God morgen jenter!

ta|ie

Elsker forumet
Jadda i dag var det tydligvis morgen for Hedda i halv 6[&o]
Men heldigvis så sov hun i egen seng i natt så da sov jeg ekstra godt og så klarte jeg å drøye det i senga til 6[8D]
Alt hjelper på[:D]

Nå ligger Hedda på gulvet og koser seg før frokost...
Ser søren meg at hun kommer seg litt rundt om, selv om hun ikke krabber[8D]
Tror bare hun er litt sta jeg... Skal liksom ha alt servert så hun slipper å gjøre arbeidet selv[:D]

I dag skal jeg egentlig på treff, men ser ut til at jeg må avlyse pga. tannverk[:(][>:]
Har vært hos tannlegen 3 ganger med den samme tanna!
Hun skjønner ikke lenger hvorfor den gjør vondt da hun har tatt livet av rota[8|]
Så jeg mistenker at det er betennelse[:'(]
Kjipt!

Så da vil nok dagen min bestå i å gjøre litt husarbeid, slappe av
og kose meg med Hedda[:)]
(dritt vær ute)

Jaja... Nok om meg[8D]

Hva skjer hos dere nå??
Skal dere noe gøy i dag eller er det bare litt slappings?

Idag startet snuppa dagen halv 7, det er ganske greit nok det, men når mammaen vil sove litt lengere så syns jeg det er litt tidlig [;)]

Men nå sitter jeg her og knotter og lillemor ligger på gulvet og kommer seg fremover og bakover hun også, selv om hun ikke krabber.. Idag så skjer det ikke så veldig mye, skal til ei venninne rundt 12 tiden skal hjelpe henne med og flytte litt, eller blir vell mest og pakke.. Men sitter egentlig mest og venter på at lillemor skal ha en liten lur etterhvert, så jeg kan sove litt også.. haha

ORIGINAL: Malin_657 og to små

Idag startet snuppa dagen halv 7, det er ganske greit nok det, men når mammaen vil sove litt lengere så syns jeg det er litt tidlig [;)]

Men nå sitter jeg her og knotter og lillemor ligger på gulvet og kommer seg fremover og bakover hun også, selv om hun ikke krabber.. Idag så skjer det ikke så veldig mye, skal til ei venninne rundt 12 tiden skal hjelpe henne med og flytte litt, eller blir vell mest og pakke.. Men sitter egentlig mest og venter på at lillemor skal ha en liten lur etterhvert, så jeg kan sove litt også.. haha

Tidlig ja!
*Drømmer om den første tida da jeg kunne sove til 10-11*[8D]

Sitter her å venter på å legge oss her og[:D] Hun begynner å suttre nå så er vel snart på
tide[:)]

God morgen, jenter!

Her sov snuppa til 07.30 [:-] (våken en time på natta vel og merke, men det går bra).. Skikkelig deilig, med tanke på at morgen pleier å være 05.00 her.. Kan ikke hugse sist hun sov så lenge..

Ellers skal jeg til tannlege i dag og trekke en visdomstann som har plaget meg en stund.. Skal bli godt å få den ut! Og så blir det vel bare å være hjemme, er ikke vær til stort annet, pluss at jeg er jo dagmamma for et barn til..

GO morgen[:D]

Snuppa våknet kl 06.30, vanlig tid.
Sambo stod opp idag, så eg sov te 08. Føle meg nesten litt utsoven siden eg la meg tidlig igår[:)]

Idag e veret grått og fælt, så enten holde me oss hjemma, eller så drar me på shopping.
Uansett så e det babysvømming kl 16[:)]

Ha ein fin dag!

Vet sannelig ikke helt når snuppa våkna,hadde ikke kl.. Artig å våkne opp til at ho driver å snur seg rundt og titter bak sengekanten sin hva som skjuler seg bak der..peser og står i og kommer seg overlar i senga..ligger bare å flirer av å se på ho [:D][:D]

Tror kanskje vi skal til Gullbring og bade idag,er barnebasseng der..første gang vi da er i basseng så er spent,ho elsker jo balja si og dusjen så får nå se.Ønska hele tiden å gå på babysvømming men ble aldri noe av..grr..

Ellers er det dritt vær,grått og trist. Skal ut å kjøpte meg trene matte og muligens skritt teller,får se å lee på den ræva mi her nå..uff. Nå er det ikke fult av snø overalt så nå er det NULL undskyldninger for å komme seg ut og frem..[8|]

Her startet Melissa dagen ca kl 07.00. Idag så skal jeg på helsestasjonen å veie Melissa. Må og få unnagjort litt husarbeid. Ellers så skjer det ikke så mye idag.

God mår solstråler! Her tulla Andrea litt igår kveld akkuratt når me sku legga øss, so blei ikkje natt på meg før 01 ca... men te gjengjeld sov ho te 08.15 da =) Eg våkna litt av sambo so sto opp for å gå på jobb i 6 tida...

Ellers idag ska me ha besøk av dei andre babyane og mødrene me va på svangerskapskurs med, pleie å møtas ein gong i veka me. Men eg har jo ikkje vøre heima på ei stond, so blir kjekt å sjå dei igjen =)

Ellers so e veret skikkeli grått og trist her og... Og Andrea e sutrete.. Har lagt ho no, so håpe ho søvne snart og får seg ein kvil...

Ha ein fortsatt god dag =)

Back
Topp