God morgen Flickor

bumpien

Glad i forumet
... Hver eneste gang jeg lager en godmorgen tråd hører jeg stemmen til en ekkel mann som vi hadde på skolen... Good Morgen Jenter! BLÆ! Tror jeg må finne på noe nytt til i morgen...

Vel, god morgen alle kulemagene! Håper dere har hatt en fortryllene natt, og at dere har noe å glede dere til i dag [:D]

Jeg vurderer fortløpende i dag om Lukibambuki skal få dra i barnehagen, han har sånn bjeffehoste, og jeg kan høre at han har vondt i halsen sin. Har gitt han ventolin (astma medisin) i natt, og pappaen lagde melk med honning i. Han sover fremdeles siden det har vært mye våken tid i natt. Tror ikke han har feber eller noe. Men spørs om jeg har han hjemme i dag, siden jeg uansett er hjemme selv også [:)] - Noen som vet om lindrende triks mot sår hals?

Ellers har jeg en plan om å fortsette prosjekt "ett rom om dagen". Jeg har så liten lyst/tiltak/energi om dagen så jeg må ta et rom for dagen og rydde. I forgårs la jeg sammen klær for fire uker + håndklær + sengetøy. Herregud, for en "flink" mamma jeg er! [;)] I dag har jeg lyst på norske kjøttboller med hvitsaus og ris til. Det tror jeg det blir til middag i dag [:)]

hmm... jeg vet ikke helt hva som hjelper mot sånn hoste akkurat... Minstemann Alexander her i huset også hoster noe sykt, men vet ikke hva jeg skal gjøre med han for å si det sånn da...[:-] men han er levert i barnehagen da, og eldstegutten har startet i 3.klasse i dag og sambo startet på høyskolen igjen i går...

Ellers så har jeg egentlig en helt forferdelig morgen, siden jeg ikke sover så godt om natten, våkner om natten opptil flere ganger pga av smerter i kroppen, er ett sant H****** uten like, er ikke noe gøy.. å vis jeg først har sovnet godt så våkner jeg om MÅ så inderlig på toalettet, så da må jeg bare stå opp... *argh* så har virkelig ikke noen lyspunkter på dagtid...

Middags planen i dag er såre enkel: pannekaker m/ blåbærsylte tøy og bacon [:D]

God morgen [:D] jeg skal på date med ei venninne og hennes 3 mnd gamle baby! Gleder meg masse. Skal kose skikkelig med lille bebisen. Ellers så er det jammen meg fint vær i dag også. Herlig slutt på ferien min det. Eneste sommerværet vi har hatt i år, kom faktisk i min siste ferie uke. Kan ikke klage da [;)]

Og så skal jeg på festival i helga. Hadde ikke tenkt å gå, men så solgte vi sofaen og da bestemte vi oss for å kjøpe bill. Så får håpe festival livet går bra selv om jeg ikke kan ta meg et glass vin eller tre [;)] blir en ny opplevelse...hehe....

Ønsker dere alle en strålende dag [:D]

Oppsideisi: Vi hadde pannekaker i går [:D] Høres kjipt ut med nattesøvnen. Jeg er utrolig dum, for jeg våkner på natta av at jeg må på do, men jeg orker ikke stå opp med det samme, så jeg sørger selv for at jeg våkner 100 ganger av at jeg må på do før jeg faktisk gidder å gå [8D]

Rafi: Høres ut som en flott dag! Må være en bra festival siden dere selger sofaen deres for å dra [;)] (så bare for meg hvordan dere sitter på gulvet for å dra på festival [;)][:D])

Hehe, ja vi hadde så lyst å dra på festival at vi solgte sofaen [;)] nei vi har nok kjøpt ny sofa, og fått solgt den gamle, så vi sitter ikke på gulvet [;)] gleder meg iallefall. 

God morgen![:)] her sitter eg å venter på telefon fra barnahagen, så eg kan hente snuppa! Hun skulle sove der for første gang i dag, så eg er spent[:D]

Når eg henter snuppa, skal vi på kafe og kose oss med ei venninde og sønenn hennes! Gå og trakke litt i butikker og se litt også![:)]

Nydelig vær her i dag, så eg har kjempe lyst til å grille! Men vi får se, mannen jobber hele tiden... litt kjipt å sitte å grille bare meg og snuppa![8D] 

God morgen[:D]

Her krangler bekkenet mitt noe helt forferdelig i dag og Thea er hjemme fra bhg så har mer enn no med å klarer holde ut til sambo kommer hjem. [&:] Fikk akkurat mamma til å komme å hjelpe meg med å få Thea opp av badekaret- for det klarte jeg brått ikke[:(] Så har en litt kjipedag[:)]

Ikke akkurat morgen, men kanskje ettermiddag Eller er det formiddag???[8|][:-]

Vel her fikk jeg en tlf fra søsen min som lurte på om jeg kunne passe Ludvik i dag...Han hadde vært oppå bordet og spist 4 pølsersnabber som han i grunn egentlig skal kun ha 1 hver dag eller annen hver dag (altså snacks), pluss at han hadde lekt litt med mobil laderen hennes, så den var jo ødelagt og han fikk seg et lite støt stakkar..(eeeh Ludvik er en hund, hvis noen lurte[:-][8D])

Så nå skal jeg bare støvsuge her og hente han...Er vits i gi han mere magesjau enn det han mest sannsynelig kommer til å få...Håååper det skjer i så fall når hun kommer hjem[:-] Finnes ikke noe værre en bikkje med renne ræv og jeg synes det er ekkelt å la dritten ligge igjen...I dette tilfelle har jeg jo ikke noe valg i så fall, men likevel...[:'(][&:]

Casper skal hentes kl 14 i dag...Hadde planer om å dra ut og handle litt, men får jo ikke gjort det når jeg har bikkja...[>:] Tenkte å kjøpe regndress til Casper...Noe han trenger sååårt...[:-][&o]

Jaja...Får se hva dagen bringer...Til middag har jeg lyst på fiskeboller...Kanskje jeg skal lage det...Da kan jo Ludvik få en bolle også...Han har blitt såååååå tynn...Må fete han opp...[:-]

Slenger med bilder av gulleklumpen jeg...[:D]

Koser seg i gresset hjemme hos oss...[:D]

Finingen på 17.mai...(ikke meg, men søstern[:-] Og fått lov til å legge ut bilder[:)])

Back
Topp