God morgen, gravide damer :-)

Pin-up

Forumet er livet
Hvordan er formen og hva bringer dagen?

Jeg er trøtt og kald, men ellers i god form. I dag tar vi fri, både ungene og jeg, og bare koser oss hjemme :)

I kveld er vi invitert til et vennepar.

God morgen :) Har vært en dårlig natt med lite søvn og flere toalettbesøk og Murringer. Men dagen skal tilbringes først mwd en venninne og så middag med bror og søss :)

Så hyggelig å ta en fri dag sammen!

God morgen :-) Sovet godt i natt, så formen er bra foreløpig. Kvalmen er hos meg verst på ettermiddag/kveld. Jeg har fri i dag, og tenkte å ha snuppa hjemme :) gå en tur på fjellet kanskje ;-)

God onsdagsmorgen!
Formen er ikke på topp, men det er pga en forkjølelse jeg kjemper med på tredje uka....sånn er det med ferskt barnehagebarn i hus. Det har hittil gått mest utover meg, men heller det enn kommende storebror (hoho, det var rart å skrive).

Sånn gravidmessig er formen foreløping fin, jeg prøver så godt jeg kan å ikke gå og kjenne etter, for da frykter jeg kvalmen og bekkenløsninga vil komme fortere. Hadde begge deler sist, så håper jeg slipper en eller begge denne gangen...

Tok enda en test i dag, digital denne gang, der stod det gravid 1-2, så da er det vel sant da... :-p

God morgen :) Har vært en dårlig natt med lite søvn og flere toalettbesøk og Murringer. Men dagen skal tilbringes først mwd en venninne og så middag med bror og søss :)

Så hyggelig å ta en fri dag sammen!

Hørtes ut som en fin dag :-)

Ja, alltid godt med litt kvalitetstid med guttene. Ser ut til at været blir bra, så satser på å komme oss ut på tur :-)

God onsdagsmorgen!
Formen er ikke på topp, men det er pga en forkjølelse jeg kjemper med på tredje uka....sånn er det med ferskt barnehagebarn i hus. Det har hittil gått mest utover meg, men heller det enn kommende storebror (hoho, det var rart å skrive).

Sånn gravidmessig er formen foreløping fin, jeg prøver så godt jeg kan å ikke gå og kjenne etter, for da frykter jeg kvalmen og bekkenløsninga vil komme fortere. Hadde begge deler sist, så håper jeg slipper en eller begge denne gangen...

Tok enda en test i dag, digital denne gang, der stod det gravid 1-2, så da er det vel sant da... :p

Ja, det tar litt tid før det synker inn :-) Jeg har også tatt sikkert fem tester som bare har blitt sterkere, men det har egentlig ikke sunket helt inn enda likevel.

Så kjedelig med forkjølelse, håper du føler deg bedre snart :-)

Morn morn! Våknet med ganske sterke stikk i livmorsområdet, den er visst tidlig på for å lage plass til den lille. Idag har jeg begynt å erfare hvordan gravid-pupper kjennes ut. :p
Jeg spiser banan og yoghurt til frokost og har bestemt meg for å holde meg unna alt sjokolade (har et ekstremt søtsug av alle ting!! Jeg har nesten ikke rørt det de siste mnd men NÅ skal jeg få lyst på det? :p )

Litt sent god morgen her i fra! Formen er fin, men litt trøtt. Muligens det bare er fordi jeg sto opp klokken 6 i dag :p Nå sitter jeg på jobb og har svært lite å gjøre i hele dag egentlig, så spent på hvor sakte tiden kommer til å gå..

God morgen :) Dagens form kjennes bra ut, har ikke stått opp enda, men kjenner det stikker godt nede i livmora :)
I dag har vi begge fri og vi skal på besøk å kose baby:love7

God morgen :-) Jeg er på jobb, men straks på tur ut døra for å gå til legen :-)

God morgen! Fridag i dag, deilig. og 5+0 i dag! Spiste frokost med snuppa før vi spaserte til bhg. Kjente kvalmen kom skikkelig for første gang på vei hjem fra bhg. Ikke så ille at jeg følte jeg måtte spy, men ubehagelig uansett. Ble bedre nå etter en frokost nr 2 og en kopp te. Jeg jobber frivillig for et idrettslag i tillegg til den vanlige jobben min, så skal bruke fridagen min på å få unna masse papirarbeid og planlegging for idrettslaget. Ha en fin dag damer:)

Finfin form Idag! Kvalmen kommer stort sett snikende ut over dagen:-)
MYE stikninger i livmoren, ganske vondt faktisk! Men det er vel kanskje vanlig!? Husker jo ikke mye fra sist!

Litt roligere dag på jobb idag heldigvis. Tenkte å få trent Idag:-)

Formen er fin, merker ingenting til noen spire enda.. full rulle på jobb i dag, vi har bøssetømming i banken :) mye barn som ventes innom :)

Last edited:
God formiddag :)
I dag er en trøtt og tidvis kvalm dag. Er susette og klarer ikke helt å henge med..
Nattesøvnen er helt bak mål så det har vel noe med det å gjøre.. :/

Hei :) så deilig med fridag for så mange. Her ble vi vekket av vesla 5.30, så vi fikk en lang og god frokost før vi kjørte til barnehagen 8.30 stuptrøtt i dag, ikke så rart.. Er på jobb og sliter med å skjule magen allerede. Er kjempeoppblåst, og det ser ut som jeg er langt på vei allerede. Har på store gensere og tunikaer hver dag, men det hjelper lite. Ha en fin dag videre dere :)

Hei :) så deilig med fridag for så mange. Her ble vi vekket av vesla 5.30, så vi fikk en lang og god frokost før vi kjørte til barnehagen 8.30 stuptrøtt i dag, ikke så rart.. Er på jobb og sliter med å skjule magen allerede. Er kjempeoppblåst, og det ser ut som jeg er langt på vei allerede. Har på store gensere og tunikaer hver dag, men det hjelper lite. Ha en fin dag videre dere :)
Åh, så fint å høre at det er fler enn meg som er så oppblåste at det synes!

God ettermiddag! ;)
Våknet opp i dag med store, ømme pupper! Haha, det var vondt å ligge på de. Dagen har gått i ett, har så mye å gjøre på høsten! Nå skal jeg snart legge frøkna så jobben igjen.

I dag ble jeg ordentlig oppblåst! Ser ut som jeg er 15 uker på vei :bored: Så da er vi flere!

Jeg tenkte først "gravid? Jeg?"..glemmer det hele tiden.

Kvalm da jeg syklet til jobb i dag.
Stakk en tur innom svømmehallen etter jobb å svømte 1200m.

Back
Topp