God morgen jenter :)

HvitSnø

Elsker forumet

Hva skal dere i dag da?? 

Jeg er straks på vei til jobb!! Er trøøøøøtt, men skal nok overleve noen timer ;) 

Håper dere alle får en super dag! :)

God morgen til deg!!!

Jeg har sendt barna til skole, og skal nå prøve å spise en knekkebrød med ost, sto opp kvalm nemlig.....
Så burde jeg gå videre med rydding og vasking, og i kveld kommer mannen min hjem etter 5 dager NL!!! Savnet ham, og sin evne å kunne fyre, for jeg er dårlig på det!!:P

En fin dag til alle maimammaer, vi har kommet en dag lengre på vei!!!

God morgen til deg også :) Og dere andre :)

Idag blir nok som vanlig, slappe av og prøve å ikke bli altfor kvalm. Men siden jeg har planer om å pynte til jul nå til helga (jepp, jeg gleder meg), så kanskje prøve å begynne på rengjøringa.

God morgen jenter :)

Min siste lille dag på jobb før NY (som dere har hørt masse mas om fra min siden nå, men gleder meg slik!!)

Kos dere masse i dag! :-D

God morgen, jenter!
Jeg ble jo sykmeldt 50% igår så idag har jeg en dag hjemme. Har vært på foreldresamtale i barnehagen til Daniel, det var superkoselig :) Ingenting som å sitte og høre fine ting om sønnen sin i 45 minutt emoticon
Etter jeg kom hjem har jeg ryddet litt, støvsugd, fyrt i ovnen, spist ostesmørbrød til lunsj (mmh!) og nå er det sløving på sofaen. Er stuptrøtt idag så blir nok en liten dupp etterhvert...
Ha en flott dag!

God morgen :)

Er jo på reise, helgeland rundt, så er kommet oss til pappa nå.
Blir en snartur gjennom dusjen før man fyker rundt på gårene å tigger kaffe ;)
Må også til byen å handle nye bh'er før vi skal til mamma å få servert mat :)

Nyter tiden hjemme, for skal tilbake til Tr.heim på onsdag..

Ha en fin dag alle damer !

Det er ihvertfal morgen, men ikke spesielt god... blæh...
Sambo var snill og stod opp med lillegull og kjørte han i bhg.... jeg klarte å slepe meg fra seng til sofa kl 11. klart å få på meg klær og litt sparkel i trynet... dagens gjøremål er å hente bilder i fotobutikken... kanskje jeg får bestilt julekort samtidig..spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg ute blant folk...
Tatt på meg mammatights i dag! og vet dere hva?!? kjente nettopp et tydelig spark. sitter med pc'n på magen og kjente det veldig godt... kjenner det godt igjen fra sist.. koselig!

liseann skrev:

Tatt på meg mammatights i dag! og vet dere hva?!? kjente nettopp et tydelig spark. sitter med pc'n på magen og kjente det veldig godt... kjenner det godt igjen fra sist.. koselig!

Så koselig!!

Back
Topp