God morgen jenter:)

*Marie*

Betatt av forumet
Hva driver dere med i dag da??

Jeg fikk sove leeenge i dag, så utrolig deilig!!
Samboer'n sto opp med junior og de ordna og dekte på frokostbord å greier før de kom å vekte meg! Absolutt en bra start på dagen!emoticon

Senere i dag skal vi på middag hos foreldrene mine, og der blir det nok servert vin...
Så jeg sitter å funderer på hvilken unnskyldning jeg skal bruke - som de kommer til å tro på!!!

Håper alle juni-jenter får en strålende søndag!!emoticon

God morgen.

Vi skal på 2 julebord i dag.
Det blir koselig....

Jeg brukte unnskyldningen pencilin mot urinveisinnfeksjon. Funka for meg :)

God morgen til deg også :)

*Snuppo+1+1* skrev:
God morgen.

Vi skal på 2 julebord i dag.
Det blir koselig....

oi!! 2 julebord faktisk!:D
Kos deg masse! emoticon

supernuppa skrev:
Jeg brukte unnskyldningen pencilin mot urinveisinnfeksjon. Funka for meg :)

God morgen til deg også :)

Takk for tipset!! emoticon

God morgen!

Rolig morgen her, snuppa er hos bestemor og bestefar og sambo er på jobb. Så jeg skal bare sløve og kose meg hjemme, kanskje bake litt og så er det litt klesvask som må tas :)

Ha en herlig søndag alle :)

*Zion* : Godt med en sløvedag alene da! Nyt den :D

HEI! 

Vi har hatt besøk av ei venninna og dattera. Nå er jenta lagt for en kvil og jeg skal lage deig til sandnøtter.

Senere skal vi bort til ei i barselgruppa og bake julekaker! 3 små jenter på samme alder og mammane - blir kjempe koselig! 

-kommersnart-  ååå, ja det hørtes skikkelig koselig ut! Fikk nesten litt julestemning bare av å lese det!

*Marie*  så kjøpte vi videokamera igår så det skal absolutt brukes i dag! 

Vi har nettopp sagt hade til besteforeldrene til lillegutt. De kom i går ettermiddag, så var godt å få huset alene igjen ;) Men har vært koselig også da. Nå fikk lillegutt velge seg en film, gubben gikk ut en kjapp tur med bikkja, og jeg har slengt meg på sofaen. :)

God ettermiddag må jeg si da :) hehe

I dag har jeg å vesla pakket inn julegaver, og sett julefilm :) Bare kosa oss

Klatremus Lillemann: Alltid godt å få huset for seg selv igjen ja, selvom det er koselig med besøk!;)

smama: Det hørtes ut som en koselig dag ja:)

God kveld alle sammen!

Idag fikk jeg sove lenge, så jeg tror jeg har sovet nesten 12 timer i natt. Men er like trøtt allikevel :(
Men ellers idag, så har vi vært på kino og sett Happy Feet 2. Ble litt langdryg for jenta, men artig allikevel. Ellers har vi bare slappet av hjemme :) ( og jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør noe til jul, men har null energi fremdeles)

Back
Topp