God morgen jenter!!:D

lilletrill

Forelsket i forumet
Har alle sovet godt?  Har selv sovet ikke fuullt så godt, sover så lett og lite for tiden:S

Men da var det siste dag på jobb før det er helg! Er dere klar? noen store planer for helga?

Må bare få dele min glede, i dag er jeg 6 uker!!:D Det er dobbelt så langt så sist gang:D Dette blir en god dag, har jeg på følelsen!

[:D][:D][:D][:D][:D]

God morgen!
Jeg har sovet som en stein!!!  [:D]
Mannen reiste på jobb UTEN å vekke meg i dag - helt fantastisk!

Nå skal jeg bare slappe av litt, før jeg får besøk av en venninde..
Åsså skal jeg på jobb i 8 timer..

off...*trøstepå* Det er ikke bra=(   lykke til i dag;)

er på jobb jeg :) off.. litt dårlig i dag ja kan man si [:'(] men begynner å bli bedre [:)]
Gratulerer med 6 uker snuppa :D har du laget deg dagbok??
i dag skal jeg hjem og ta helg, slappe av og lage middag og nyte det fine været [:)]

ha en fin dag jenter [;)]

Heihei!;) nei har ikke laget meg dagbok, men skal starte på den i morgen tenkte jeg:) har du startet på dagbok?;)

Har sovet godt ja, men vakna tidlig av at eg måtte tisse, så fekk eg mensensmerter, og på do igjen, men eg sovna igjen gitt[:)][:)][:)]

Sov ikke spesielt godt, nei. Dessverre. Det har blitt mye av det i det siste. Er småkvalm igjen også.

Jeg skal på en konsert i kveld, men har ikke så mye planer for resten av helgen. Kanskje en hyttetur med familien. Nå må jeg imidlertid i gang med å vaske hus. Jippi.

Håper alle får en fin helg!

God morgen:)
Litt sent å skrive det nå....

Jeg sto opp med poden rundt 06. grrr....
Men fikk sovet en time litt senere.

Synes det er så utrolig hvor fort symptomene kommer...like overrasket hver gang.
Jeg er tørst, tisser masse, litt uggen form, menssmerter o.l
Synes det er gøy at kroppen jobber [:D]

Ha en fortsatt fin dag jenter/damer[:D]

sover helt greit men lite, endelig er det helg og man kan slappe helt av og bare nyte svangerskapet, og kanskje ta en kino og bare gjøre ting for seg selv og den lille spira :)

Back
Topp