God morgen, damer

kristin80

Glad i forumet
Hvilke planer har dokker for dagen?
Her blir det innedag, for Einar Adrian har feber på 3 dagen[&:]. Har vært oppe sia halv6, så det e nok ikkje lenge før man skal sove litt igjen. 
Dere får ha en fin dag!! 

God morgen!
Tror vi skal våge oss ut på en trilletur i dag[:)].
Ser ut til å bli en kjølig dag med pent vær  i Oslo.
Jeg har nå kun 1 julegave igjen, så nå skal jeg slappe av noen dager fra julemas[;)]
Kanskje jeg baker noen julekaker(men det er bare kos)[:D][:D][:D].

Du e dyktig!! Æ har stort sett alle julegavan igjen men i morgen skal alle bli handla inn, hvis lillemann e blitt bedre. Så æ krysse fingrene for det!!
Har kjøpt inn ferdig pepperkakedeig så kanskje æ greie å få lagd dem i dag...[8D]

Det er sjelden jeg er så godt i rute som i år!
Mannen min har hatt en del fri, og da har jeg benyttet sjangsen til å springe i butikker[:D]
Mye lettere uten vogn.
Fikk lyst på pepperkaker jeg og.... Kanskje jeg lager det senere i dag.
Da lukter det jul da[:D][:D][:D]

Glede meg bare til æ e ferdi me julegavan har liste over ka folk ska få, så trur d blir å gå greit!
Gubben e så gla i pepperkakedeig så æ trur æ skal lage dem før han kommer ifra jobb, ellers blir d risikosport å være i samme rom som han[8D]

Guudd møøørnings..[:)]
Levert snuppa t dagmamma, og jeg skal lage havreflarn og risboller idag tenkte jeg..
Ellers ikkeno andre planer..[;)]

I dag er det bake dag også får jeg ta resten av gavene til uka.

HELENEN: gratulerer med nytt hus....og overtagelsen...

uff:( god bedring til lille gulle ditt!!! her e vi på besøk hos søs. ho har ei jente på snart 6 mnd, dem sover og david sover... hehe, så her sitter jeg og kooper[:D][:D][:D] 

i dag blir det besøksrunde til venner og familie, prøver å være sosial når jeg først r i byn[:D]

ha en flott dag alle sammen[:)]

Filip ligger å sover..
idag skal vi bare noen ærend. poste julekort. kjøpe litt gaver. handle. og lage middag til min kjære mann[:)]

Back
Topp