God morgen damer

Pondus

Elsker forumet
Tenkte jeg skulle skrive noen ord om min litt morsomme opplevelse i natt.

Sovnet forholdsvis tidlig på sofaen igår kveld etter at Nicholas hadde lagt seg. Mannen min vekte meg ved ett tiden så jeg kunne gå inn i sengen for å legge meg. Men det skulle vise seg at søvnen måtte vente. Når jeg hadde lagt meg godt til rette, begynte den lille herremannen i magen med å virkelig røre på seg. Lå en liten stund og bare koste meg med følelsen, men tenkte jeg skulle jo tidlig opp så litt søvn må jeg ha. Begynte å stryke magen og synge en rolig sang, og jammen roet han seg helt. Men så fort jeg sluttet å synge virket det som om han ble sint og satte igang med spark, salto +++. Da begynte jeg å synge igjen og han roet seg. 7 ganger ble jeg nødt til å synge samme sang før han endelig ville roe seg såpass ned at jeg kunne få meg litt søvn.

Det var veldig morsomt og en utrolig deilig følelse. Men da vet jeg hva som skal til for å roe det ned. Det var jo også vår lille kosestund på en måte.

Hehehe så herlig!!!! [:D] jeg klarer som regel å sovne selv om Vetle kan være en liten rabbagast på den tiden..... Men i går kveld var jeg med samboeren på jobb, kjørte lastebil i nesten 3 timer, og da var det jammen ikke godt når krabaten strakte på seg og herjet med blæra uten noe toalett i nærheten! Og jeg tisser ikke ute!!!!! [:'(] da begynte jeg å stryke på magen, rundt og rundt, og etter en liten stund sluttet han. Sovnet vel... Da sto lastebilen i ro, men så kom det et dunk, og da var det på'n igjen! Litt stryking til, så roet han seg ned igjen.. [:D] det er så herlig når det liksom begynner å bli en skikkelig PERSON der inne! [:D]

ååh, så koselig[:)] Så utrolig fint når du føler at du virkelig har kontakt med den lille der inne! Blir litt misunnelig ja, og gleder meg masse til jeg (forhåpentligvis) får oppleve det samme[;)]

Ha en fortsatt fin dag[:)]

He, he - så morsomt! [:D] [:D] Jeg opplever også stadig at babyen setter i gang for fullt når jeg legger meg for kvelden, og jeg har også merket at den blir rolig hvis jeg nynner eller synger litt.

Så koselig, det er en deilig følelse[:)][:)]

Jeg opplevde nesten det samme her om dagen, da jeg la meg og ikke fikk sove, men det var så deilige bevegelser at jeg bare ble liggende å kjenne på de i en halv times tid[:)]

Så morro!!!

Back
Topp