun reagerte ikke i det hele tatt, egentlig så må jeg vel innrømme at hun sov bedre, meeeen jeg gjør ikke det hehe:-)

God morgen!
Vi kom hjem kl 21.30 i går kveld, Hermine tok natta i bilen på tur fra flyplassen så kledde av henne uteklær og sparkebukse og la henne over i senga i ullbody og ullstrømpebukse, putta henne inn i soveposen sin og pakka dyna rundt henne og hun snorka videre :rolleyes: Er litt morsomt at nå når hun har begynt å ta kveld så slokner hun kl 21 hver kveld uansett hvor hun er og hva vi gjør :) :p Ga henne ei flaske kl 23 og så var det amming 4 ganger fra da og til vi sto opp kl 08.00, men aner ikke klokkeslettene for jeg var så trett at jeg orka ikke å se på klokka, lempa bare ut puppen og sov mens hun spiste :p Synes egentlig at natta har vært god tross mange amminger for hun har sovet så godt mellom ammingene!

Utrolig godt å være hjemme i sitt eget hus og med sine egne ting. Kan legge fra meg ting og tang her og der og la Hermine rote uten å bry meg om at noen synes det er til plage! ;) Idag skal vi pakke ut og vaske litt klær, så skal jeg ukeshandle og hente pakken fra Vidunderbarn med sovesekken til Hermine :D Mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld så vi blir sikkert å dra på besøk i ettermiddag for å få tida til å gå ;)

Så deilig hu har fått rutiner på sovinga;) Og sovner kl 21.00, uansett hvor det er:p Så gøy, må si ifra hvordan den sovesekken er:):) Ja, er godt og være på besøk hos andre med best hjemme der man kan gjøre som en føler for selv og ikke trenger og tenke på rot med babyting og klær osv. Er en del man må ha med seg når man har en liten baby<3 Jeg nyyyter dagen hjemme idag. Sambo er på jobb og jentene i bhgen, så stille og rolig hjemme:D Emmeth sover ute i vogna si og jeg KOSER meg med BV, blitt så lite tid til det denne uka her!

Må legge ut formiddagsbilde av snuppa mi også:D:p

Min største skatt var 5 måneder i går :rolleyes: Herlige jenta mi er så vidunderlig blid som dagen er lang! :) Jeg elsker den alderen her, så mye kommunikasjon og pludring men hun kommer seg ikke så mye rundt ;)

CIMG2726JPG2_zps46137f0d.jpg

CIMG2720JPG2_zpsd45cb058.jpg
Så herlig blid hun er, ei virkelug godjente:-)

Har vært mye oppe med begge ungene i natt jeg, men la meg såpass tidlig både i går, lørdag og fredag så det gikk helt fint. Daniel hoster masse og er snufsete så da krever han ekstra mammakos.

Uff da, er storebror ikke frisk ennå? Godt du har fått deg litt søvn og lagt deg tidlig, det er har jeg vært dårlig på i det siste, men sambo har tatt ungene på morran, så har vært heldig der:) Er Daniel også blitt syk? Stakkars liten:( Ikke noe gøy med syke barn eller generelt kjedelig med sykdom:(

Back
Topp