GOD MORGEN JENTER <3

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Ja, God Morgen jenter.. Hva skal dere finne på i dag? Og ikke minst hva er middagsplanene???

Nå venter vi på at sambo skal våkne (han sover ut lørdag og jeg søndagene), så skal vi på trilletur i fineværet[:D][:D] Etterpå skal jeg rydde og vaske å gjøre klart til kusinetreff jeg skal ha i morgen.. GLEDER MEG SÅNN!!![:D][:D] 9 KUSINER og 3 små , blir kjempe kos [:D][:D][:D] Så aner jeg ikke hva middagen blir i kveld, vi får nett sjå, så får vi litt besøk i kveld så blir sikkert film eller noe sånt[:D]

GOOOOO ` MÅREN

Her er planen å trille en tur mens, pappan i hus fikser litt på bilen.. Bare huske å kle godt på oss.. Brr, kaldt ute.. Men NYDELIG vær [:D] Ellers er middagen ganske usikker i dag, har ikke peiling rett og slett.. ser det an senere..
Men i kveld er det kjærestetid med mat, film og litt godterier, gleder meg [;)]

Ha en fortryllende dag alle herlige mammaer <3

God morgen!!!!![:)]

Vi skal rydde litt her i heimen før vi tar turen ut til byen for lørdagsgrøt på kafè![:D]

Er gressenke så det blir nok taco i kveld tror jeg, etterfulgt av litt smågodt![:D]

høres koselig ut[:D]

Nå snart skal vi gå tur, og så skal vi hjem igjen o kose oss/slappe av.
Middag i dag blir tacolasagne, og sikkert film seinere[:)]

ho ho jenter!

Her er far ute og handler inn for uka, mens jeg er hjemme med mini og koser oss på gulvet.
Får middagsbesøk idag av ett vennepar og deres skjønne sønn på 1 og 1/2 år. Tror det blir ouso bucco til middag. Men det er sambo som lager så vet ikke.
Jeg skal ihvertfall lage blåbærpai med vaniljekrem til dessert.
Solen skinner så blir tur ut idag også.
Elsker lørdager og kos med skjønne sambo altså

Hei søtinger!

Jeg og lille snupp er på hytta med mine foreldre,så idag står bare kooos på planen!mamma er ute på trilletur med Amalie,pappa er i skibakken og jeg skal slenge meg i boblebadet ute på verandaen,og muligens ta meg en tur i bakken selv etterpå.Sweeet[:)]

Håper dere nydelige septemberjenter får en magisk helg[:D]

ha en fin dag alle sammen!

idag er det forberedelser til dåp for fullt[:D][:D]

Heii!! [:D]
Meg og Amalie er aleine hjemme i helgen, så nå har vi gått oss en tur og nå er vi inne å rydder og egentlig bare koser oss!!! [:)][:)]
Tenker jeg lager meg en gryterett til kvelds, får kaanskje besøk av noen venninner som skal holde meg med selskap!! [;)]

Ha en fin dag jenter!!!!!

ORIGINAL: kinersen

Hei søtinger!

Jeg og lille snupp er på hytta med mine foreldre,så idag står bare kooos på planen!mamma er ute på trilletur med Amalie,pappa er i skibakken og jeg skal slenge meg i boblebadet ute på verandaen,og muligens ta meg en tur i bakken selv etterpå.Sweeet[:)]

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?? missunnelih, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D]

Du kan være så snill å legge ut bilde altså hehe

Så kos jenter.. virker til å bli en perfekt lørdag for samtlige, miiii laaaajk[:D][:D]

Her må det ryddes. Knallfint vær men alt for kaldt til å gå ut. Vi får ta bilen til butikken når pappa kommer fra jobb(jobber litt i dag fordi han må ta fri på onsdag når vi skal ut og sjekke alle barnehagene i nabolaget). Storesøster dro akkurat inn til Oslo og venninnebursdag, blir borte til i morgen. Kanskje vi stikker innom farmor og farfar etterpå, eller tanta til Emmely som har brukket beinet. Middag.......veit rett og slett ikke, er litt matlei om dagen.

Her har vi trent, og pynta oss litt - for det er jo lørdag=) jeg håper å lure mannen med på Maxbo for å reesearche litt til vi skal pusse opp gangen (flispriser og sånt) , og i kveld skal jeg på innflyttingsfest til et vennepar=)

ORIGINAL: kinersen

Håper din helg er magical! ;)

ORIGINAL: EogR

Kan ikke akkurat si God morgen lenger nå men.. hihi.. jeg får si god dag [:D][:D]

Her skal vi en tur på Nordby og handle litt! På en lørdag! Tror vi er litt småsprø som gjør det men!Vi skulle egentlig en tur til Ikea i dag, men måtte flytte det til neste helg. [:D]

Så i dag blir det kanskje også litt besøk av noen venner med de to barna deres! Ellers blir det bare kos som står på planen! Det er det helga er til for[:D][:D]

God dag ja haha.. OG er kjempe viktig med kos i helgene

har dere Right price tiles der du bor   MariaKA??? Vi fikk samma flisen 300 kr billigere per kvm ved å bruke de.. Helt genialt [;)][;)]  Black Galaxy fliser er det vi har i gangen vår.. synes de er kjempe stajli hehehehe[;)][;)]

Good afternoon ladies [:D]

Her har vi[;)] kost oss på babysvømming. Lillegull er litt syk, vond hoste, men tok sjangsen på å bade. Han har til og med DUKKET idag. [:D] Ute er det  16 minus. BRRRRR. så vi koser oss inne.

Til middag blir det hjemmelaget pizza. [:)]

Back
Topp