God Morgen jenter!

Bruker662dan

Elsker forumet
    Nå er lilleVille i barnehagen og jeg sitter å gjør meg klar til å dra på jobb. Sjefene har bestilt taxi til meg i dag fordi de synes ikke jeg skal gå den lange veien[:D] Og glad er jeg for det i dag, for jeg er sånn småuggen i formen...
Har mere lyst tilå sitte på verandaen og kose meg i den deilige sola, men jeg MÅ på jobb fordi de er så mye å gjøre. Men neste uke er det fri!

Var på UL i går for å sjekke hvordan morkaka lå, og den har flytta seg så det blir vanlig fødsel. Og det var fortsatt en gutt der inne[:D]

Ha en strålende dag da jenter!

Godt å høre at morkaka nå er der hun skal være. Du har snille sjefer!!! sikkert for at du er like snill[;)].

Ønsker alle en god onsdag i vårt fantastiske vårvær.

Hei på dere jenter!!

Åhh så flott at morkaka er flyttet på seg da, Bruble!! Det var godt å høre..
Og ja, snille sjefer du  har!! Flott gjort av de må jeg si [:)] (hadde alle vært sånn så...)

Åhh nå kommer sola fram, så det ser ut til at det blir enda en nydelig dag!!

Linnea har sovet dritdårlig i natt. Skreket masse!! Tror det er ei tann som driver å bryte gjennom.. [&o]

Ellers skal jeg på fødestua etterpå å møte hun "Gravid" journalisten. Ta litt bilder og sånn..

Ha en fin dag jentene mine!!!!!

God morgen alle snupper.

Det var godt at morkaka hadde flytta på seg...Ingenting er bedre enn at alt er bra [:)]

Her har sola endelig kommet fram, og sambo begynner ikke på jobb før 14 så da tenker jeg nok vi skal sette oss ut på verandaen etterpå. Er så deilig i solveggen nå.

Så spennende da fruluna... Huske å smile pent når de tar bilde [:D]
Lykke til.

Ha en flott dag alle sammen. 

Valgte sjefene med omhu jeg, vet dere[:D] Er sambo og en kamerat som er sjefene mine, hihi[:D]
Så har lett for å få det sånn som jeg vil på jobb til tider[:)]

Dere får kos dere i solveggen jenter! slikk litt sol for meg og da! må sitte inne i hele dag og trykke fotballtrøyer jeg...

God morgen alle sammen!! [:D]

Jeg har vært på påskefrokost i Barnehagen i dag. Kjempedeilig med nystekte rundtsykker og karbonader, kabaret og egg osv [:)] 

Nå skal jeg til med siste malingstrøk på kjøkkenskapene, så er kjøkkenet ferdig!!!!!!! [:D] Bortsett fra gulvet da.... Det skal vi dra å kjøpe etterpå, også regner jeg med at gubben legger det i morra ettermiddag [:)] 

Jeg kjøpte liftgardin, grytekluter og glasshåndkler ig år, og fargene ble sjøgrønn, turkis og marineblå (loddrett-striper) [:)] Blir sååå fint [:D] 

Bruble: Flott at morkaka har flytta seg!!! [:D] Den gjør det i de fleste tilfeller [:)]

Fruluna: Lykke til på fødestua!!!!!!!!!!!! [:D] 

Back
Topp