Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
God morgen!!Her er det ingen sol foreløbig, men 18 grader så det blir nok en fin dag her også. Skal straks levere snuppa i bhg, og så lurer jeg jommen på om jeg skal fyke avgårde og kjøpe meg noe gravidklær. Klærne fra første svangerskap er nok i det største laget så jeg vil ha noe som er litt mer "fit"[;)] Og så må jeg ordne noen spinning-, og pumpcd`er til timene jeg skal ha på treningssenteret fra neste uke!
Foreløbig sofasliting her også, sitter å ser på mini som har rota utover en stor haug med dvd'er... må vel ut å finne på no snart... Ser ut som det blir fint vær iallefall...
God morgen... Er var det strålende sol når eg stor opp, men skyer viss litt til.. Men ser ut til å bli ein flott dag... Eg skal ut å sjekke priser og slikt på panelplater og gulv til rommet.. Var å kjøpte tapet og takplater i går.. Så skal eg vel riva litt tapet og sånn i dag og... Glede meg te da blir ferdig...
God morgen! [:)][:)]
Overskyet og 17 grader her! Men det beste er at jeg er oppe av senga!! Var så dårlig i går at jeg knapt klarte røre meg, kvalmen
satt laaaaangt oppe i halsen konstant. Var ikke utafor døra og trakk frisk luft engang. Men i dag er alt så mye bedre!! [:D]
Overskyet her, men ser ut som om sola titter frem snart.
Så nå skal jeg slite ut sofaen noen timer før jeg hopper i dusjen og gjør meg klar til å møte beste vennen min i byen. Blir kafe tur og handletur. Må kjøpe noen av disse alladin buksene jeg sverget til sist svangerskap. Og så har jeg lyst til å fresHe opp hårfargen min litt [:)]