God morgen desembermammaer!

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
God morgen!

Er litt morgenfugl i dag. Sikkert fordi jeg er så lykkelig over at det er mindre enn 8 timer til tre lange uker med sommerferie. Skal bli deilig!

Dessuten runder jeg 16 uker i dag - hurra for lille Milli i magen! [:D]

Tror jeg kjente et lite spark i forrigårs og gleder meg masse til jeg kan være sikker. I morgen reiser vi og kommer ikke hjem før natt til 22. juli. Mexico here we come! Og når vi kommer hjem er det bare noen få dager til ultralyden hvor vi får se lille Milli for første gang, og forhåpentligvis kan se om det er ei jente sånn som vi tror.

Håper alle sammen har en herlig dag!

Ha en fin dag, og god tur til mexico [:)] heldig du er [;)]

God morgen og GRatulerer med 16 uker!! Tiden flyr....deilig det. Ikke lenge før vi alle sitter med våre små nurk i fanget.

Ha en fantstisk flott dag og riktig god tur til MExico og varmen!!!

[8D] God tur!!! Åhh.. Mexico, blir sikkert en opplevelse.. Alltid hatt lyst til å se sør-amerika.. Kos dere masse så gleder vi oss til å få rapport når dere er hjemme igjen[;)]

Goklem[:D]

God tur... du kan glede deg til deilige mexico..
Var på romantisk tur sammen med sambo i mars i fjor..
Det fristet til en tur til... men det må bli sammen med barna..
Hvor i mexico skal dere?

Heldiggris! Ferie i Mexico høres fantastisk ut! Du må kose deg masse!
Jeg skal ikke ha ferie før månedsskifte august/september. Da blir det bryllup i Madrid med påfølgende bryllupsreise! Gleder meg til det!

Ha en super ferie!

ORIGINAL: jannicke T

Hvor i mexico skal dere?

Vi skal til Playa del Carmen. Litt sør for Cancun på Yucatan halvøya. Mot karibien! [:D] Gleder oss veldig!

ORIGINAL: Maur Asto

ORIGINAL: jannicke T

Hvor i mexico skal dere?

Vi skal til Playa del Carmen. Litt sør for Cancun på Yucatan halvøya. Mot karibien! [:D] Gleder oss veldig!

Du må gå opp avenida 5 tror jeg det var.. Vet ikke åssen det skrives, men det var vel det det het.
Der kommer du til en bar med husker rundt, på høyre hånd. men dette er i begynnelsen av gata fra hotellet der vi bodde, carmen in.
Så er det en bitte liten pizza sjappe rett etter baren, med et par barkrakker rundt. Du må teste ut pizzan der!! SERIØST DRITGOD!!!
Etter dere har tatt en god lunch der (og billig) gå videre ganske langt opp i gata. Der kommer dere også til en huskebar. Men det er også en restaurant. De har gode husker der... og knallgode drinker.
Og kjempegod service. Der jobbet det en som kalte seg for pepe (daglig leder) carlos, og en til. Kjempekule folk! Be mannen din prøve en drink der som heter miami vice. Og vær så snill og spør om å få med oppskriften til meg.
Det er bare favorittdrinken min. Men både du og jeg får vente en stund med det! [;)]
Og det går an å prute.... [:)]
Ha en kjempefin tur.
Og håper du får nytte av noen av tipsene mine.
Klem

Back
Topp