God morgen dovendyr..

fruluna

Forumet er livet
Bare vi som er oppe før fuglene???

I dag skal jeg prøve meg som 2 barnsmamma for første gang.. Skal passe 1 åringen til en venninne av meg i hele dag. Hjelp
Blir det nok liv i huset da ja med to gærne jenter

Ha en nydelig da alle sammen!!!

God morgen[:D][:D][:D] lykke til i dag-tenker det blir fart i huset ja[;)] blir legging klokken ni på deg i kveld[8D]

Mornings jenter!

Nå er lilleVille i barnehagen og jeg har meg et par glass sjokomelk til frokost før jeg skal hoppe i dusjen. Håret står i alle retninger, så det trengs[8D]

Sola er på vei fram her og det kommer nok til å bli en nydelig vårdag!

Kos dere masse i dag jenter![:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Hei, hei, hei!! Jeg er da ikke noe dovendyr!!! [:@] 

La du merke til når jeg sendte deg mld i dag tidlig eller??? Men så sov faktisk jeg søtt da du sendet mld i går kveld da [:D][:D]

Good morgen alle sammen!!! [:D] Jeg kommer akkurat fra legen og har sett lille jenta vår i 3D igjen! Fiiine jenta! [:D]

dovendyr.... who meee noooooooooooooo.... hei og god morgen til dere alle i dag håper dere får en fin dag alle sammen

ORIGINAL: fruluna

Åhh du er så heldig junibarn i magen, som får sett henne så ofte [:)]

Hehe.. Jepp! synes jeg er superheldig. Var på min tredje 3D ul nå... Er så moro å se forandringene fra gang til gang! [:D]

God morgen [;)] jeg har funnet ut at disse siste månedene skal jeg sove så lenge jeg vil hver morgen jeg har mulighet, uten å ha dårlig samvittighet. Det blir de siste månedene på mange år at jeg kan nyte denne luksusen, og det gjör jeg med god samvittighet [;)] så heng dere på bölgen og kjenn hvor godt det er å väre litt god mot seg selv en gang i blandt. Ha en fantastisk vårdag jenter [;)]

Back
Topp