God morgen jenter

Williamsmamma82

Andre møte med forumet
Ha en fin dag alle sammen. Nå har jeg akkurat laget pannekaker til frokost til William,
kjører han i bhg i 9 tida.. så er det lunch hos ei venninne senere.. Blir en fin dag[:)]

God morgen [:)]

Nå har jeg akkurat fått i meg frokost! Ordnet matpakke til skole og sfo.. daffe litt rundt på nett nå før jeg kanskje finner sofaen etter eldste har dratt på skolen [:)]

god morgen[:D]

vi skal straks spise frokost, og så en tur i butikken[:D]

ha en flott dag[:D]

God morgen.
Her har snuppa vært halvveis våken fra kl 0530, men vi sto ikke opp før kl 07[:)]
Tar henne med tidlig i bhg idag, for hun er så sutrete her hjemme(=mamma er kjeeeeedelig! hehe), så drar vel litt over 8.

Så skal jeg slappe av litt før jeg skal trene fra 13-16.

Gubben skal til dyrlegen med hunden vår kl 16 og jeg er sååå spent på hva vi får høre!!

God morn ja:) I dag har jeg tatt meg en fridag ifra skolen. Er så kvalm at jeg ikke har spist nesten noe de siste dagene. Derfor skal jeg ringe legen i dag med et håp om at jeg får time i flexi-tiden i dag :)

Godmorgen[:)] Minien er levert i barnehagen. Nå er det frokost og litt datatid før husarbeid kaller

God morgen alle sammen[:)] Her er akkurat snuppa levert i barnehagen og jeg skal pakke treningsbagen å komme meg på sats. så blir det pakking til kretaturen. Har en lang liste[:)]

god morgen alle sammen[:)]

formen er vel ikke allverden i dag kjenner jeg.... vondt/stikkinger nederst i magen[&:] så skal prøve å slappe av litt før jeg skal på jobb....jobber bare halv dag så begynner ikke før kl 13 i dag....slutter 16.30....men har veldig lite lyst kjenner jeg..[:'(][:-] menmen....må vel overleve[;)]

håper dere får en flotters dag!!![:)]

God FORMIDDAG[;)] Ha en fin dag videre[:)] Er på jobb jeg[;)]

har mest lyst til å legge meg, derfor prøver jeg å få ungen til å sove igjen.. han er vel egentlig ikke så utrolig trøtt men trøtt nok siden han har begynt å rasere hele leiligheta.. hvis han sovner skal jeg legge meg på sofaen og håper samboern kommer hjem fr ajobb snart. Orker ingen ting og er så daff og sliten.

Back
Topp