God morgen jenter =)

mini3286

Forelsket i forumet
Hva skal dere bedrive dagen med da ?

Selv har jeg fri fra jobben og skal prøve å få gjort litt i huset. Ellers skal jeg på kurs med jobben kl. 16.00 (kiipt)  [:-]

Ha en fin dag alle sammen  [;)]

God formidag! [:)]
I dag har jeg hatt super energi! Har vasket huset, hengt opp klær, vasket alle vinduene og bakt rundstykker!
Så nå sitter jeg på verandaen og koser meg i solen! Det er så deilig!
Ha en fortsatt fin dag alle sammen! [:D][:D][:D]

God morgen alle sammen!
Ingen som er på "G" med fødsel?? [&:]

Våknet kl 06:30 og fikk ikke sovnet om etter det. Sto opp og laget frokost til kjæresten som skulle på jobb.
Og nå sitter jeg her. Men føler meg ganske trøtt, så det blir kanskje en liten hvil før jeg tar tak i dagen. [:)]
Tenkte ev. dra og besøke en venninne på jobben hennes. Hun har bursdag i neste uke,  4.april (dagen etter min termin), og jeg vet jo ikke hva som vil skje nærmeste uken så jeg tenkte hun skulle få bursdagsgaven sin allerede nå [:D]
Så tenkte jeg ta turen innom en eller annen hobbyforretning og finne noe fine ting å "scrappe" med, vel gjøre et forsøk i alle fall [:D]

God morgen

i dag har jeg forberedende landeveis kjøring (ikke veldig lett å kjøre bil med den magen nå syns jeg .. men det går [;)]).... skulle vel egentlig tatt lappen for lenge siden... men fikk aldri rota meg til det.. så håper jeg snart er ferdig med den :))

og så skal jeg pakke en del.. holder på med flytting.. og regner med å være ferdig flytta i løpet av uka [:D]

ha en strålende dag [:D][:D]

God morgen.. [:)]

I dag er det nok en fin dag her i Sandnes.. skyfri himmel og sol sol sol!! herlig.. [:)] 
Sitter her å tripper å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, er så spent på når mini18 får jenta si i armene sine..

Er ikke misunnlig i det hele tatt.. neida.. hehe [:)]

God morgen jenter.

Nok en nydelig dag. Idag skal jeg ikke så mye. Sambo er hjemme fra jobben idag. Syk.[X(][X(]

Misery82: Du får ha masse lykke til[:)]

tihi   takk  TIPP   det trenger jeg [:D][:D]  ingen råkjører for å si det veldig mildt [;)]  ha en fin fin dag

God morgen alle sammen!! Nok en dag med strålende solskinn her... Må nok ut i hagen litt i dag, blir sprø av å sitte inne! I går var jeg og lillegutt hos mamma og pappa, samboer'n var hjemme med vannkoppjenta [:D] Var veldig deilig å komme seg ut litt, hadde vært hjemme sia tirdag... I dag har vi ingen spesielle planer... Håper alle får en flott Mandag!!  Edit: Hehe, glemte å si lykke til til Misery82!

God morgen.... [:)]
Nå er jeg glad for at det er dag, sov så utrolig dålig i natt... Ville liksom aldri sovne av... Så godt å kunne stå opp igjen...
Skal til frisøren nå snart... Det skal bli godt... Gleder meg masse.....
Ellers er det en stille dag.... Solen skinner og nydelig vær... [;)]

God morgen alle sammen!!!
Jeg har akkurat vært hos JM jeg. Alt står bra til! Ligger fortsatt med hode der han skal men ikke festet seg... Men det hadde ingenting å si, kunne like godt føde imorgen sa hun [:)] Ofte trengtes det litt rier før det festet seg!

Sola skinner og jeg tenkte dra på besøk til ei venninne!

Ha en fin dag alle sammen!![:D]

God Morgen!!!

I dag har eg ingen planer... Får se om eg kan finne på noe kjekt i løpet av dagen!!!

Ha en fin dag alle sammen!!! [:D]

God morgen, I dag skal jeg opp til en vennine å vi skal lese litt på pensum..[:@]
Ikke noe særlig kjekkt, men hun har en liten baby, så det blir uansett noen pauser..

Senere i dag har jeg ingen planer, kanskje ut til ikea å kjøpe noen hyller vi trenger på soverommet, men får se hvordan formen er. Er ofte ganske sliten utover dagen..

Ha en fin dag alle sammen[:)]

HEISANN JENTER [:)]
I dag skal jeg bare kose meg i sola, lufte dyner, tepper osv. Sitte på verandaen å lese avisa og nyte våren [:D]
DET ER SÅ DEILIG MED SOL OG VÅR I LUFTA

Back
Topp