God morgen, hva skjer a?

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Goood morgen!

MØØØKKA vær i Oslo, våkna tidelig, greit nok, men 5 min etter at øyelokka gikk opp startet naboen med oppussing:(... mye bråk!

Skal bure oss inne i dag vi..

Hva står på timeplanen deres da?

Good mornings!!!

Her i sør er det et ufyselig vær, med snø og stiv kuling, nice!!! Mannen ligger trygt under dyna etter nattevakt og bolledeigen er snart ferdig heva....

Får besøk av mi beste venninne/kollega som bor i Oslo(er herifra) med sine to jenter på snart 3 år og 5 mnd. Minstejenta har jeg ikke sett, så jeg gleder meg å kose med henne....Venninna mi kommer også med søsteren som venter i mai, så d blir nok mye babysnakk!!!

Vi kommer til å holde oss innendørs i dag, spise boller og kose oss!!!

ha en finfin dag!

klem

Mornings :)  Her er været ganske så okei faktisk.. bare overskyet enn så lenge.. litt deilig også egentlig.. Sambo ligger med spysyken så her blir eg å leke sykesøster resten av dagen.. kan bli en utfordrene dag med en hyperaktiv liten gutt på halvannet år som ikke har fått vært i barnehagen på 4 dager og sambo samtidig men.. ^^  så blir det å vaske ut nyoppussede badet slik at vi får tilgang til VÅRT soverom igjen.. skal bli deilig :D

håper alle får en fine dag :)

åå det hørtes kos ut;)

Har boller i fryseren jeg, men de er ikke like godt når mormors hjemmeagde syltetøy er oppspist.

"Deilig" vær å kose seg inne i da[:D] 

Ha en fin dag dere også!;)

Nå fikk jeg også lyst til å lage boller... Mannen min er på fjellet med noen kompiser og jeg skal vaske klær og hus. Skal reise til Haugesund på vinterferie til uka og da er det greit at huset er rent og ryddig før jeg drar. Utfordringe blir å holde meg unne bv. Går fort en time hvis jeg setter meg her... men her sitter jeg jo.....

mårnings[:D]
her er jeg akkurat kommet hjem,vært å kjørt sambo på jobb så nå venter jeg bare på at bilen skal få lade litt opp før jeg går ut å stopper den[:)]  13 minus og SOOOOOOL!!!! enedelig nådd ned til lille oss her ytterst uti fjorden[8D] hehehe
og når det er sol..joo da får Lisa ryddemani..huff. men skal unngå det å heller dra inn til byen isteden[:D]..om en stund:)

Det snør og det snør og det snør og det snør skrått...... - 11 og vind [&:]
Mannen og lillegutt tar seg en tur på lekeland nå sammen med noen andre barn. Greit å få løpt litt fra seg når man ikke får vært ute.

Boller og kakao fikk jeg veldig lyst på - men vi har ikke gjær. [>:]

ORIGINAL: Turkisdilla

åå det hørtes kos ut;)

Har boller i fryseren jeg, men de er ikke like godt når mormors hjemmeagde syltetøy er oppspist.

"Deilig" vær å kose seg inne i da[:D] 

Ha en fin dag dere også!;)

Skal fryse mesteparten så de kan nytes når besøkene strømmer på ettar at snuppa har meldt sin ankomst!!![;)] Ja, nytter ikke å være ute i stiv kuling, brrrrrrrrrrrr...Kos dere oxo!!!!

her i tysvær skinner solen kjempe masse...i dag skal eg og samboeren min på kamp Fk Haugesund mot Bryne...treningskamp:o) gleda meg flott vær til å sjå på kamp i dag:o)[:)][:)][:)][:)]

her på stranda skinner sola:) deilig:) har stor besøk her i hus:) lillebror og mamma e her:) odd andre har gått rundt med tusj her i dag såå han såg ikkje ut i tryne:P planen er å stikke på butikken når han vokner i gjenn:) ellers såå er det null planer:) skal slappe av max:)

så flinke dere er med baking! [:D]
kansje noen kan legge ut en enkel oppskrift? [:)]
er alene hjemme i helga. får et vennepar på kaffebesøk nå snart, er glad for at jeg igår avtalte at de skulle komme hit,og ikke jeg dit.. for her i oslo snør d sidelengs[:)]

god formiddag[:)]

Vi er på vinterferie hos svigers på det blide sørland. Her snør det noe sinnsykt, det er lenge siden jeg
har sett så mye snø for å si det sånn... Jeg sitter inne å koser meg med pc'n, mens gutta mine er ute
å aker, lager snøhule, står på jetski og bare koser seg. Det blåser veldig her nå, men så lenge de er godt
kledd så går det veldig fint.
Planen for dagen er å være sammen med svigers og resten av svigers-familien. Det er så greit å være
på besøk, for da kan man bare slappe av å kose seg. Ikke noe husvask eller matlaging som må gjøres[8D]
Selv om jeg allerede har lagd en middag og bakt to kaker siden vi kom på onsdag[8|][;)]

Må bare si at i dag er jeg veldig godis-sjuk, tenker på alle de gode sjokoladene som finnes i butikken...
Men jeg får vel overleve, siden vi ikke skal i butikken i dag...

Heime aleine, mannen har tatt med snuppa og reist på besøk til svigers[:D] Skal slappe av masse, t a huset og vurderer å sette ei brøddeig. Får nett sjå ka som skjer[:D] Kjenner i alle fall at det eg ganske godt å få vere heilt i fred[8D]

ska bare kos mæ me sambo og litjmann. her i trøndelag e d knallsol og iskaldt mn mn... 

har akkurat stått opp vi:) Skulle egentlig ut på tur med bikkja, men venter litt og ser om været letter litt... Her er det tåke og snøvær..Ikke så koselig!
Så da blei det laaang frokost, før vi inntok sofa med dyne og pledd og en bolle smågodt:)

det er vel ikke morgnen nå.
men vi startet dagen en tur på legevakten vi da.
Snuppa hadde 40 i feber og klagde på øre sitt.
hun har da dobbelsidig ørebet og litt lyder på lungene.
stakkars snuppa men utrolig godt mot da selv om  det er vondt
Jeg får helt vondt av henne er ikke vant til at hun er syk.

Så vi fikk medisiner og bare holdt oss inne i dag. og gjør noke det i morgen også.
mannen min er også syk så jeg trå til ekster selv om bekkenet egentlig sier nei.

Back
Topp