God morgen, fredag.

Tessa

Forumet er livet
Ja, jeg kan like godt si det her jeg sitter med kaffekoppen og teletubbies. NOE måtte jeg gjøre for å få noenlunde ro på en så ukristelig tid av døgnet. Nå har han nemlig holdt det gående en times tid, veldig blid og fornøyd. Men jeg håper jo å få meg en liten lur igjen etterpå da...

god morgen alle sammen. huff je det var tidlig Tessa.[&:] Niklaas her har også våknet gryyytidlig her den siste tida... blid og fornøyd men skal ikke sove.....er ikke så flink til å få lagt meg tidlig heller.. så spørs om ikke mamman og må ha seg en lten dupp senere i dag... skal først på spenst og en liten tur til grimstad og hente flere fargeprøver til nye huset... ha en flotters dag alle sammen![:D]

God morgen..
Her starta dagen kl 6... Mini våkner 5 men ligger bare å koser seg i senga  fram til 6... Veldig deilig.
Nå sover han natten igjennom også..[:D] Bank i borde...hehe Jeg tror det er fordi vi har starta behandling hos kiropraktor...
Det er ihvertfall helt herlig[:D][:D]

I dag har vi ikke så mange planer. Må vel gå en tur i det fine været.

Ha en fin fin fredag jenter.

God morgen!
Da er jeg på plass på jobb- og skal gjøre siste innsats før helg og OSLOTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg kjempemasse til tur med gode kollegaer og ikke minst til å endelig få møte Oslo-snuppene mine! [:)][:)][:)]

Idag er det siste gang på babysvømmingen med Sebastian og så er det fredagskos med taco og Norske Talenter. Må vel få pakket også ikveld kanskje[:)]

Ha en fin-fin dag søtiser!

Goooood morgen! [:D]

Her hadde jeg klokken på 07. Så lå jeg og Torjus og kosa en halvtime i senga før vi sto opp og spiste sjokoladekake til frokost[:D]

Torjusgullet mitt blir nemlig TO år idag!!![:D][:D][:D]

Så nå sitter han å spiser kake og ser på tegnefilm [:D]

Når han er levert i bhg må jeg på butikken, smøre ørtogførti brødskiver, bake kake og gjøre klar til å dra til faren til sambo og ordne til bursdag ikveld... Skal feire med sambo's familie ikveld og min på søndag. Blir en laaang helg[:D]

Good helg alle sammen! Og lykke til imorra Chinchilla[:D]

god morgen snupper[:D][:D]
kvelden og natta var super. snuppa sovnet med engagn våknet 1time seinere med bæsjebleie, bytta og sovnet igjen[;)] sov da helt til 4[:D] fikk komme opp til meg og vi sov videre til kvart over 7[:D] nydelig natt. i dag har samboern pappaperm igjen, måtte bare innom jobben en bitteliten tur nå på morran. når han kommer tilbake skal vi en tur til svigers. og kanskje en tur å besøke tanta til emly seinere.

nå er det helg og ingen store planer, nyte våren og barke bedda[:D]

ha en flott dag

gratulerer med 2åringen din _nanne_ håper dere får en super dag alle sammen

GOooooood moooorning Vietnam!!

Her har vi hatt ei nyyydelig natt. Sorebror har vert på overnatting hos bestemor,så eg og sambo har fått sove i fred i natt,ingen STOR 3 åring som kupper 1.50 senga vår! Yeey! Ogt vesle snupp er jo så fantastisk med sovinga si no,legger ho halv 8 og sover til halv 8-8 neste dag :D

Chinchilla: kos deg i Oslo,Run like the wind, og kosemoz litt ekstra på oslojentene fra meg!

Gratulerer med 2årsdagen til Torjus, Nanne! Ha ei god helg alle sammen!!

Back
Topp