God morgen jenter

tipp

Forumet er livet
God morgen jenter.

Nok en fin dag her i Bergen. Begynner å bli litt bortkjemt med dette været.[:)] 

Håper dere alle får en fin dag. Også håper jeg på at det kommer noen meldinger om noen april barn. hadde vært koselig

God morgen!!!!

Her er det nydelig vær, det blir nok godt og varmt idag. Oliver får besøk av bestekompisen sin idag, så da blir det mye utelek.

Tipper Hege s er nestemann ut........

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

God morgen!!!

Ja, vi er blitt skikkelig bortskjemt med været i det siste! [:D] Så i går var vi å kjøpte sandkasse og sykkel til Karoline... blir nok ute i dag på tur og leke på lekeplassen!!! Deilig! [:D][:D][:D]

Ha en flott søndag alle sammen!!! [:)]

[:D][:D][:D] God morgen ja! Deilig solskinn her ! Det er så knall! [:D][:D][:D]

Håper alle får en fin dag!!!

God morgen jenter.

Her skinner sola og har allerede vært en tur ute med hunden min. Deilig at våren har kommet, håper påsken blir kjempe fin [:D] 

I dag skal jeg gjøre ytterst lite.. bare det som faller meg inn [;)]

Ha en fin dag jenter [:D]

God morgen jenter[:)]

Her er det halvveis overskyet.

Idag skal jeg sitte å vente på at fødselen starter, nå vil jeg ha henne ut.[:)] Ellers skal jeg ingenting, mamma de er på hytta på påskeferie, men jeg kan ikke.[:(]snufs[:(]

God morgen![:D]

Sola skinner her idag også, deilig![:D]

Kos dere idag![:D]

Og jeg venter spent på hvem som får den første APRIL babyen![:D]

GOOOOOD MORGEN!!!

Vel, her våknet man til skikkelig regnvær...ENDELIG forsvinner snøen...syns det er godt at det regner litt og...så man slipper å bli såååå bortskjemt med fint vær her nord[8D]

Hehe...men ellers...tja...slappe litt av pg se om man har energi til å gjøre så mye...tok litt på å stryke saker og ting i går...hadde vondt hele natten...så skal jeg tvinge samboer i dusjen i kveld...og meg selv...sånn at vi kanskje kan ta en runde med sengedans[;)] Begynner å bi mektig sliten og lei...så kanskje litt ompa ompa hjelper[;)]

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT DAG VIDERE[:)][:)]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

[:D][:D][:D] God morgen ja! Deilig solskinn her ! Det er så knall! [:D][:D][:D]

Håper alle får en fin dag!!!

signerer[:)][:)]

Back
Topp