God morgen frøkner...

Jeg tenkte meg ned i den nye butikken imorgen [8D]

[8D]

Er såå fint der altså, men jaggu sa har de klart å få enda mer varer så mye står på gulvet ennå...[8|] Kan vel se at det er nesten like rotete der nå som før de flyttet, men ikke så ILLE....

Må bruke mange timer der altså...

ja tviler ikke. de delte ut gratis bilde kalendere der også forresten, var for 2010 men man kunne visst fikse på det [8D] kunne ta med så mange man ville [8D]

oooh, me like...

Tror nesten jeg må ta en tur altså...har ikke råd, men bare MÅÅÅ[:-] Er jo ikke sikkert jeg finner noe da...

Fikk du kjøpt noe da???

ja kjøpte noen nye stempler og grønne stempel puter, en del bokstav klistremerker og ark [:)]

Nice da...

Ble noen stempler, stempelpute, ark og bånd på meg i dag...[:-]

Scrapper du kort eller LOer???

ORIGINAL: *MaCa*

Nice da...

Ble noen stempler, stempelpute, ark og bånd på meg i dag...[:-]

Scrapper du kort eller LOer???

Scrapper kort [:)] er ganske fersk da men er veldig gøy [:)]
laget alle julekortene vi sendte ifjor og stortsett de fleste bursdags kortene som gis bort [:)]

ja kan få se neste gang jeg lager noe [8D] tror nok ikke du blir super imponert hehe [8D]

Hahaha...Tror nok jeg vil bli imponert ja...

Du kan jo se mine "verk", ikke såååå mye å skryte av...

Tenkte å lage et kort til denne konken inne på hobbyen, men ble ikke helt sånn jeg hadde sett for meg, så nå sliter jeg[:-]

ORIGINAL: *MaCa*

Hahaha...Tror nok jeg vil bli imponert ja...

Du kan jo se mine "verk", ikke såååå mye å skryte av...

Tenkte å lage et kort til denne konken inne på hobbyen, men ble ikke helt sånn jeg hadde sett for meg, så nå sliter jeg[:-]

jeg vil veldig gjerne se!! [:D]
har forresten sniki på bloggen din og du er kjempe flink!! *imponert!!* [:D]

Hehe, takk, men skulle ønske jeg var flinkere...

[:-]

Kan kline til en gang i blant, men veldig sjeldent...Du skulle ha sett de første kortene jeg lagde...hahaha...Tør ikke å tenke på de en gang...[:-][8D]

Back
Topp