God morgen jenter, ett lite spørsmål:)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Jeg ser at mange av dere har vært på ul og at det er tiden for oul :) kjempe spennende å møte babyen på den måten. Jeg er bare nysgjerrig på om dere har fått vite kjønn? Stemte det med magefølelsen?

Ha en fin dag :)

Jeg har fått vite kjønn og magefølelsen stemte :)

Eg va bombesikker på ei jenta, men me får mest sannsynlig ( han seie aldri 100% sikkert ) ein gutt :)

Vært på oul men vi ville ikke vite kjønn så det får vi ikke rede på før bebisen kommer. Magefølelse sier jente denne gangen å

Vi har fått vite kjønn og magefølelsen stemte.

Vært på oul men vi ville ikke vite kjønn så det får vi ikke rede på før bebisen kommer. Magefølelse sier jente denne gangen å
Wow, da synes jeg dere er tålmodige og flinke :) jeg er altfor nysgjerrig ;)

jeg har blandede følelser, går fra å tro det er gutt, til å tro det er jente.. svinger annenhver dag ;)

Vi ville ikke vite kjønn, så vi vet ikke før babyen kommer vi heller ;-)

Jeg har ikke vært på oul enda, men skal uansett ikke vite kjønnet. Det ser vi når barnet kommer i februar. Har ikke visst det med de to andre heller, må ha litt spenning i denne lange ventetiden :)

Wow, da synes jeg dere er tålmodige og flinke :) jeg er altfor nysgjerrig ;)
Jeg er så sinnsykt fornøyd at vi har valgt som vi er valgt. Ikke blir drt så dyrt for lommeboka heller iom at det finnes så lite nøytralt

Jeg var sikker på at det var jente den dagen jeg testet positiv, og på mandag fikk vi vite at det ligger ei lita frøken i magen :):Heartpink

Vi hadde mistanke om at det kunne være jente siden formen min har vært veldig annerledes i starten, og her stemte antagelsen.

Jeg var HELT sikker på jente. Alt er som forrige gang, da jeg gikk med vesla...men her kommer lillebror ;)

Vi fikk ikke vite kjønn på OUL, så jeg er fortsatt like spent.
Hadde følelsen av jente, men jordmor hadde følelsen av gutt, så vi får se :D

Hadde veldig sterk følelse av at det var en gutt som skjulte seg inne i magen. Det stemte :-)

Hadde veldig følelse på jente for svangerskapet er relativt likt som sist. Doppler viste at hjerteslagene lå på 160,så det styrket mine antagelser ytterligere. I magen ligger ei jente :)

Har fått vite at d mest sannsynlig er en gutt...skal på ultralyd igjen på mandagen får sikkert vite da.....Dette er da dn første æ får vite kjønnet på.De andre visste æ ikke.

Back
Topp