God morgen i 2010

lenemor

Forumet er livet
Så fikk jeg æren å starte årets aller første skravletråd [:D]

Aller først - et riktig godt nytt år til dere alle! Håper gårsdagen var fylt med glede og latter, og at dere har hatt en deilig, fredfull natt, med masse kvalitetssøvn!

Gårsdagen vår var deilig og koselig! Johanna la seg rundt halv ni, etter deilig pinnekjøttmiddag, raketter og iskrem - hun var strålende fornøyd. August var en hardere nøtt å knekke - fikk lagt han i senga si kvart over ti, og så fikk vi tre kvarter alene før han våknet til igjen. Prøvde å få han til å sovnet igjen i senga, men ga opp etter en halvtime... så han fikk stå opp igjen, men jammen sovnet han i vogga si kvart på tolv. G og jeg ble sittende oppe og skravle og høre på musikk og kose oss til ett i natt, så tok vi kvelden.

Har hatt et par runder med ei jente med mareritt i natt, så jeg var oppe klokka to og fire, og så var det mating av august et par ganger etter det, før storesøster kom krypende opp i senga vår halv åtte i morges. Har ligget og dratt oss lenge, og nå sitter hun og ser barnetv mens jeg tar meg en kopp kaffe - August sover enda, og G er på badet.

I dag skal nok frøkna ut og stå på ski - hun prøvde skiene sine for første gang i går og det var STOOR suksess! Ellers er timeplanen vid åpen

Godt Nytt År.

Vi har hatt en fin jul, feiret hos mamma og pappa og bror. Marcus fikk mye fint, masse leker og klær.
Første te tredje dag var vi hos svigers, koste oss masse der.

Mandag og tirsdag var Marcus i bhg, jeg trengte noen dager å slappe av på og komme meg igjen, glad for det for i går morres kastet Marcus opp, da var omgangssyken i hus. Formen hans var ikke helt på topp, han er bedre i dag, ikke kastet opp siden 16 tiden i går ettermiddag.

Her spiste vi middag litt senere enn planlagt.. Men Maren var i seng til kl 20, og Sindre skulle jo legge seg da og, men han var redd rakettene han, så han kom gråtende ned gang på gang, så da lot vi han bare gå til han stupte.. Han var i kjempeslag helt til han sovna under bordet kl 23.30.. [8D] Så satte vi han på fanget og såg litt på rakettene kl 24, før han sovna igjen.. Sov til kl 9 i dag..

Jeg og sambo la oss og etter rakettene.. Rolig og fin nyttårsfeiring her og.. [:)]

Godt nytt år alle sammen.

Her har det vært en utrolig dårlig natt. Jeg har delt rom med mannen og Maja og har våknet hver gang han har snudd seg og når jeg har snudd megog , Maja har ligget og spyttet ut smokken og grått etter å ha fått mat og Frida har også våknet mange ganger. Jeg var på gråten flere ganger i natt fordi jeg var så trøtt og sliten. Dagen har ikke vært stort bedre. dundrende hodepine og bekkenet mitt er helt stivnet og kroppen vond. Vi er hos svigers enda og har fått både middag og kaker. Jeg gleder meg bare til å komme hjem igjen.

I går kveld var det rolig. Vi spiste med svigers. Pga amming så kom vi oss ikke ut blandt folk før halv tolv. Vi var sammen med noen venner som heller ikke drakk i går pga graviditet og bebisser. Det var kjekt å komme seg vekk en stund, men jeg måtte tidlig hjem for jeg var så trøtt. Jeg skulle nesten ønske jeg satt opp lenge i steden for det er mye mer frustrerende å være våken i senga.

Slenger meg på namba og driter i den gode, deilige natta!! Hva skal man med det liksom???? Nå skal vi nå til øre-nese-hals på sykehuset med Aslak på mandag! Og fastlegen mener vi skal presse gjennom og få dren! Og at han skal bli prioritert i køen! Ikke så rart at han sliter med å sove når det ikke er bevegelse i trommehinnene hans. Er nok temmelig sprengt der tenker jeg![&:]

Vi har aka i dag! Så kjekt at Solveig endelig hadde lyst!!!! Akebrettet fikk seg et par smell! Er ikke imponert over kvaliteten!! Mitt tålte utrolig mye! [8D] Nå har vi vert og spist pinnekjøtt hos svigers. Solveig har lånt med seg et par treski etter onkelen! Så nå skal de smøres opp og testes ut i morgen! Hun var hel i fra seg her for noen dager siden! Hun hadde ikke ski og ønsket seg det utrolig mye![:D]

Nå er vi alene i huset igjen! Hunden til svogeren min har vert på juleferie hos oss.. nå er det tomt her! godt er det også![:D]

Godt nytt år til alle sammen!

Vi har hatt en fin og rolig dag i dag. En lang tur ut med alle sammen, litt kaldt[:)] men deilig. Vi sov godt alle sammen hele natta etter en koselig nyttårsaften, med kalkun, raketter og sjokolade

Back
Topp