God morgen jenter, her sitter jeg!

bumpien

Glad i forumet
Sønnen vår pleier normalt å våkne klokka fem. Og det var min tur å stå opp tidlig i dag. Våknet av meg selv klokka seks og tenkte at da kunne jeg jo like godt stå opp, for han våknet sikkert snart. Det gjorde han også, men jeg la han ned igjen i senga og sa "Nå er det natta" (Det gjør vi alltid i håp om at han skal sove lengre). Og sovne gjorde han, og her sitter jeg å dingler med bena... Hehehe... Deilig med god tid om morgenen da, men... [:D][;)]

Har fått besøk av en kompis i fra Oslo, så i dag skal vi ut å feire bursdagen min som egentlig var på onsdag. Vi skal spise lunsj/middag sammen med sønnen vår ute, og senere i dag skal vi på kino (uten lille gutt da så klart.) Kommer nok sent hjem i kveld, så jeg er glad for at det er min tur å sove lenge i morgen [;)] Tidligere i år lagde samboer og jeg en liste over alle filmene vi ville se i løpet av året, hehe... vi har ikke sett en eneste en enda [8D][;)] Så det er sikkert lurt å begynne!

Hva er deres lørdagsplaner da?

God morgen.[:)]

Her var det også min tur å stå opp i dag, så her sitter jeg. Lillegutt sitter å ser på barne-tv og er helt oppslukt.[:)]

Ellers i dag så har vi en del ærender. Skal bytte noen klær som lillegut har fått, handle bryllupsgave og for og ikke glemme den store lørdagshandelen. Uten om det så trur jeg det bare blir avslapping, men vi får se.[:)]

Håper du bumpien og alle dere andre februarsnupper får en strålende lørdag.[:)]

Mornings! Her var det også min tur å stå opp. Liker å sove lenge på søndager jeg[8D] Snuppa sov til 07.30, så jeg er visst heldig ser jeg[:)] Har ikke alltid vært sånn altså. Håper neste unge har soooovehjerte[8D] I dag skal vi rydde hus og så kommer Leah sin morfar, tante og søskenbarn på middag og lørdagskos i kveld. Elsker lørdager!

God morgen[:)] Her var det min tur å sove lenge i dag[8D](les en utolmodig sambo, som nettopp vekte meg[8D])

Så idag skal eg på jobb, litt senere! Ikveld har vi invitert noen venner av oss...bade i badestampen også blir det vel noen pils på dei andre[:)] Ellers skal vi ikkje stort meir!

God mornings[:D][:D]
idag stod emma opp kl 9. kjekt[:D
idag skal vi feire bursdagen til Emma, familien kommer på besøk. spise kake og grille pølser[;)]

ha en knall dag alle søte jenter[:D]

Mornings jenter[:D]

I dag reiste sambo på jobb til klokka 10.00 som vanlig, og jeg sto opp i de tider han reiste for å mekke meg frokost og bare slappe av... eldste guttungen hadde stått opp tidlig, og satt å så barnetv som vanlig.... minste gutten min ligger fremdeles og sover... [:D]

Så nå sitter jeg bare og slapper av med en kopp te og venter på att minisjefen skal våkne, ny dag uten bleie for minisjefen i dag, har begynt og prøve å gå bare i boxer[:D]

Back
Topp