God morgen folkens

Starlight Girl

Glad i forumet
Ville bare ønske dere alle en riktig god morgen, håper dere har det fint [:D][:D]

Hva skal dere gjøre idag da?

http://www.youtube.com/watch?v=tAM9rgne9Zs

Den er ikke god riktig ennå, må bare våkne litt først [:)]

I dag skjer ikke stort. Gutta kommer seg nok tidlig i barnehagen og jeg skal prøve meg på skolen. Etter det blir det middag og tvinge gutta til å være våkne til etter barne-tv [8D][:D]

Idag skal jeg kooose ihjel kjæresten som endelig kommer hjem etter 3 !! uker

Ja, også tenkte jeg å lage tapas i kved, og kanskje bananmuffins, mmmm

God morgen, takk for sangen, *stikker seg hardt og desperat gjentatte ganger med en skarp syl i hvert øre*.

ORIGINAL: Kal-El

God morgen, takk for sangen, *stikker seg hardt og desperat gjentatte ganger med en skarp syl i hvert øre*.

mornings[:D] Idag er gutta hjemme fra bhg og vi har besøk av min søster [:D][:D][:D]

Så her blir det rydding og skole på meg... og eksamensfeiring senere i kveld[:D][:D][:D]

Har en syk sønn hjemme, så bruker dagen min på han. Mannen jobber nattevakt, så han ligger og sover nå, heldiggrisen [:@]

Her har jeg og lillegutt en rolig morgen, han leker på gulvet og jeg koser meg med frokost og te[:)] Blir nok innedag i dag. Regn og grått ute, i tillegg er fortauene fulle av hard snø og is. Ikke så lett å komme frem med vogn nei[:-]

Når lillegutt dupper etterpå så skal jeg prøve meg på 30 day shred for første gang - spent ja!

Back
Topp