Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenHar vært en dårlig natt med lite søvn og flere toalettbesøk og Murringer. Men dagen skal tilbringes først mwd en venninne og så middag med bror og søss
Så hyggelig å ta en fri dag sammen!
God morgenSovet godt i natt, så formen er bra foreløpig. Kvalmen er hos meg verst på ettermiddag/kveld. Jeg har fri i dag, og tenkte å ha snuppa hjemme
gå en tur på fjellet kanskje ;-)
God onsdagsmorgen!
Formen er ikke på topp, men det er pga en forkjølelse jeg kjemper med på tredje uka....sånn er det med ferskt barnehagebarn i hus. Det har hittil gått mest utover meg, men heller det enn kommende storebror (hoho, det var rart å skrive).
Sånn gravidmessig er formen foreløping fin, jeg prøver så godt jeg kan å ikke gå og kjenne etter, for da frykter jeg kvalmen og bekkenløsninga vil komme fortere. Hadde begge deler sist, så håper jeg slipper en eller begge denne gangen...
Tok enda en test i dag, digital denne gang, der stod det gravid 1-2, så da er det vel sant da...![]()
Koselig, god tur og ha en fin dag![]()
Åh, så fint å høre at det er fler enn meg som er så oppblåste at det synes!Heiså deilig med fridag for så mange. Her ble vi vekket av vesla 5.30, så vi fikk en lang og god frokost før vi kjørte til barnehagen 8.30 stuptrøtt i dag, ikke så rart.. Er på jobb og sliter med å skjule magen allerede. Er kjempeoppblåst, og det ser ut som jeg er langt på vei allerede. Har på store gensere og tunikaer hver dag, men det hjelper lite. Ha en fin dag videre dere
![]()
Så da er vi flere!