God morgen jenter!

Trollmoren

Betatt av forumet
Melder meg inn her jeg da[:)] er 6+2 idag...og har termin 23.april [:D]
 
Gratulerer med spiren, og velkommen [:D][:D]
 
Hei og velkommen inn hit[:)]
 
Gratulerer så meye med en liten spire[:)]
 
Back
Topp